۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

بازیکن برزیلی تیم تراكتورسازي : مردان در ايران نمي‌توانند شلوار برمودا و پيراهن بي‌آستين بپوشند!

روزي پس از تمرينات شلوار برمودا به پا داشتم و با همين شلوار در اتومبيل بودم. پليسي جلوي اتومبيلم را گرفت و شروع به فارسي صحبت كردن با من كرد. او داد مي‌زد و من متوجه حرف‌هايش نمي‌شدم (خنده). خوشبختانه با مسوولان تيم تماس گرفتم تا همه‌چيز را توضيح دهند. از آن روز به بعد فهميدم كه مردان نمي‌توانند در ايران با شلوار برمودا در خيابان ظاهر شوند. اين موضوع در مورد لباس‌هاي بدون آستين نيز صدق مي‌كند و بايد پيراهن آستين‌دار پوشيد.

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.traxtorchi.ir/images/newspost_images/pimenta-480-280.jpg

 

 

 

 

مدتي در امارات بازي كردي و دستمزد خوبي هم مي‌گرفتي، چرا دوباره به ايران برگشتي؟ شايد اماراتي‌ها خيلي ثروتمند و منسجم‌تر از ايراني‌ها باشند، ولي در دوبي احساس راحتي نمي‌كردم. زندگي آنجا سخت بود و دلم براي آنكه كسي نام پيمنتا پيمنتا را صدا كند، تنگ شده بود. در ايران 75 تا 80 هزار نفر به ورزشگاه‌ها مي‌آيند و همه عاشق فوتبال هستند

 

 

 

 

 

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی

    

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل خالی با عنوان لغو عضویت به "منصور قیامت" مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر