۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

[iran7031:235]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن


E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032

مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تارنمای رسمی دولت موقت
www.Iran7033.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آنقدر از آزادی خواهم نوشت که قفل زندان بشکند با نسلی در افتادی جلاد که در افکارشان واژه هایی همچون
ترس ..
دیوار ..
زندان ..
اعدام ..
معنا ندارد


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آقای علیرضا خان افتخاری , بوی تعفنت مشام مرا به شدت ازار می دهد !
donbaleh.com
علیرضا افتخاری، با تکذیب شایعه خروجش از ایران، گفت : من با این انقلاب علیرضا افتخاری شدم کسی حق ندارد بگوید اثر من از رسانه ملی پخش نشود. اگر کسی مایل به پخش اثرش نیست، خودش در یکی از شبکه‌های تلویزیون رو در رو به مردم بگوید که دوست ندارد اثرش را مردم بشنوند. البته اين یک شرط هم دارد و اینکه مدعی، آن چه در این 30 سال به واسطه انقلاب و مردم به دست آورده، به آنها پس دهد. این هنرمند در چند ماه اخیر و به واسطه در آغوش گرفتن رییس‌جمهور، مورد انتقاد و فشار برخی محافل و رسانه‌های بيگانه قرار گرفته، چند روز پیش هم در گفت و گویی عنوان کرده بود : به خوبی متوجه هستم که تمام رفتارهایی که این روزها با من می‌شود، از سر حسادت است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هرچه ایرانیست گر ایران شود
کی وطن از بی کسی ویران شود؟

خوار گردد، افتد اندر خاک و خون؟
طعمه و خوراک ملایان شود؟

دست اندر دست هم زنجیر وار
دشمنان را پست گردانیم و خوار


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تجارت میلیاردی مواد مخدر در زندان رجایی شهر
ارژنگ داوودی زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج گزارشی از مافیای مواد مخدر در زندان و ارتباطات آنان با مسئولین زندان تهیه نموده است.
متن این گزارش که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته است به قرار زیر است:
یک محاسبه ساده و حداقلی
تجارت میلیاردی مواد مخدر در زندان رجایی شهر
مدت هاست که تعداد زندانیان زندان رجایی شهر از مرز 5 هزار نفر گذشته که حداقل 4500 نفر از آنان مصرف کننده مواد مخدر هستند . اگر از این مقدار 1500 نفر را مصرف کننده تضمینی بدانیم و در محاسبات خود دخالت ندهیم در این صورت حداقل سه هزار نفر مصرف کننده حرفه ای مواد مخدر در این زندان وجود دارد .
اگر برای هر سه نفر فقط یک گرم مواد در روز در نظر بگیریم مصرف روزانه مواد در اینجا حداقل هزار گرم روزانه می شود و چون به علت ارزان بودن کراک مصرف عمده دارد این ماده مخدر را مورد محاسبه قرار می دهیم .
قیمت یک گرم کراک در بیرون از زندان حداکثر 8 هزار تومان است .
قیمت یک گرم کراک در داخل زندان حداقل 60 هزار تومان است .
اگر آنچه که بابت توزیع مواد مخدر در زندان نصیب خرده فروشان می شود را 12 هزار تومان برای هر گرم در نظر بگیریم جمعاً هر گرم کراک برای وارد کنندگان مواد حداکثر 20 هزار تومان هزینه دارد . پس ما به التفاوت آن می شود هر گرم 40 هزار تومان و چون مصرف روزانه هزار گرم می باشد بنابراین فروش روزانه « حداقل 40 میلیون تومان عایدات دارد !؟ و این یعنی وارد شدن تنها یک کیلو کراک به داخل زندان یک تجارت یک میلیارد و دویست میلیون تومانی در ماه است !؟
بازرسی های خشن و نسبتاً دقیقی که از خانواده زندانیان در روزهای ملاقات به عمل می آید و نیز بازرسی های چندین مرحله ای که از زندانیان اعزامی به دادگاه و ... به عمل می آید همه و همه صرفاً برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به داخل زندان ، خارج از شبکه مافیایی حاکم بر زندان و یکدست ماندن این تجارت میلیاردی در دست آنان است.
به دلیل همین درآمد سرشار است که عده ای به صورت خانوادگی چه سببی و چه نسبی روی این زندان قنبرک زده اند و بعد از گذشت 30 سال هنوز حاضر نیستند بازنشسته شوند که از زمره آنها خانواده علی محمدی، خاکی ، کولیوند ، دایی قاسم ، حمزه ، ترابی ..... هستند.
در این میان وضع مدیر بدنام زندان رجایی شهر بنام علی حاجی کاظم به عنوان سرگردنه دار بزرگ از همه بهتر است و با استان شدن کرج که قرار است این فرد بیمار و طماع که داماد رئیس قبلی همین زندان رجایی شهر می باشد به عنوان مدیر کل زندان های استان البرز معرفی شود ، وضعش از این که هست بهتر هم می شود زیرا از سایر زندان های استان نیز باج خواهی خواهد کرد.
آری با کمال تأسف می بینیم که عمال رژیم میلیاردها تومان به جیب نامبارکشان می زنند و بسیاری محتاج نان شب هستند !؟
زنده باد ازادی، مرده باد استبدادحاکم
ارژنگ داودی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کارشناس روسی: اسرائیل به هر حال به ایران حمله خواهد کرد
parsdailynews.com
"گئورگی میرسکی" کارشناس ارشد "انستیتو اقتصاد جهانی و روابط بین الملل" آکادمی علوم روسیه در مصاحبه ای با مجله "اکو" در خصوص مسائل پیرامون ایران نظرات خود را بیان کرده است. وی در این خصوص این چنین می گوید:
حمایت مسکو از تحریم های بین المللی شورای امنیت سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی قابل انتظار بود. فرمان رئیس جمهور به طور نمادین به عنوان "اقداماتی برای اجرای قطعنامه شماره 1929 مورخ 9 ژوئن 2010 شورای امنیت سازمان ملل" خوانده شد. این سند ممنوعیت تحویل سیستم پدافند موشکی اس-300 و کلیه تسلیحات سنگین جنگی به رژیم ایران را پیش بینی نموده است. هرچند که به عقیده من ممنوعیت تحویل تسلیحات به تهران شدیدترین اقدام ممکن نیست. در حال حاضر کشنده ترین چیز برای جمهوری اسلامی فقط دو نوع تحریم است: تحریم صادرات نفت از ایران و ممنوعیت واردات بنزین (به این کشور). به همین دلیل آمریکا و اتحادیه اروپا به صورت یک جانبه اقدامات تکمیلی را علیه تهران اتخاذ کردند. تحریم های آمریکا بخش نفت و گاز ایران و همچنین کمپانی های ایرانی که به ظن دولت آمریکا درتوسعه برنامه موشکی مشارکت دارند را شامل می شود.
به عقیده کارشناس در این رابطه از جامعه جهانی مشارکتی حاصل نشد. مسکو و پکن این اقدام شرکای غربی خود را محکوم کردند. ژاپن و کره جنوبی به اقدام یک جانبه آمریکا و اتحادیه اروپا ملحق شدند، تحریم های آنها توقف فعالیت افراد حقیقی و حقوقی را پیش بینی می کرد. سئول و توکیو انجام عملیات ارزی سازمان ها و افرادی که با برنامه هسته ای رژیم ایران در ارتباط هستند را محدود کردند.
در مورد سیستم اس-300 و تصمیم عدم تحویل آن به تهران، مسکو (با این کار) موقعیت پیرامون ایران را تسهیل کرد و به اسرائیل برای حمله پیش گیرانه به مراکز هسته ای جمهوری اسلامی بهانه نداد. (در صورت تحویل سیستم اس-300 به جمهوری اسلامی اسرائیل ممکن بود قبل از استقرار این سیستم در مراکز هسته ای و سایر مراکز نظامی حمله کند- «ریانووستی»).
به گفته میرسکی فعلا خطر ایجاد درگیری مسلحانه بین جمهوری اسلامی و اسرائیل کاهش یافته، اما از بین نرفته است. بر کسی پوشیده نیست که برنامه هسته ای رژیم ایران، اسرائیل را به حمله ای تحریک می کند که می تواند برای کل منطقه خاورمیانه فاجعه آمیز باشد.
کارشناس ارشد "انستیتو اقتصاد جهانی و روابط بین الملل" آکادمی علوم روسیه می گوید :"اسرائیل به هر حال به ایران حمله خواهد کرد. نه الان، شاید یک یا دو سال دیگر. پس از آن دیگر دیر خواهد بود زیرا بر اساس برخی اطلاعات جمهوری اسلامی تا "6 سال" دیگر موشک های بالستیک مجهز به کلاهک هسته ای خود را می سازد. اسرائیل این همه صبر نخواهد کرد. میرسکی می افزاید : مطلب دیگر این است که حمله نظامی به مراکز هسته ای جمهوری اسلامی می تواند برنامه هسته ای رژیم ایران را فقط برای چند سال به تاخیر بیندازد، اما مطمئنا احمدی نژاد را برای دست یابی به سلاح هسته ای راسخ تر خواهد کرد. در هر صورت دولت اسرائیل باز هم رژیم ایران را تهدیدی برای خود تلقی خواهد کرد که باید آن را با استفاده از تمام سلاح های موجود از جمله سلاح هسته ای دفع کرد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
48 میلیون ایرانی زیر خط فقر زندگی میکنند
30mail.net
وبسایت آینده در مطلبی با اشاره به عدالت‌محور بودن شعارهای اصولگرایان برای تصاحب مجلس و دولت، به تشدید فاصله طبقاتی، افزایش رانت‌خواری و تجمل‌گرایی در طول سال‌های گذشته اشاره کرده و نوشته است: «طبق آمار رسمی، حدود 48 میلیون نفر از ایرانیان یعنی حدود دو سوم خانواده ها درآمد ماهیانه‌ای كمتر از 800 هزار تومان داشته و زیر خط فقر محسوب می شوند.» این گزارش در ادامه با اشاره به افزایش ورود خودروهای گران‌قیمت می افزاید تصمیمات غیركارشناسی و غیرمنتظره دولت نظیر افزایش شدید تعرفه موبایل، كاهش شدید تعرفه آهن، تغییر قیمت مكرر سیمان و ایجاد سهمیه‌های رانتی، تغییرات بیشمار در ممنوعیت و آزادی واردات مواد‌غذایی و اخیرا تغییرات شدید در قیمت ارز و طلا در اقتصاد بیمار ایران، باعث سودآوری سرشاری برای دلالان و رانت‌خواران بوده است. به همه اینها میتوان لیست دیگری از عملکردهای دولت احمدی نژاد و مجلس اصولگرا از قبیل، پرداخت وام‌های هنگفت با سودی معادل نصف سود بانكی واقعی به گروهی خاص، انعقاد قراردادهای كلان خارج از فضای رقابت و تقویت مافیاهای اقتصادی از طریق برقراری روابط بین آنها و گروههای سیاسی نام برد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قاچاق گسترده دلار آمریكا از مرزهای غربی
آینده نیور : در فضایی كه دولت مستمراً در حال تزریق طلا در قالب سكه و ارز به ویژه دلار به بازار است تا قدرت عمل كنترل قیمت ها را در اختیار داشته باشد، بازار همچنان با تقاضای بالا و كم سابقه ای روبروست كه پیگیری ها نشان می‏ دهد، به جز ورود سرمایه های سرگردان از سایر بخش‏ها به این دو حوزه، بخش اعظمی از خرید ارز توسط واسطه های تجاری صورت می‏پذیرد كه كانتینرهای كالاهایشان در برخی كشورهای اروپایی بر زمین مانده و به دنبال راهی برای رفع موانع فعالیت های تجاریشان هستند كه تحریم‏های اخیر سازمان ملل به دنبال داشته است.
به گزارش سرویس اقتصادی آینده؛ با اوج گیری قیمت های طلا و ارز در ایران و همچنین ارائه برخی تحلیل‏ها به افكارعمومی مبنی بر امكان استمرار افزایش قیمت طلا در قالب مسكوكات و همچنین امكان افزایش شدید قیمت دلار در كشور، بخش وسیعی از سرمایه سرگردان به بازار سكه و ارز منتقل شد تا دولت برای اثبات اینكه حرف آخر را قوه مجریه می‏زند، به سیاست های انقباضی روی بیاورد و با وارد كردن حجم بالای ارز و طلا به بازار تقاضا و خروج حجم قابل توجهی از نقدینگی، مقابل سیر صعودی قیمت ارز و به خصوص دلار سد ایجاد كند؛ سدی كه به زعم برخی كارشناسان استحكامش تنها به تزریق روزانه میلیون ها دلار به بازاری است مملو از تقاضا و خالی از عرضه.
در واقع برخی دارندگان سرمایه های كلان با این تصور كه دولت در نقطه ای دیگر توان تزریق دلار و سكه به بازار و خروج نقدینگی بیشتر را از سیستم پولی كشور نخواهد داشت و این سد خواهد شكست، میلیاردها تومان از اعتبارشان را صرف سرمایه گذاری در این بخش كرده اند و برای نزدیك شدن به هدفشان، بخشی از آنچه در مجموعه مالی شان به عنوان دارایی‏های منقول و حتی بعضاً غیرمنقول وجود دارد، به ارز و طلا تبدیل می‏كنند، اما این حجم سرمایه كه پشتوانه خرید ارز از بانك ها شده، تنها مربوط به سرمایه‏های گردان نمی‏شود و بنابر مشاهدات، بخشی از این خریدها توسط نمایندگانی صورت می‏پذیرد كه نشانی از یك سرمایه دار ندارند.
این واسطه ها كه عمدتاً در منطقه معروف استانبول تهران به عنوان بورس طلا و ارز فعالیت دارند، در روزهای اخیر به شكل علنی اقدام به خرید ارقام سقف 100 تا 500 هزار دلاری كرده و این ارقام را بلافاصله در اختیار اشخاصی قرار می‏دهند كه در زمره تاجران قرار دارند و به نظر می‏رسد حجم خرید دلار توسط دلالان برای تجار به مراتب بیشتر از تقاضای صاحبان سرمایه سرگردانی است كه سایه تورم را در پس اسكناس های رایج ایالات متحده می‏بینند.
در این میان، با وجود آنكه سخت گیری شعب ارزی برخی بانك‏ها در فروش دلار و فروش تا سقف دو هزار دلار با كارت شناسایی و عدم فروش دوباره به همان خریداران برای رسیدن دلار به دست متقاضیان خرد و واقعی، موجب كاهش اندك واسطه گری شده، اما معدودی از شعب واقع در شمال پایتخت نیز با فروش حجم سنگین دلار، دست واسطه ها را بازگذاشته و برخی از اشخاص با دریافت مبالغ سنگین ارز و فروش به این واسطه‏ ها، در حال منتفع شدن هستند.
بنابر اظهارات واسطه های تجار، تهیه این حجم سنگین ارز توسط تاجران برای خرید كالاهای بلاتكلیف واردكنندگان كالا در اروپا است. در واقع این تاجران با توجه به عدم امكان باز كردن LC یا همان اعتبارات اسنادی نزد بانك های خارجی از طریق بانك های داخلی كه این امكان را فراهم می‏ساخت بدون انتقال وجوه نقد به شكل مستقیم، به خرید كالا بپردازند، در صدد برآمده اند تا با قاچاق ارز از مرزهای غربی به كشورهای تركیه یا عراق و ایجاد حساب‏های ارزی در این بانك‏ها، فعالیت‏های مالی شان را در این كشورها ساماندهی كنند و از طریق این بانك‏ها پیگیر معاملاتشان در كشورهای اروپای غربی شوند.
اگرچه نمی‏توان از حق تجار برای پیگیری فعالیت های اقتصادی شان در این مقطع كه تحریم های سازمان ملل نظام پولی ایران را هدف گرفته، گذشت، اما قطعاً خروج این حجم گسترده ارز از كشور، با چنین شیوه‏ای در بلندمدت هزینه های فراوانی را برای كلیت كشور در بر خواهد داشت و از همین حیث، افزایش دقت عمل دستگاه های نظارتی مسئول برای جلوگیری از این اتفاق یك امر ضروری تلقی می‏شود تا دولت با ورود سرمایه های میلیاردی كمرشكن به بازار خرید ارز، مجبور به تسلیم و افزایش چند صد تومانی قیمت دلار نشود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دختری که 25 سال پیش بخاطر زیبایی چشمانش معروف شد
نمیدونم تا به حال عکس دختر بچه سمت چپی رو دیدین یا نه . یه دوره ای تو اکثر وب سایت ها ، جلد مجلات و ... عکسش رو می شد دید .حالا داستان این عکس چیه ؟


این عکس در سال ۱۹۸۴ از دختری به نام شربت گولا در افغانستان گرفته شده که با چاپ اون بر روی جلد مجله National Geographic در سال ۱۹۸۵ بسیار معروف شده.



امروز تو یکی از  سایت ها عکس بالا رو دیدم . مثل اینکه  استیو مک کاری پس از 17 سال اون رو که  با ۳ دختر و شوهرش زندگی می‌کنه رو دوباره پیدا کرده و ازش عکس گرفته .


عکس روی جلد مجله National GeoGraphic وقتی برای بار اول این عکس رو چاپ می کنه




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قطع دست یک کشیش مسیحی به دست مسلمانان


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کمک 450 میلیون دلاری رژیم به لبنان در آستانه سفر ا.ن
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه السفیر، جمهوری اسلامی تسهیلات فاینانس بلندمدت به ارزش 450 میلیون دلار در اختیار لبنان قرار می دهد. منابع خبری از بیروت خبر می دهند که دو توافقنامه مهم دیگر در زمینه نفت و گاز در زمان حضور "محمود احمدی نژاد" در لبنان به امضا می رسد. احمدی نژاد 13 اکتبر (21 مهرماه) در سفری دو روزه به لبنان می رود.
آگاهان سیاسی می گویند، یکی از اهداف احمدی نژاد در سفر به لبنان، اعلام حمایت صریح او از حزب الله در شرایط بحرانی کنونی در این کشور است.
این در حالیست که سفیر سابق جمهوری اسلامی در لبنان گفته است، اگر سفر آقاى احمدى‌ن‍ژاد به لبنان ظرف چند روز آینده انجام شود با توجه به این که بعضی از افراد و گروه‌ها در لبنان مثل گروه ۱۴ مارس مخالفت کرده‌اند و با صدور بیانیه خواسته‌اند که این سفر انجام نشود، ‌این سفر از حساسیت وی‍ژه‌اى برخوردار شده است.
به گفته مسعود ادریسی، اگر برنامه ریزی‌ها به شیوه‌اى باشد که این احساس را در لبنان ایجاد کند که جمهوری اسلامی مى‌خواهد فقط از یک گروه در لبنان حمایت کند، ‌و وحدت ملى خدشه‌دار شود طبیعی است که این هم به ضرر جمهوری اسلامی است و هم به ضرر حزب الله.

سنی های لبنان: نه به احمدی ‌نژاد، نه به ولایت ‌فقیه
در آستانه سفر احمدی نژاد به لبنان، مردم شهر تریپولی با نصب پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده است، لبنان از ولایت فقیه استقبال نمی کند، مخالفت خود را با سفر احمدی نژاد به کشورشان اعلام داشتند.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی با عنوان "احمدی ‌نژاد، به تو خوش ‌آمد نمی ‌گوئیم" نوشت، یک گروه سنی در تریپولی شهر شمالی لبنان، به احمدی نژاد پیام تندی داده که از سفر آتی او به لبنان خرسند نیست و به او خوش آمد نخواهد گفت.
این خبرگزاری نوشت، چندین پلاکارد و تصویر در شهر تریپولی نصب شده که نشان ‌دهنده نارضایتی اهالی آن از سفر احمدی نژاد به لبنان است.
بر روی یکی از پلاکاردها نوشته شده است، "نه به ولایت ‌فقیه". همچنین تصویری از احمدی ‌نژاد دیده می شود که روی آن با علامت ضربدر نوشته شده، "به ولایت ‌فقیه در اینجا خوش ‌آمد نمی‌ گو‌ئیم."
خبرگزاری فرانسه نوشت، اکثریت حامی غرب در پارلمان لبنان، سفر احمدی ‌نژاد به جنوب این کشور در مرز اسرائیل را تحریک آمیز خوانده است.
ایالات متحده نیز از سفر احمدی نژاد به لبنان ابراز نگرانی کرده است.
سفر احمدی نژاد به لبنان در آستانه اعلام کیفرخواست دادگاه بین المللی رسیدگی به ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین این کشور صورت می گیرد.
گفته می شود این دادگاه به این نتیجه رسیده که حزب الله لبنان در ترور حريری دست داشته است.
برخی منابع لبنانی می گویند، اگر دادگاه بین المللی در حکم نهايی خود حزب الله را به دست داشتن در ترور حريری متهم کند، این موضوع ممکن است به جنگ داخلی در لبنان منجر شود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هادی خرسندی

شنيدم يکی موش صاحب مقام
به تجديد منصب نمود اهتمام
يکی صندق رأی را ديده بود
برای تقلب پسنديده بود
به بالای صندق نشستی کمين
بماليده بر خويشتن وازلين
شبانه بدان هيکل ليز و صاف
به صندق فرو رفت از آن شکاف
هرآنکس حقير است و نرمش‌پذير
به رخنه نمودن ندارد نظير
چه سوراخ موش وچه کانال سوسک
چه جرز دکان و چه مال کيوسک
چه در درز خشتک، چه چاک لباس
جلوميرود مثل کک مثل ساس
چو آن موش ناچيز بنمود سعی
توانست رفتن به صندوق رأی
در آنجا همه رأی ها را که خواند
دلش گشت غمگين و افسرده ماند
که با آنهمه عرض اندام او
نبودی يکی رأی بر نام او
به خشم آمد از کار ملت شديد
همه رأی ها را به دندان جويد
عرق بر سراپای جانش نشست
چه دشنام ها بر زبانش نشست
چو ميخواست برگردد از آن شکاف
نه ديگر تنش ليز بود و نه صاف
ز بلعيدن رأی از روی حرص
همی هيکلش بود مانند خرس
دريغا که بر آب زد بيگدار
نبودش در آن حال راه فرار
بدينگونه آن موش دزد و دله
بيفتاد از هول توی تله
خبر گشت آن رهبر از حال موش
بگفتا خودم گفته بودم بکوش
ولی گز نکرده چرا پاره کرد
نه خود که مرا نيز بيچاره کرد
چه خوش گفت فردوسی پاکزاد
به رويترز که حرف دارم زياد
که من از همان سال پنجاه و هفت
شدم واقف از ظلم و جوری که رفت
وليکن همين چشمه‌ی آخری
بود «اِند» شلتاق و افسونگری
بسی حقه ديدم در اين سال ِ سی
تقلب نديدم بدين خالصی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روز جهانی مبارزه با حکم اعـــــدام
donbaleh.com
امروز دهم اکتبر برابر است با روز جهانی مبارزه با حکم اعدام . بنا به آخرین آمار و ارقام به چاپ رسیده بیش از 90در صد اعدام ها در سراسر جهان در سال 2009 تنها در شش کشور چین، ایران، عربستان سعودی، ایالات متحدۀ آمریکا و یمن به وقوع پیوسته اند.حقو در این زمینه سازمان ها و نهاد های بین المللی فعال در مبارزه با حکم اعدام در جهان، تأکید دارند که با تشدید فعالیت و آگاه سازی افکار عمومی می توان به مرور حکم اعدام را در سراسر جهان از بین برد. در حال حاضر تنها 58 کشور در جهان کماکان به صدور حکم اعدام ادامه می دهند و 139 کشور به طور کامل حکم مجازات اعدام را لغو کرده اند، در حالیکه در تنها ده سال پیش، تنها 40 کشور در سراسر جهان اعدام را از قوانین خود کنار گذاشته بودند. از نظر تعداد اعدام ایران پس از چین به مقام دوم و با در نظر گرفتن سرانه جمعیت به مقام اول جهان نایل آمده است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آخرین تصویر موجود از قاتل ندا آقا سلطان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

http://www.facebook.com/group.php?gid=342751176306
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر