۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

[PERSIANU] SMS Haye Daaghe MEhr 89

 





 


اس ام اس خنده دار ، اس ام اس سرکاری جدید مهر ماه ۸۹

 


 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكيبا باشيد
در صورتي که هر يک از عکس ها باز نشد بر روي آن راست کليک کرده و گزينه Show Picture را انتخاب كنيد

 

دوستت دارم با "س" سوزن ، به همه بگو تا بسوزن !

.

.

.

۹۸۳۰۰۰۳۰+

مشترک گرامی بخش اس ام اس شما فعال است

لطفا خسیس نباشید و به دوستان خود اس ام اس بزنید !

( ایرانسل )

.

.

.

از شهرداری واحد سد معبر مزاحمتون میشم

ببخشید مهربونیتون سد راه دلمون شده !

.

.

.

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند

آخه زشت ! تو دیگه چرا !؟

.

.

.

اگه همه ی بازی رو ببینین, ۰-۰ میشه!

اگه بازی رو نبینی, بالای ۲ گل داره

اگه وسطش بری دستشویی, همون لحظه گل میزنن !

.

.

.

دعای شب ۱ کودک :

خدایا ! خودت می دونی آب کم خوردم

جیش هم کردم ، پس کمک کن صبح کتک نخورم آمییین !

حالا که دعاتو کردی لالا کن !

.

.

.

رفتم به نزد طبیب ز شدت طب

۶ بوسه نوشت ز گوشه لب

۲ تا صبح

۲ تا ظهر

و ۲ تا شب!

ادامه در لینک زیر

.

.

.

یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند

گاو می گه من شیر می دم

شتر می گه من چیزای سنگین رو حمل می کنم

تو هم یه چیزی بگو ، آبروت رفت !

.

.

.

به غضنفر میگن تا حالا جبهه رفتی ؟ میگه آره تازه یه بار هم شهید شدم !

.

.

.

با سلام! نظر به اینکه جنابعالی تا کنون در کلیه امور زندگی ریده اید!

شرکت ایزی لایف پوشک مخصوص بزرگسالان را با تخفیف ویژه به شما عرضه میکند !

.

.

.

میخه میفته تو آب زنگ می زنه در میره !

خنک هم خودتی !

.

.

.

بچه غضنفر گم میشه میره پیش پلیس میگه :

ببخشید شما خانومی ندیدید که من پیشش نباشم !؟

.

.

.

اس ام اس برای کسی که سرما خورده:

شنیدم خورده ای سرما جدیداً و حتی می کنی سرفه شدیداً

اگر حالت مساعد گشته امروز دعایت کرده ام بی شک عمیقاً !

.

.

.

غبار از چهره ی نازت بگیرم / یک شب من پرده از رازت بگیرم

تو در چشمان من یک سیب سرخی / خدا قسمت کند گازت بگیرم !

.

.

.

یاد اون روزها بخیر. وقتى من بچه بودم، مادرم یک تومن به من مى داد

و مرا به فروشگاه مى فرستاد و من با ٣ کیلو سیب زمینى

دو بسته نان، سه پاکت شیر، یک کیلو پنیر، یک بسته چاى

و دوازده تا تخم مرغ به خانه برمى گشتم. اما الان دیگه از این خبرها نیست !

همه جا توى فروشگاه ها دوربین گذاشته اند!


 


محل قرار گیری بنر شما

 
لطفا  پیشنهادات و انتقادات خود را در ما با در میان بگذارید حتی نظرتان راجع به همین ایمیل ...
persianu@googlegroups.com


 
 




--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google
Groups "iraniha".
 
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به persianu@googlegroups.com
جهت عضويت در گروه روي لينك مقابل كليك كنيد http://groups.google.com/group/persianu
 
شما هم به جمعیت 35 هزار نفری ما بپیوندید
 
همچنین چنانچه مایل به همکاری با ما در ارسال ایمیل میباشید با پست الکنرونیک FarsKids@Gmail.com تماس حاصل فرمائید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر