۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

استقبال بی نظیر از شبکه های اجتماعی در موبایل ها

Posted:

در وضعیتی که گوشی های هوشمند جای خود را در بازار باز کرده‌اند، صنعت تولید موبایل ابعاد جدیدی پیدا کرده است. افزایش کاربردها، ایجاد و به اشتراک گذاشتن پیام های مختلف در شبکه های اجتماعی، تقاضا برای خرید موبایل را بالا برده است. این کار همچنین فرصت های برقراری ارتباط با مشتریان را برای شرکت های مختلف از طریق موبایل توسعه داده است.

یکی از بهترین راه های کلیدی برای ایجاد این قبیل فرصت های جدید بازاریابی افزایش استفاده از گوشی های هوشمند است. آمار تقاضا برای خرید این نوع گوشی جدید از آغاز سال 2008 تاکنون در آمریکا دو برابر شده است. بر اساس پیش بینی های انجام شده تا پایان سه ماهه سوم سال 2011 نیمی از کاربران موبایل در این کشور به گوشی های هوشمند روی خواهند آورد.

http://randallbeard.files.wordpress.com/2010/04/us-smartphone-growth.png

با تغییر مدل و کاربری گوش های موبایل، الگو های مصرف این کالا نیز دگرگون شده است. پارامتر های قدیمی مانند کیفیت صدا و تصویر اهمیت خود را از دست داده و برنامه های کامپیوتری و کاربری اینترنت در موبایلها جلوه بیشتری پیدا کرده‌اند.


با توجه به آمار و ارقام دریافتی از موسسه تحقیقاتی comScore استفاده از کاربردهای دسترسی به شبکه های اجتماعی اینترنتی در فاصله بین آوریل 2009 تا آوریل سال آینده میلادی، 240 درصد رشد یافته و بیش از دو برابر توسعه پیدا خواهد کرد.

ArianBlog : سرویس وبلاگ آریان بلاگ

Posted:

سرویس وبلاگ آریان بلاگ تحت آدرس www.Arianblog.ir راه اندازی شد.

این سرویس امکان ایجاد یک وبلاگ استاندارد را برای کاربران فراهم میکند. همچنین کاربران میتوانندعکس های خود را در این سرویس آپلود کنند و از این سرویس بعنوان فتوبلاگ استفاده کنند.

تعداد پست های سرویس تامبلر از 2 میلیارد گذشت

Posted:

tumblrسرویس تامبلر که یک سرویس وبلاگ مولتی مدیا است، از مرز 2 میلیارد پست گذشت. این سرویس یکی از برترین سرویس های میکروبلاگ نویسی است که امکان آپلود فایل های صوتی و تصویری و ویدئو را نیز میدهد.

Tumblr که هنوز 4 ساله هم نشده است، در یکسال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و طبق آمارهای گوگل ، این سرویس امکان رقابت با سرویس های بزرگ را داراست.

تامبلر تجربه جدیدی از سرویس های وبلاگ نویسی را ارائه می دهد . سرویس های وبلاگ قدیمی دیگر جذابیتی ندارند و کاربران استفاده از سرویس های متنوع را به سرویس های کلاسیک وبلاگ نویسی ترجیح می دهند.

رشد تامبلر نسبت به سرویس های وردپرس و بلاگر نشان دهنده کاهش محبوبیت وبلاگ نویسی کلاسیک در سرتاسر جهان است.
http://0k.012.img98.com/out.php/i386139_trendtumblr.png
Google Trend index volume 2010

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر