۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

Re: {تفريح و سرگرمي}, [4833] پائيز

خیلی ممنوناز ترانه ی زیبایی که تو این فصل نوشتید
ازآلبوم زیبا و قدیمی شاهرخ سالا
یکی یدگه از ترانه های زیبای دیگه که نام آلبوم هم از این ترانه است اینه :


 خوب من حس میکنم ،بوی خوب دستاتو
داره انگار میاره ،قاصدک نامه هاتو
قاصدک دیر نکنی ،منو دلگیر نکنی
قاصدک دیر نکنی ،منو دلگیر نکنی

قاصدک وقتی بـیای
چشمای من از گریه برات دوُن میـپاشه
اَگه خبرات خوب نباشه
بی تو گریه کردن چه بَده ،باچشمای مات  و غم زده
گریه های مستی سردادن ،توُ هوای تلخ میـکده
کاش میتونستیم بمونیم ،از این غم کهنه رَها
با دست هم پُل بسازیم ،میون این فاصله ها
بی تو گریه کردن چه بَده ،باچشمای مات  و غم زده
گریه های مستی سردادن ،توُ هوای تلخ میـکده

خوب من خوب من ،

خوب من خوب من،
بی تو دلم میگیره
این پَرنده بی تو ،این پَرنده بی تو
تو     این قفس میمیره
وقتی که نیستی بهار ،غمگین تَر از پاییزه
باغچَمون گل میده اما ،پَرپَر میشه می ریزه
خوب من خوب من ،

،خوب من خوب من،
بی تو دلم میگیره
این پَرنده بی تو ،این پَرنده بی تو
توُ این قفس میمیره
وقتی که نیستی بهار،غمگین تَر از پاییزه
باغچَمون گل میده اما ،پَرپَر میشه می ریزه

خوب من گوش میکنم ،بوی خوب دستاتو
داره انگار میاره ،قاصدک نامه هاتو
قاصدک دیر نکنی ،منو دلگیر نکنی
قاصدک دیر نکنی ،منو دلگیر نکنی

----<<<<***********>>>>----


كوچه غمناكه  پرستوهاي شاد   ، در غروبي  پر ملا ل و بي صدا   ، خبر ه عريونيه  باغ ها   رو داد

پائيز اومد اينور  پرچين باغ  ، تا بچينه  برگ و بار  شاخه ها  ، كسي از گلها  نمي گيره  سراغ  ،  كسي از گلها نمي گيره سراغ

بيا در كوچ دلگير  گل سرخ  ، بخونيم  شعر از ديوان  گريه 

من و  تو زاده  ي فصل  خزانيم   ، دو تن   پرورده ي  دامان  گريه

شده ابري تو فضاي سينمون ،قصه  ي بي غم گساري هاي ما

ميدونم پايون نداره بعد از اين قصه ي بي  برگ و بار ي هاي ما

پائيزه   ، پائيزه  عريون 

من  و تو خسته  و گريون

پائيزه   ، پائيزه  عريون 

من  و تو خسته  و گريون

مينويسم  با دل تنگ  روي  گلبرگ   شقايق

فصل دل  تنگيه  پائيز   ، فصل غمگين  يه عاشق

                                               



--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر