۱۳۸۹ مهر ۳۰, جمعه

Re: گلها

هنردوست گرامی
ترانه ی مرغ سحر با آوای نادر گلچین برگزیده ایی از برنامه ی گلچین هفته

پیش کش شما

بدرود
بهخو





http://www.4shared.com/audio/Ukr5Jr3s/Nader_Golchin_Morghe_Sahar.html




2010/10/21 jalal gholami <jalal_g_2004@yahoo.com>
منت سر من میگذارید اگر این لطف را بکنید
با سپاس
جلال


From: saboktakin Behkhoo <behkhoo@googlemail.com>
To: jalal_g_2004@yahoo.com
Cc: friends-of-radio-golha <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Sent: Wed, October 20, 2010 11:51:23 AM
Subject: Re: گلها

دوست گرامی
من آنرا در گلچین هفته دارم از برنامه های رادیویی بامداد آدینه
اگر مایل هستید آنرا برای شما آپ لِود کنم

بادرود
بهخو


2010/10/19 jalal gholami <jalal_g_2004@yahoo.com>
من دنبال گلهای مرغ سحر با صدای جاودانه استاد نادر گاچین هستم




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر