۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

Re: درخواست

بادرود
 
از دوستان ویاران عزیز خواهشمندم لقب استاد را در این روزگار ...به حراج دوست داشتن و علاقه نگذارند
 
این هم آهنگ شب رویایی با صدای آقای مختاباد همراه اشعار آهنگ
 

تو بگو ز چه رو دل من شکنی


چه شود که به من نظری فکنی
تو مهی به شبم
تو گلی به لبم
که تو را طلبم
بشنو ز وفا
سخن از دل ما
که تویی به خدا
همه تاب و تبم

یادت می آید آن شبهای رویایی

بودم غرق آن دو چشمان دریایی


ماند از آن شبها بر لبها داغ حسرت
هر شب در خوابت می بینم که می آیی

اگرم شده تا به قیامت
به امید وفای تو باشم
به خدا ندهم به دو عالم
نفسی که برای تو باشم

چه مرا به از این بود آیا
که غبار سرای تو باشم
چه زمان ز لبت شود آیا
شنوم که سزای تو باشم

یادت می آید آن شبهای رویایی

بودم غرق آن دو چشمان دریایی


ماند از آن شبها بر لبها داغ حسرت
هر شب در خوابت می بینم که می آیی

شب من، شب تو، شب مهتاب
اثری ز نگاه تو دارد
تو بمان، تو بدان که وجودم
دل و دیده به راه تو دارد

دل من گله از شب هجران
به دو چشم سیاه تو دارد
مگذر دگر از دل زارم
که امید پناه تو دارد

چشمت می خواند مرا
عاشق می داند مرا
ترسم این عشق نهان
در خون غلتاند مرا

چشمت می خواند مرا
عاشق می داند مرا
ترسم این عشق نهان
در خون غلتاند مرا

چشمت می خواند مرا
عاشق می داند مرا ...


 
2010/10/10 Kurosh Sorena <kurosh.sorena@yahoo.com>
سلام دوستان رادیو گل ها
درخواست آهنگ شب های رویایی از استاد مختاباد رو دارم 
ممنونم
موفق باشید




--
دوستدارشما رضا  رهگذر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر