۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

Tamami Bastehaye RosettaStone Dar 3 Sateh

 

     
 

 تمامی بسته های آموزشی RosettaStone شامل آموزش زبان های زنده دنیا در سه سطح آموزشی

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های انسان یادگیری زبانی غیر از زبان مادری می باشد که با توجه به  مقبولیت و کاربرد و شاخصه بین المللی زبان انگلیسی در اولویت یادگیری بسیاری از افراد می باشد  و سایر زبان ها نیز بنا به نیاز، کاربری خاص و یا علاقه مندی افراد انتخاب می شوند، امّا نکته ی مهم شیوه ی آموزشی زبان است که بعضی افراد با شرکت در دوره های آموزشی مختلف یا آموزش از طریق متد های جدید آموزش زبان و ... سعی در فراگیری بهتر، زبان مورد نظر خود را داشته اند.

بسته های آموزشی RosettaStone که شامل نرم افزاری قدرتمند جهت یادگیری سریع و آسان زبان های خارجی می باشد، یکی از محبوب ترین ها در سطح جهان بوده و بسیاری از شرکت های بزرگ و کالج ها از این نرم افزار قدرتمند جهت آموزش کاربران و کارآموزان خود استفاده می نمایند.

با استفاده از این نرم افزار قدرتمند قادر به یادگیری اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خواهید بود، این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی آشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، یکی از بهترین منابع آموزشی می باشد که نسخه 2009 این نرم افزار فوق العاده جهت آموزش زبان های رایج و مهم دنیا می باشد. گروه ایران من بسته های آموزشی زبان های گوناگون را در کلیه سطوح آموزشی (مقدماتی، متوسطه و پیشرفته) از آخرین نسخه مجموعه ی آموزشی RosettaStone گردآوری نموده و در بسته بندی شکیل تقدیم به کلیه علاقه مندان به یادگیری زبان های خارجی می کند.

توجه این محصول با قیمت ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد شما می توانید فقط با قیمت ۷۹۰۰ تومان این محصول را تهیه کنید.

 قیمت : ۷۹۰۰ تومان - 4 عدد دی وی دی

 

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

 

 پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات



 

محتویات این بسته ی به اجمال عبارتند از:
- بسته آموزش زبان های انگلیسی بریتانیایی، آمریکایی و زبان عربی (در سه سطح)
- بسته آموزش زبان های آلمانی، ایتالیایی و پرتغالی (در سه سطح)
- بسته آموزش زبان های فرانسه، اسپانیایی و اسپانیایی آمریکای لاتین (در سه سطح)
- بسته آموزش زبان های روسی، چینی و ژاپنی (در سه سطح)

این مجموعه توسط سایت سازنده جمعاً بر روی 47 عدد سی دی عرضه شده است که در اینجا ایران من با شیوه اختصاصی ارائه خود، بدون هیچ گونه دستکاری و حذف آن را بر روی 4 عدد دی وی دی تقدیم شما می نماید.

توضیحات هر قسمت به صورت تفضیلی:


- مرور کلی بر محیط و نحوه پیاده سازی آموزش ها:
به صورت کلی کلیه آموزش ها در سه سطح یا همان Level کلی پیاده سازی شده که سطوح آموزشی در هر مرحله حرفه ای تر و پربارتر از مرحله قبل بوده و سعی شده پس از طی نمودن هر یک از مراحل آموزشی کاربر مهارتی خاص را در یکی از زمینه های کاربردی استفاده از زبان مورد نظرش را کسب نماید. در هر سطح چهار واحد آموزشی وجود داشته به عنوان نمونه در تصویر زیر چهار واحد آموزشی از سطح یک آموزش زبان انگلیسی را مشاهده می نمایید.

هر واحد آموزشی نیز شامل چهار درس مختلف می باشد که در هر یک از درس ها آموزش هایی مالتی مدیا جهت ادای صحیح لغات، آموزش معنی لغات، گرامر، خواندن و نوشتن در قالب اسلایدهای هوشمند و قابل کنترل توسط کاربر با قابلیت امتیاز دهی در هر مرحله وجود داشته که در تصویر زیر نمونه ای از درس اول را مشاهده می کنید. 

در این مجموعه آموزشی و در هر قسمت سعی شده با روش های نوین مالتی مدیا ابتدا مقدمات زبان و ساخت لغات، واژگان و گرامر زبان مورد نظر آموزش داده و سپس با دیدن سطوح مختلف مهارت های متوسطی جهت انجام مکالمه های روزانه، هجی کردن و نوشتن، توانایی خواندن و درک زبان جدید، و نیز آموزش هایی کاربردی مانند یادگیری مباحث مربوط به زمان و روزهای هفته، مکالمه های کاربردی استفاده شده در هنگام خرید، مسافرت و حتی توانایی ابراز عقاید، نظرات و احساسات شخصی را کاربر به طور کامل فرا گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RosettaStone 3 - 2009:

- آشنایی با لغات و طرز بیان لغات در زبان جدید
- آشنایی با گرامر زبان مورد نظر
- توانایی خواندن و نوشتن لغات در زبان مورد نظر
- تمرین های هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها
- آموزش های کاربردی و مفید در هر زبان
- آشنایی با فرهنگ خاص هر زبان پس از طی نمودن مراحل کامل آموزش
- مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال، نسبت های خانوادگی
- چگونه سوال پرسیدن، احوال پرسی کردن و مقدمه چینی کردن
- ساعات مختلف روز، روزهای تقویم و تاریخ، آب و هوا
- مسیر دادن ها، راهنمایی نمودن و توانایی یافتن مکان های مختلف
- انواع معذرت خواهی ها و درخواست های مودبانه
- چگونه سفارش دادن غذا در رستوران، خرید نمودن
- و ...

> آموزش های موجود در DVD 1:
در این مجموعه سعی شده مهم ترین و پرکاربردی ترین زبان های موجود در کل مجموعه RosettaStone برای کاربران ایرانی که همان زبان های انگلیسی و عربی هستند را یک جا و در یک دی وی دی تقدیم به کلیه کاربران محترم نماییم. زبان انگلیسی که زبان اول بین الملل بوده و بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان زبان انگلیسی گویش رسمی آنهاست و آموزش زبان انگلیسی RosettaStone 3 در سه سطح و دارای آموزش های مجزا هر دو گویش انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی امریکایی است.
زبان بعدی مورد آموزش زبان عربی بوده که غیر از گستردگی این زبان که بیش از 200 میلیون نفر آن را به عنوان زبان رسمی خود دانسته، این زبان به خاطر اینکه زبان رسمی دین مبین اسلام بوده و از آن جهت برای بسیاری از کاربران فارسی زبان، از اعتبار و اهمیت بالایی برخوردار می باشد که مجموعه آموزشی زبان عربی RosettaStone 3 در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته منتشر شده است.

این بسته فوق توسط سایت سازنده بر روی 12 عدد سی دی عرضه شده است که شما می توانید، تمامی 12 سی دی را از طریق ایران من بر روی 1 عدد دی وی دی دریافت نمایید.

> آموزش های موجود در DVD 2:
در این مجموعه آموزشی زبان های آلمانی، ایتالیایی و پرتغالی  آموزش داده می شود که در ادامه هر یک از زبان ها معرفی می شوند. زبان اول موجود در این مجموعه زبان آلمانی می باشد که یکی از زبان های مهم و البته کاربردی جهت کاربران فارسی زبان بوده، این زبان در بسیاری از کشوره های اروپایی رایج بوده و از لحاظ کاربری سومین زبان جهان می باشد و بیش از 100 میلیون آلمانی و غیر آلمانی با این زبان صحبت می کنند که در این مجموعه آموزش این زبان در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته ارائه می شود.
زبان بعدی زبان ایتالیایی می باشد که مطمئنا علاقه مندان خاص خود را داشته و زبان ایتالیایی توسط بیش از 60 میلیون نفر در کشور ایتالیا و برخی از کشور های همسایه مانند کشور واتیکان و جمهوری سن مارینو مورد استفاده قرار می گیرد. که آموزش این زبان نیز در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته جهت علاقه مندان به این زبان ارائه شده است.
پس از زبان های آلمانی، ایتالیایی نوبت به دیگر زبان موجود در این مجموعه می رسد، زبان پرتغالی  می باشد که این  زبان علاوه بر پرتغال در کشور های دیگری که بعضا مستعمره این کشور بوده نیز رایج بوده و از جمله کشور های استفاده کننده از این زبان می توان به سواحل شمال آفریقا، موزامبیک، آنگولا، کشور برزیل اشاره نمود. آموزش های این زبان نیز در دو سطح مقدماتی، متوسط ارائه شده است.

این بسته توسط سایت سازنده بر روی 11 عدد سی دی عرضه شده است که شما می توانید، تمامی 12 سی دی را از طریق ایران من بر روی 1 عدد دی وی دی دریافت نمایید.

> آموزش های موجود در DVD 3:
مجموعه شماره چهار که شامل آموزش زبان های فرانسه و زبان اسپانیولی اسپانیایی و لاتین می باشد. زبان فرانسه نیز یکی از زبان های کاربردی در سطح جهان بوده که روزگاری دور زبان اول بین الملل بوده و هم اکنون نیز ذر بسیاری از کشور های اروپایی، آفریقایی و آمریکایی از جمله زبان های رایج می باشد و در بیش از 50 کشور جهان از این زبان استفاده می شود. این زبان در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش داده می شود.
آموزش بعدی مربوط به زبان اسپانیولی لاتین و اسپانیایی می باشد زبانی که که توسط بیش از 400 میلیون نفر و در کشور هایی از آمریکای لاتین و کشور اسپانیا استفاده می شود و هر دو زبان در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش داده می شود.

این بسته توسط سایت سازنده بر روی 12 عدد سی دی عرضه شده است که شما می توانید، تمامی 12 سی دی را از طریق ایران من بر روی 1 عدد دی وی دی دریافت نمایید.

> آموزش های موجود در DVD 4:
در این مجموعه سه زبان روسی، چینی و ژاپنی در سطوح مختلف آموزش داده می شود. زبان روسی که گستره وسعی از کشور های استقلال یافته از شوروی سابق را پوشش داده طوری که چیزی در حدود 250 میلیون نفر در سراسر جهان، زبان روسی، زبان رسمی آنها است در این مجموعه شما در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته این زبان مهم را فرا می گیرید.
زبان بعدی موجود در این مجموعه زبان چینی می باشد که بیش از یک میلیارد انسان از این زبان استفاده و از همین حیث بزرگترین زبان رسمی در جهان می باشد که علاوه بر کشور چین در بقیه کشور ها مانند هنگ کنگ و تایلند و ... نیز افرادی با این زبان صحبت می کنند. زبان چینی نیز در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش داده می شود.
پس از زبان های روسی و چینی دیگر زبان موجود در دی وی دی شماره دو زبان ژاپنی می باشد که این زبان نیز توسط بیش از 130 میلیون نفر در کشور ژاپن و کشورهای هم مرز استفاده می شود و در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش داده می شود.

این بسته فوق توسط سایت سازنده بر روی 12 عدد سی دی عرضه شده است که شما می توانید، تمامی 12 سی دی را از طریق ایران من بر روی 1 عدد دی وی دی دریافت نمایید.

کل این مجموعه توسط سایت سازنده جمعاً بر روی 47 عدد سی دی عرضه شده است که در اینجا ایران من با شیوه اختصاصی ارائه خود، بدون هیچ گونه دستکاری و حذف آن را بر روی 4 عدد دی وی دی تقدیم شما می نماید.

 قیمت : ۷۹۰۰ تومان - 4 عدد دی وی دی

 

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

 

 پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات

 

-----------------------------------------------------------

 ساعت مچی LED

ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند.

این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود.

طراحی اين ساعت بسيار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد.

این ساعت در جعبه فلزی عرضه می شود.

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی قرمز

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی آبی

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی قرمز و دستبند سفید

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی قرمز  و دستبند مشکی

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی آبی و دست بند مشکی

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

-------------------------------------------------------------------

 شارژر خورشیدی

با نور خورشید شارژ کنید: موبایل، دوربین دیجیتال، دستگاه mp3 و mp4 و کلیه دستگاه هایی که با usb شارژ می شوند.

http://posteiran.net/image/5/l196.gif

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

توضیحات بیشتر:
 

1500mAh

برای اولین بار در ایران شارژر خورشیدی موبایل - IPOD - MP4 - MP3 - PDA یا دوربین دیجیتال با امکانات فوق العاده

 این شارژر کوچک و زیبا به سرعت توسط نور خورشید یا چراغ معمولی شارژ شده و با اتصال آن به موبایل گوشی شما را شارژ کامل میکند. مناسب برای کسانی که زیاد سفر می کنند یا نگران اتمام شارژ گوشی خود هستند. با قیمت استثنایی. برتری های این محصول عبارتند از:

1- امکان شارژ دستگاه با برق و استفاده از آن در مواقع عدم دسترسی به برق
2- امکان شارژ دستگاه توسط USP کامپیوتر
3- امکان شارژ دستگاه توسط تمامی لامپ های معمولی
4- کانکشن های اضافه برای پشتیبانی از تمامی گوشی های موجود در بازار
5- امکان شارژ دستگاه در حین استفاده
6- امکان استفاده در اتومبیل،اتوبوس،قطار و ...
7- قابل اطمینان ترین نوع شارژر چون در هر شرایطی و با هر شکل ممکن کار می کند

با دستگاه شارژر خورشیدی که می بینید، می توانید به راحتی انرژی نور را به انرژی الکتریکی تبدیل کنید. از این به بعد دیگر نگران تمام شدن باتری دستگاه های الکتریکی خود نباشید. با این شارژر می توانید انواع گوشی های موبایل، دستگاه های mp4، mp3، دوربین های دیجیتال و خیلی از لوازم دیگر را وقتی دسترسی به پریز برق ندارید، شارژ کنید.

کافی است که شارژر نوری را به مدت حدود ۳ ساعت زیر نور آفتاب و یا نور چراغ معمولی قرار دهید تا باتری داخلی دستگاه شارژ شود و سپس می توانید با استفاده از یکی از چند مبدل همراه این دستگاه، گوشی و سایر لوازم الکتریکی خود را شارژ کنید. در واقع شما می توانید در طول روز باطری دستگاه را شارژ کرده و مثلا هنگام شب، از شارژ آن استفاده کنید.

شارژر خورشیدی یک گجت فوق‌العاده برای شارژ انواع تلفن همراه و دستگاه های الکترونیکی با استفاده نور خورشید و یا هر نوع منبع نوری دیگر مثل انواع مختلف لامپ‌های رشته‌ای یا کم مصرف است .

شارژر خورشیدی چیست ؟
تشکیل شده از پنل های خورشیدی برای ذخیره انرژی نورانی خورشید در هر زمان و هر مکان می باشد. همچنین با استفاده از باطری ذخیره کننده داخلی شما می توانید با USB و نیز آداپتور ، برق نیز دستگاه را شارژ نمایید و شارژر  را همراه خود داشته باشید و در مواقع نیاز استفاده نمایید.
 

موارد استفاده شارژر خورشیدی کجا می باشد ؟
این وسیله مناسب برای شارژ تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی در سفر و حتی در خارج از خانه می باشد. در هر نقطه که نور خورشید به پنل های شارژر خورشیدی بتابد شما می توانید تلفن همراه و ساژی دریافتی را ذخیره کرده و میتوانید در مواقع لزوم  دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ نمایید.

چه وسایل دیگری را می توان با شارژر خورشیدی شارژ نمود ؟
انواع مختلف تلفن‌های همراه ( Nokia – Sony Erickson -  Motorolla – Samsung – انواع مختلف گوشی‌های چینی – IPhone و IPod ) و همچنین انواع MP3 Player ها و MP4 Player ها -  دوربین های دیجیتال – Game های قابل حمل  با استفاده از این دستگاه کم حجم  قابل شارژ می باشد.

نحوه استفاده از شارژر خورشیدی :
دستگاه شارژر خورشیدی از 3 طریق قابل شارژ می باشد : 1- تابش نور خورشید به فتوسل های خورشیدی 2- اتصال از طریق USB به کامپیوتر 3- اتصال به برق از طریق آداپتور
در هر 3 حالت فوق دستگاه شارژ را ذخیره نموده و در مواقع لازم شما می توانید از آن استفاده نمایید.

این شارژر به سرعت توسط نور خورشید یا هر نوع منبع نوری دیگری همچون لامپ‌های رشته‌ای – لامپ‌های کم مصرف – مهتابی و …  شارژ شده و انرژی کسب شده در خود ذخیره می‌کند سپس می‌توانید در صورت نیاز با اتصال آن به انواع مختلف وسایل الکترونیکی از قبیل : تمامی گوشی‌های موبایل موجود در بازار – انواع مختلف MP3 Player و Mp4 Player – دوربین‌های دیجیتال قابل شارژ – انواع مختلف PDA و دستگاه‌های GPS را به سرعت شارژ کامل کند .

وسیله‌ای مناسب برای شارژ دستگاه‌های مختلف الکتریکی و تلفن‌های همراه در سفر و یا مکان‌هایی که دسترسی به برق شهری ندارید .

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

 

 

 
     

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر