۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

قیمت آردنان 40برابر شد

قیمت نا چهل برابر افزایش یافت اما چهار هزارتومان به حساب مردم واریز می شود!!!!!!!!
پرداخت 4هزار تومان بابت یارانه نان

رئيس جمهور در گفت‌وگوي زنده با مردم از شبكه اول سيما اعلام كرد: ظرف 7 تا 10 روز آينده براي يارانه نان مردم نفري 4 هزار تومان واريز مي‌شود.

به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد‌ اعلام كرد: چون نان به عنوان مهمترين غذاي مردم شناخته مي‌شود و مردم بايد نان خوب بخورند ظرف 7 تا 10 روز آينده براي هر نفر مبلغ 4 هزار تومان يارانه نقدي جداگانه به حساب مردم واريز مي‌شود.

رئيس جمهور همچنين با بيان اينكه يارانه 81 هزار توماني براي دو ماه اول به حساب مردم واريز شده گفت: تمام تلاش اين است كه براي مرحله دوم پرداخت يارانه نقدي اين مبلغ به دو برابر افزايش پيدا كند.
احمدي‌نژاد از مردم درخواست كرد: با توجه به اينكه مردم از فردا مي‌توانند يارانه نقدي واريز شده به حساب سرپرست‌ خانوارها را برداشت كنند اما به مردم توصيه كرد دست نگه دارند تا قبض آب، برق و گاز ارسال شود و با توجه به برنامه كاهش مصرف انرژي و مديريت خانواده يارانه نقدي خود را برداشت كنند.
 
 
 قیمت آردنان 40برابر شد
حمید علیخانی در گفت‌وگو با فارس، در واكنش به این سؤال كه قیمت آرد چقدر تعیین شده است اظهار داشت: هر كیلوگرم آرد در كل كشور بین 280 تا 300 تومان خواهد بود و در واقع از امروز دیگر آرد 400 تومانی، 450 تومانی و یا 75 ریالی وجود نخواهد داشت.
وی با بیان اینكه قیمت نان را استانداری‌ها بر اساس ملاحظات استانی تعیین می‌كنند، اظهار داشت: در خصوص قیمت نان استان تهران نیز با استانداری تهران توافقاتی صورت گرفته است.
معاون وزیر بازرگانی اظهار داشت: با توجه به سهمیه‌ای كه هنوز در اختیار نانوایی‌ها هست تا اطلاع ثانوی قیمت نان تغییر نمی‌كند و پس از اطلاعیه استانداری‌ها در خصوص قیمت نان همه واحدها با آرد تك نرخی و قیمت مشخص اقدام به فعالیت می‌كنند.
 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر