۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

یاران حضرت آیت الله سید علی محمد دستغیب به حبس محکوم شدند

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via تحول سبز by فرهاد on 12/29/10

تحول سبز: همزمان با صدور حکم ولدان،رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس،تعدادی از نزدیکان حضرت آیت الله سید علی محمد دستغیب نیز محکوم به زندان و نفی از بلد شدند.

به گزارش صبح امید حجت السلام کریمی جانباز قطع پا ومسئول پایگاه فرهنگی مسجد قبا، حجت الاسلام خوبیاری پاسدار و رزمنده سال های دفاع مقدس و یکی از مسئولین دفتر حضرت آیت الله سید علی محمد دستغیب و نیز حجت السلام ذاکری برادر زاده شهید سید جعفر ذاکری و عضو فعال مسجد قبا نیز محکوم به ۲ سال حبس تعزیری، ۴ سال نفی بلد و ۱۰ سال ممنوعیت از فعالییت فرهنگی شدند.

این حکم ناعادلانه در حالی صادر می شود که ولدان خانه خدا را به آتش کشیده بود.امری مذموم و بسیار ناپسند که معلوم نیست اگر شخص دیگری مرتکب می شد کارش به کجا می رسید؟

ولدان که همچنین فرمان حمله به مسجد و مومنین نماز گزار را صادر کرد،فقط به ۵ ماه زندان محکوم شده! از دستگاه قضایی فارس باید پرسد چگونه است که حمله به مسجد و آتش زدن خانه خدا ۵ ماه زندانی دارد اما دفاع از خانه خدا و مونین نماز گزار ۲ سال زندانی و ۴ سال نفی بلد و ۱۰ سال ممنوعیت فعالیت فرهنگی؟! شاید هم این مومنین تا ۱۰ سال حق دفاع از هیچ مومن و نمازگزاری ندارند!


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر