۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [7209] با این افتضاح چه باید کرد؟





با این افتضاح چه باید کرد؟

 3_1_1-300x187.jpg

عبداللطیف عبادی

امروز اعلام شد یکی از دو ببر سیبری که سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان در مقابل تحویل دو پلنگ ایرانی دریافت کرده بود ، در تهران مرد . این ببر بیچاره به دلیل مشکلات تنفسی مرده است .

 

من سه ماه پیش این فاجعه را در مطلبی تحت عنوان " ببرها را ببرید باغ وحش ، شیرها را بیاورید منزل ما" پیش بینی کرده بودم و نوشته بودم که پروژهء احیای ببر در ایران صرفا" یک نمایش تبلیغاتی است و با این مدیریت غیرعلمی و غیرعقلانی که بر سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان حاکم شده است ، قطعا" شکست خواهد خورد و این دو ببر بدبخت و بیچاره عاقبت در ایران تلف خواهند شد .

 

ابتدا این دو ببر معصوم و بی گناه را به شمال ایران بردند و در هوای دم کرده و شرجی شمال نگه داشتند . وقتی هم که دیدند آن طفلکی ها رو به مرگ هستند ، به تهران منتقلشان کردند و در هوای خفه کنندهء تهران و در قفس ، زندانشان کردند .

 

امروز یکی از آنها مرد و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود ، ببر دومی هم قطعا" خواهد مرد . من نمی دانم این دو ببر بیچاره و بی پناه چه گناهی کرده بودند که می بایست تبدیل به وسیلهء تبلیغاتی یک عده آدم بی سواد و بی لیاقت در کشور ما شوند و آخرش هم به این شکل رقت بار و مظلومانه در قفس بمیرند؟

حالا مانده ایم که با این افتضاح چه باید کرد؟

 




--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر