۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [6592] : ا.ن و مسئله حضور زنان در استاديوم

نظرات احمدی نژاد پیرامون حضور زنان در استادیوم :




----------



احمدی نژاد :  اخیرا در یک محفل دانشجویی در پاسخ به اعتراضی در مورد سخنان او مبنی بر لزوم ورود بانوان به استادیوم ها و مفاسد موجود در آن پاسخ جالبی داده است.

احمدی نژاد گفت: یک خانم برای آنکه به استادیوم بیاید، حتی اگر بازی مهمی مثل بازی های شهرآورد نباشد، باید حداقل دو ساعت زودتر از محل زندگی اش به سمت استادیوم حرکت کند، برای تماشای بازی هم باید بلیط تهیه کند و این غیر از هزینه رفت و آمد و خورد و خوراکش است، تقریبا دوساعت زمان صرف تماشای فوتبال می شودو برای بازگشت به منزل هم با احتساب ترافیک، یک تا یک ساعت و نیم زمان صرف کند.

وی توضیح داد: لباس فوتبالیست ها هم همانطور که دیده اید، طوری است که با جوراب ساق بلند و شورت ورزشی بازی می کنند که تنها قسمت کوچکی از زانوی آنان معلوم است.

 ا. ن .  در ادامه این سخنان این سئوال را مطرح کرد که " آیا منطقی است که یک خانم با صرف این مقدار زمان و هزینه به این انگیزه به استادیوم بیاید که آن قسمت زانوی مردان را ببیند؟ آیا جذابیت بازی و هیجانات استادیوم اجازه می دهد کسی همچون نگاهی به مسئله داشته باشد؟ آیا اصلا بانوان ما اینگونه هستند ؟ من این حرفها را خلاف شان بانوان ایرانی می دانم.







--
Taybeh Toosi

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر