۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [7002] Fwd: لطفا استخاره نکنید.الان فوروارد کنید









لطفا استخاره نکنید.الان فوروارد کنید

چند وقت پیش در یک سالن سینما خانمی احساس کرد شئ نوک تیزی از صندلی به بدن او فرو رفت وقتی که بلند شد تا ببیند چه بوده دید یک سوزنی است که یک یادداشت کوچک هم به آن چسبیده و روی آن نوشته شده:

" شما هم به ویروس ایدز مبتلا شدید"

مرکز کنترل بیماریها در پاریس موارد مشابه زیادی را اخیراً در شهرهای دیگر نیز گزارش کرده که سوزنهای آزمایش شده همه به ویروس ایدز آلوده بودند.

این مرکز همچنین گزارش می کند که سوزن های آلوده در محل دریافت پول عابر بانکها نیز پیدا شده­اند.

ما از همه می­خواهیم که برای مواجه نشدن با اینچنین موضوعی احتیاط بسیار زیادی کنند بخصوص قبل از استفاده از صندلی در هر مکان عمومی، آن را به دقت بررسی کنید.

و همچنین از همه می خواهیم که این ایمیل را برای همه دوستان و فامیل بفرستند و برای جلوگیری از این خطر بزرگ اطلاع رسانی کنند.

اخیراً پزشکی داستان مشابهی که برای یکی از بیماران مبتلا به ایدز در سینما پریا شهر دهلی اتفاق افتاده بود را نقل می کرد و می گفت آنجا نیز یادداشتی با این عنوان وجود داشته که "به دنیای خانواده ایدزی ها خوش آمدی"

به هر حال پزشکان می گویند که 6 ماه طول می کشد تا ویروس کاملاً رشد کرده و شروع به اسیب به سیستم بدن و سلامت قربانی کند و بیمار 5 تا 6 سال میتواند با مقابل مرگ مبارزه کند، هر چند دختری در عرض 4 ماه فوت شد که احتمالاً به دلیل شوک عصبی زیاد بوده است.

بنابراین ما باید مراقب مکان های عمومی باشیم، به خدا توکل کنیم، و به نجات زندگیها با ارسال این ایمیل فکر کنیم، ارسال این ایمیل ممکن است فقط یکی دو دقیقه از وقت شما را بگیرد پس لطفاً سهل انگاری نکنید.

"با تقدیم احترام"

 
 
 












--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر