۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [7159] قاصدك ترانه های من

دوستان خوبم اگر منت می نهید بر كلام من ، با احترام سلامتان می گویم و هزار گلپونه بوسه به چشمانتان هدیه می دهم.

 یادگاری هایتان همدم من شدند و به حرفهای نگفته ی من گوش دادند و برایم دلسوزی كردند. البته به روش خودشان كه همان سكوت تكراری بود

نوشته هايتان  را خواندم  و  آنقدر بی تاب دیدنتان شده ام كه دلتنگی ام را به قاصدك سپردم و با هزار شعر و ترانه ی رقصان به سویتان فرستادم.

اگر یك قاصدك هم از من قبول كنید ، خودش دنیایی است.

 لحظه های زرد و بی صدای مرا آبی و ترانه باران كنيد.

بگذاريد باز هم قاصدك ترانه های من در هوای دلتنگیتان  پرواز كند

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر