۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

اسکرین سیور زیبای ۳D Astro Clock Screensaver

Posted: 01 Dec 2010 01:17 PM PST

محافظ صفحه نمایش یا همان نرم افزار Screen Saver به ابزارهایی اطلاق می شود که برای صرفه جویی در مصرف انرژی رایانه شما در سیستم عامل ویندوز تعبیه شده است. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود، امروز در سایت بین دانلود اسکرین سیوری را برای علاقه مندان به دانش ستاره شناسی و کهکشان آماده کرده ایم که سیور یک ساعت بسیار زیبا را که به صورت یک سیاره و با نمادهای ماه های مختلف طراحی شده است در درون کهکشان به نمایش می گذارد. همچنین شایان ذکر است که این محافظ صفحه نمایش به صورت سه بعدی طراحی شده است .(...)
ادامه مطلب اسکرین سیور زیبای ۳D Astro Clock Screensaver

نسخه جدید دیکشنری قدرتمند بابیلون Babylon v8.1.0 r16

Posted: 01 Dec 2010 01:22 PM PST

در این که امروزه زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی در دنیا در تمامی کتاب ها و به طور کلی در همه جا به عنوان اولین انتخاب بعد از زبان رسمی هر کشور مطرح می شود و به این ترتیب نیاز به دانستن حداقل چندین کلمه از زبان های زنده دنیا همیشه امری حیاتی خواهد بود. برای دانستن و ترجمه کلمات همیشه نمی توان از دیکشنری های متداولی که میان افراد رواج دارد استفاده نمود، زیرا هم حجم زیادی دارند و هم این که برای هر زبان باید یک مترجم استفاده نمود.

در رایانه ها و دنیای نرم افزاری این مشکل تا حد زیادی با استفاده از نرم افزار معروف Babylon برطرف شده است، نرم افزاری بسیار جالب که قادر است علاوه بر پشتیبانی از زبان های متعدد و زنده دنیا، با سرعتی به اندازه یک چشم بهم زدن کلمات را به زبان دلخواه ترجمه نماید. در نسخه های جدید امکان ترجمه متن هم برای کاربران فراهم شده تا با استفاده از این نرم افزارو وجود یک ارتباط اینترنتی متون خود را با هرزبانی به زبان دلخواه تبدیل و ترجمه نمایند.  Babylon در دنیای مترجم ها بیشترین استفاده را دارد زیرا که قابلیت های مهمی را در خود جای داده است، نسخه ۸ با قابلیت هایی بسیار متنوع و البته جدید نسبت به نسخه های قبلی به تازگی ارائه گردیده است، تغییرات ظاهری ، افزایش سرعت عملکرد ترجمه، دسترسی سریعتر به بخش های مختلف نرم افزار، سازگاری بهتر با زبان های زنده دنیا در ترجمه و بسیاری موارد دیگر در این نسخه به چشم می آیند. این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است. قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon v8.1.0 r16:

  • استفاده بسیار آسان و فعال شدن تنها با یک کلیک
  • قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از ۱۷ زبان زنده دنیا
  • قابلیت بهره برداری و پشتیبانی از ۷۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
  • قابلیت تبدیل واحد های مختلف
  • امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف
  • تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن
  • امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده
  • امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia
  • قابلیتی به نام Globle، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند
  • به روز رسانی های نرم افزار
  • قابلیت تغییر پوسته های نرم افزار
  • قابلیت   Auto Completion
  • قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF  و Word
  • قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office
  • پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …(...)
ادامه مطلب نسخه جدید دیکشنری قدرتمند بابیلون Babylon v8.1.0 r16

بازی زیبای Harry Potter And The Deathly Hallows به فرمت جاوا

Posted: 01 Dec 2010 01:25 PM PST

نسخه جدید از بازی بسیار پرطرفدار هری پاتر که بر پایه فیلم اصلی این سری داستان های پرطرفدار و محبوب دنیا تحت همین عنوان که همزمان با عرضه بازی بر روی سینماهای امریکا و تمامی دنیا اکران شد ساخته شده است ، بازی هری پاتر محصول دو کمپانی برتر و غول در بازی های رایانه ای دنیا یعنی شرکت های EA Games و کمپانی بازی Warner Bros می باشد. Harry Potter And The Deathly Hallows هفتمین حلقه از سری جنجالی هری پاتر بالاخره بر روی نمایشگر ها قرار است به نمایش در آید. جایی که سه قهرمان داستان به جای ورود به هاگوارتز به سرزمین هایی نا اشنا می روند تا در پی راهی برای از بین بردن ولدمورت پیدا کنند. بازی ویدیویی هری پاتر و یادگاران مرگ دیگر سیر داستان بازی های پیشین را که اکثرا مشابه بودند را نخواهد داشت هری پاتر به همراه دوستانش در محیط وحشی بیرون مدرسه هاگوارتز در صدد افزایش قدرت و یادگیری افسون ها و جادو هایی بر آمده اند تا در مقابل خطراتی که با آنها قرار است مواجه شوند ، بتوانند مقابله کنند تا زنده بمانند و جان سالم به در ببرند. بازی سوم شخص شلیک کننده هری پاتر این بار با تک سلاح جادویی هری پاتر و البته افسون ها و جادو های مختلفی که از آن شلیک می شود برای بازی کننده موقعیت های اجرای جادوهای تهاجمی و دفاعی جدیدی را فراهم کرده است و دارای محیطی  جذاب و سرگرم کننده بوده و از گرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد، بازی هری پاتر با فرمت جاوا ارائه شده و بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد.

آنتی ویروس قدرتمند McAfee VirusScan Enterprise v8 7i with Patch

Posted: 01 Dec 2010 01:31 PM PST

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و … همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.

در این مطلب نسخه جدید یکی دیگر از برنامه های ضد ویروس مشهور را به شما معرفی می کنیم.  McAfee VirusScan Enterprise یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می  باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت McAfee می باشد.

برخی از مزایا و ویژگی های موجود:

  • بدست آوردن حداکثر میزان حفاظت
  • پایین آوردن میزان خسارت تا حداقل مقدار ممکن
  • جلوگیری از rootkit ها
  • کنترل و مدیریت بر تمامی قسمت ها از یک کنسول واحد و قدرتمند
  • دارای ابزار حفاظت در مقابل هکرها و عدم غیر فعال سازی برنامه توسط هکر
  • قابلیت شناسایی انواع مختلف نرم افزارهای مخرب
  • دفاع در برابر حملات به محصولات مایکروسافت همانند ویندوز و برنامه هایی همچون  Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet Explorer, Microsoft Outlook و SQL server
  • پویش حافظه به منظور شناسایی کدهای مخرب
  • دارای ابزار حفاظت از ایمیل

و … (...)
ادامه مطلب آنتی ویروس قدرتمند McAfee VirusScan Enterprise v8 7i with Patch

ساخت تصاویر فلش حرفه ای و زیبا با SWiSH Max4 4.0 Build Date 2010.11.02

Posted: 01 Dec 2010 01:36 PM PST

طراحی تصاویر متحرک فلش مختص برنامه نویسان این فناوری می باشد. اکثر طراحان حرفه ای وب برای ساخت افکت ها و تصاویر فلش از برنامه های همچون Macrmedia Flash استفاده می کنند. طراحی فلش به قدری حرفه ای می باشد که اکثر افرادی که به صورت تیمی اقدام به طراحی وب سایت می کنند ، همیشه یک و یا دو نفر از اعضای تیم تنها مسئولیت طراحی تصاویر فلش را بر عهده دارند. کاربران معمولی و طراحان غیر حرفه ای که به طور قردی اقدام به یاد گیری و طراحی سایت نموده اند هرگز بدون گذراندن دوره های مختص به برنامه نویسی فلش نمی توانند از افکت ها و تصاویر زیبایی که در برنامه هایی مانند Macrmedia Flash  ساخته می شود استفاده کنند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توانید تصاویر زیبای فلش و افکت های متعددی را بدون نیاز به برنامه نویسی فلش ایجاد کنید. SWiSH Max نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن توانایی ساخت افکت ها و تصاویر انیمیشن flash را دارا خواهید بود. این نرم افزار که برای طراحان وب سایت ها نوشته شده است به کاربران این امکان را می دهد که تا با استفاده از عکس ها و تصاویر آماده افکت های فلش زیبایی را طراحی کنند. از دیگر ویژگی های برتر این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت وب سایت ها به صورت فلش اشاره نمود. ابزارهای مختلفی را می توان در برنامه یافت که به کک آن ها کاربران به راحتی قادرند تا تصویر مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت SwishZone می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ساخت انمیشن های فلش و طراحی سایت ها به صورت فلش
  • قابلیت استفاده بیش از ۲۵۰ افکت تصویری مختلف
  • قابلیت استفاده از عکس ها ، فایل های تصویری و صوتی
  • قابلیت ساخت اسلاید برای انجام امور معرفی
  • بدون نیاز به هیچ گونه کد نویسی
  • ظاهر گرافیکی مناسب و دسترسی آسان کاربر به ابزارها
  • دارای بیش از ۱۰۰ قالب آماده و طراحی شده در برنامه برای استفاده کاربران مبتدی

و … (...)
ادامه مطلب ساخت تصاویر فلش حرفه ای و زیبا با SWiSH Max4 4.0 Build Date 2010.11.02

ویندوز XP SP3 کاملا بروزرسانی شده تا ماه نوامبر ۲۰۱۰

Posted: 01 Dec 2010 01:40 PM PST

همان طور که در جریان هستید بعد از ۱۰ ماه یک ویندوز XP دستکاری نشده و بدون هیچ برنامه اضافی توسط گروه BIE ارائه شد و در سایت قرار گرفت. ارائه نشدن یک ویندوز XP خوب در این ۱۰ ماه افراد دیگری را مشغول به کار کرد تا پا در این عرصه بگذارند و نسخه های خوبی را از این ویندوز ارائه کنند. یکی از این نسخه ها ویرایش Student است. این نسخه به ظاهر Student نام دارد ولی بعد از نصب مانند یک ویندوز نسخه Professional و Corporate که نیازی به فعال سازی ندارد می باشد. اما خوبی آن همراه داشتن کامپوننتهای لازمی است که بالاخره در طی نصب برنامه های مختلف مجبور به نصب آنها می شوید و چه بهتر که اینها با ویندوز نصب شوند. مخصوصا که بعضی از آنها حجم بالایی دارند و دانلود مجزای آنها مشکل است. مهم تر از همه اینکه جا دادن این همه کامپوننت اضافی به همراه اصلی ویندوز در یک CD است. و باز هم مهمتر اینکه این ویندوز شامل کلیه درایورهای SATA یا AHCI و RAID برای چیپستهای Nvidia و Intel می باشد.

نسخه‌ی دانش‌آموز(Student) ویندوز XP از نظر ساختار و امکانات با نسخه‌ی حرفه‌ای هیچ تفاوتی ندارد و فقط برای پشتیبانی از چندلایسنس و بدون نیاز به فعال‌سازی از سوی مایکروسافت ارائه شد. این ویندوز از روی ویندوز دانش‌آموز اصلی مایکروسافت ساخته شده و آپدیت‌ها و برخی امکانات اضافی به آن افزوده شده است.

ویژگی‌های این ویندوز:

  • دارای تمامی آپدیت‌ها تا ۲۴ نوامبر ۲۰۱۰
  • دارای Windows Media Player 11 و Internet Explorer 8.0به همراه آخرین آپدیت‌ها
  • حاوی درایورهای جدید SATA به طور کامل (Intel – Nvidia) برای نصب روی لپ تاپ
  • دارای Microsoft .NET Framework از نسخه‌ی ۱٫۱ تا ۴
  • حاوی آخرین نسخه‌ی DirectX یعنی نسخه‌ی ماه ژوئن
  • شامل جدیدترین نرم‌افزارهای مورد نیاز و کاربردی
  • جنیون بودن ویندوز و سریال آن با قابلیت آپدیت از سایت مایکروسافت
  • حجم مناسب برای رایت بر روی سی دی

و…(...)
ادامه مطلب ویندوز XP SP3 کاملا بروزرسانی شده تا ماه نوامبر ۲۰۱۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر