۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

الهه،شب آشنایی

درود

ترانه بسیار زیبائی با صدای الهه به نام شب آشنایی.آرتین


http://www.4shared.com/audio/Z-gF3oNR/Elaheshabe_Ashenaie.html

تویی با من سرگران تا کی‌ به دلخواه دیگران تا کی‌

غافل از دل‌ من

غم عشق و درد تنهایی چو دریایی بیکران تا کی‌ در مقابل من

تا به کی‌ دوری و بی‌ همزبانی من بی‌ وفایی تو مهربانی من،آه

تا به کی‌ دوری و بی‌ همزبانی من بی‌ وفایی تو مهربانی من آه

غم‌ای زندگی‌ جاودانه من تو بر هم زده ایی آشیانه من

شعله از آشیان من،میزنی خوش به جان من،بر سراپا وجودم،بر همه تار و پودم

غم‌,ای همدم روزگارم،خدا را در این شا م تارم

تو یک لحظه تنها گزارم،تو یک لحظه تنها گزارم

خداوندا با دل‌ امشب چه کنم مرا شور فتنه،یا ربّ چه کنم

به یاد شب آشنایی او،به سوز غمم در جدایی او

غم‌ای زندگی‌ جاودانه من تو بر هم زده ایی آشیانه من

شعله از آشیان من،میزنی خوش به جان من،بر سراپا وجودم،بر همه تار و
پودم

-------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر