۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

Fwd: سوسن

 دوست گرامی به سایت زیر مراجعه فرمایید سپس در بخش "با ترانه خوانان" روی سطر اول کلیک کرده و استفاده کنید. موفق باشید-شرفی                      
 
 
---------- Forwarded message ----------
From: mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>
Date: 2010/12/21
Subject: Re: سوسن
To: sizarta2020@yahoo.com


 
 
 
 
 
for other songs :
 
 
2- search sosan mp3
2010/12/21 mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>


2010/12/20 bahar salehi <sizarta2020@yahoo.com>

سلام دوستان گل خودم
همه تون رو دوس دارم خیلی به من لطف دارید واقعا به خودم تبریک می گم برای وجود شما دوستان عزیز که در کنارم هستید
آهنگهای سوسن رو از  کجا می تونم دانلود کنم ؟
توی سرچ که چیزی دست گیرم نشده و حتی وبلاگهای دوستان که فرستاده بودن از سوسن چیزی نبوده
لطفا کمکم کنید
مرسی
بهار




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر