۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

[PERSIANU] 100GB Serial Baraye Shoma





 


 

مجموعه استثنائی و فوق العاده

صد گیگابایت سریال

 


 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكيبا باشيد
در صورتي که هر يک از عکس ها باز نشد بر روي آن راست کليک کرده و گزينه Show Picture را انتخاب كنيد

 


 

شاهکاری جدید برای اولین بار ؛ مجموعه 18 سریال برتر

 با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی شامل بهترین سریال های موجود

 با داشتن این مجموعه از دانلود هرگونه سریال بی نیاز شوید

 
 
قبل از خرید حتما به نکات زیر توجه کنید :
۱) این سریال ها نام مجموعه نرم افزار های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ برای شما ارسال میشود
 
۲) کلییه سریال ها با زیر نویس فارسی بوده
 
۳) لطفا خانواده یا همکارانتان را از خرید خود آگاه کنید تا در غیاب شما محصول را تحویل بگیرند
 
۴) این محصول دارای گارانتی تعویض بدون سوال میباشد
 
5) توجه داشته باشید کلییه دی وی دی ها قبل ارسال تست میشوند
 
6) کلییه نرم افزار هایی که امکان نیاز آن ها برای پخش می رفت در این مجموعه گنجانده شده

قیمت این مجموعه فوق العاده با ارزش فقط و فقط 23 هزار تومان میباشد

در واقع با پرداخت هزینه ۲ سریال صاحب بانک عزیمی از سریال های جذاب میشوید


 



 

سریالهای موجود در این بسته :

 

Supernatural – ماوراء طبیعه (پنج فصل به صورت کامل)
ژانر : ترسناک | هیجان انگیز | رازآلود | وحشتناک | ماوراء
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۹٫۰/۱۰ (عالی) (به هیچ وجه از دست ندید)
خلاصه داستان : این سریال داستان دو برادر است که شغل خانوادگی آنها نجات دادن انسانهایی است که گرفتار شیاطینی می شوند که جان آنها را به خطر می اندازد . در هر قسمت سریال یک یا چند شیطان باید توسط این دو برادر شکار شوند . صحنه های عجیب و فوق العاده ترسناک این سریال از دلایل محبوبیت آن است.این دو برادر در کودکی به شکل عجیبی مادر خود را توسط شیاطین از دست می دهند و پدر آنها به شکار این موجودات می رود و بعد از مدتی با گذاشتن کتابچه ای که در آن اطلاعاتی از شیاطین است آنها را ترک می کند و مسئولیت ادامه کار را به آن می سپارد.
نقد و بررسی : سریال سوپرنچرال ، از اولین قسمت ، شروعی داشت به نوع خود گیج کننده . از این دید که شما با حوادثی روبرو میشین ، که قرار نیست با هیچ علمی ، و با هیچ منطقی حل بشه . و البته با عنوان خود سریال ، یعنی ماوراالطبیعه ، هر گونه سخنی رو در این رابطه از خودش مبرا میکنه و از دید من ، مهم همینجاست که خودش بر پایه ی عنوانش استواره . یعنی هیچ جایی برای سخن منطقی باقی نمیزارم ، میخوام حرفی بزنم که میخوای خوشت بیاد ، میخوای نیاد . این حرف منه و دوست دارم حوادثی رو به صحنه بکشم که ممکنه تا بحال بهش برخورد نکرده باشید و اصلا شاید فکر اونو هم نکرده باشین ، ولی ممکنه توی ضمیر ناخودآگاهتون ارتباطی باهاش پیدا کرده باشید ، ولی ارتباط شما یا با اون قطع شده و اونو فراموش کردین ، یا اینکه فقط طبیعت رو میپذیرید . البته باید اشاره کرد ، که پذیرفتن طبیعت و طبیعت گرایی دال بر نپذیرفتن حقایق نیست . گاهی در عنوان موضوعات ماورالطبیعه ، حقیقت بسی شیرین تر به دل می نشیند . هر چند که من نمی خوام مسائل ماوراالطبیعه رو نقض کنم و باید به این نکته ی بسیار مهم اشاره کنم که سطح و قدرت درک و تفکر ما به این مسائل بسیار پائینه ، چون ما از نوع بشر هستیم و مغز ما در حد خاصی می تونه این مسائل و تجزیه تحلیل کنه . اما با گفتن این حرف هم نمیخوام بر اینکه موضوع ماوراالطبیعه تاثیری بر زندگانی بشر میگذاره ، صحه بزارم . این چیزیه که اریک کرایپک خالق سوپرنچرال در قالبی برای خودش ایجاد کرده ، و بهش کوچه ی فرعی و اصلی اضافه کرد و شاخه و دامنه اش داده تا بتونه موضوعات ، فلاسفه و سمبل های جالبی رو مطرح کنه . که البته انقدر این سریال شاخه داره که هر قسمت و در واقع هر عنصر این سریال می تونه به دل یه نفر بشینه و به ایده ی من سوپرنچرال محیط خوبیه که هر چقدر دوست داری بگی ، انتقاد کنی ، تائید کنی ، نقض کنی و …. واین خیلی خوبه ، چون ذهن تماشاگر رو هم در حین مطرح کردن این مسائل با تصاویر به خودش مشغول میکنه و در واقع بیننده رو قاضی میکنه .


How I Met Your Mother – چگونه با مادرتان آشنا شدم (پنج فصل به طور کامل)
ژانر : کمدی
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۸/۱۰ (عالی) (به هیچ وجه این سریال خنده دار و کمدی را از دست ندید)
خلاصه داستان: پدری برای فرزندان نوجوان اش نحوه آشنایی با مادرشان را تعریف میکند. اما هر بار با یک داستان جدید مواجه میشویم که در آن پدر بچه ها از خاطراتش با آشنایی با افرادی دیگر میگوید. داستان سرشار از شوخی های زیبا و لحظه های کمیک و خنده دار است که ساعت ها شما را میخنداند.


Chuck – چاک (سه فصل به طور کامل)
ژانر : کمدی | اکشن | درام
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۴/۱۰ (عالی) (به هیچ وجه این سریال را از دست ندید)
خلاصه داستان: چاک یک تکنیسین وسایل الکترونیکیه خیلی بچه مثبت و دست پا چلفتیه کارش تعمیر کامپیوتر و وسایل الکترونیکی در یک فروشگاه وسایل الکترونیکی مشغول بکاره اما این چاکه ما یک راز بزرگ داره تمام اسرار جهان و حکومتی آمریکا که از طرف ناسا دریک برنامه نگه داری میشد یا یک برنامه که به تازگی از طرف ناسا ساخته شده بود حالا در مغز چاک جای داره این برنامه که از طرف دوست قدیمیه چاک به ایمیل اوفرستاده شده چاک را تبدیل به یک کامپیوتر پیشرفته کرده حالا چاک ما دست ناسا و سی ای ای گیر کرده و داستان با آمدن تو مامور ناسا وسی ای ای شروع میشه یعنی ماجرا های چاک کامپیوتر شروع میشه…


The Vampire Diaries – خاطرات روزانه خون آشام
( فصل اول به صورت کامل)
ژانر : ترسناک | خون آشام | درام
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۱/۱۰ (عالی) (از دست ندید واقعا دیدنیست)
خلاصه داستان : سریال جدید شبکه CW که بر اساس داستانی با همین نام ساخته شده، همونطور که از اسمش معلومه حول محور خون آشام ها دور می زنه. از لحاظ مضمون میشه گفت تو مایه های True Blood و فیلم Twilight هست. موضوع داستان دختری به نام الیناست که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده که ناخواسته خودش رو بین دو برادر خون آشام می بینه. روزی که با استیفن آشنا میشه ، خون آشام اصلی داستان یعنی استیفن ، موجود باوجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه، ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره، هدفی غیر از آزار برادرش نداره، و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست. نقش دیمن رو Ian Somerhalder بازی می کنه که قبلا در سریال لاست در نقش " بون " برادر " شنون " دیدیمش …


True Blood – خون واقعی ( سه فصل به صورت کامل)
ژانر : ترسناک | خون آشام | درام
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۵/۱۰ (عالی) (از دست ندید )
خلاصه داستان : سریالی متفاوت در ژانری متفاوت طرفداران و علاقه مندان به ژانر Vampire (خون آشام) ، مسلما از این سریال لذت خواهند برد . داستان در خصوص زندگی دختری بنام Sookie Stackhouse است که میتواند ذهن افراد را بخواند . در واقع داستان از زمانی وارد فاز اصلی میشود که بیل خون آشام وارد زندگی سوکی میشود و


Rome – رم ( دوفصل به صورت کامل)
ژانر : تاریخی | اکشن | درام
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۹٫۲/۱۰ (عالی) (از دست ندید واقعا دیدنیست)
خلاصه داستان : سریال رم به صورت تمام و کمال نمایانگر طریقه و نحوه زندگی مردم آن دوره از تاریخ سرزمین روم باستان است . نبرد ها ، جنگ های سردار بزرگ جولیوس سزار و به قدرت رسیدن او ، کشته شدن ناجوانمردانه او در مجلس رم ( مجلس سنا ) ، نبرد میان سرداران او و… همه در این سریال زیبا به تصویر کشیده می شود . توجه داشته باشید که سریال رم تنها به زندگی سزار نمی پردازد ، نویسنده و عوامل هنرمند و تاریخ دان این مجموعه به بسیاری از اشخاص که در سرنوشت ان زمان از مردم نقشی کلیدی ایفا کرده اند پرداخته است . " اگر عاشق تاریخ ، سیاست ، رم و سزار بازیهاش هستید این سریال را از دست ندهید"


Hidden Palms – نخلهای پنهان (مینی سریال ۸ قسمتی)
ژانر : کمدی | رازآلود | درام
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۶٫۹/۱۰ (خیلی خوب) (از دست ندید )
خلاصه داستان: سریال نخل های پنهان (Hidden Palms) ، داستان چند جوان است که با خانواده خود به پالم اسپرینگ مسافرت می کنند . در طی این سفر اتفاقات دراماتیک و رمانتیک زیادی خواهد افتاد که شما را به عنوان بیننده به سریال جذب خواهد کرد . در مجموع باید گفت : مضمون این سریال عاشقانه است و روابط دوستانه و عاشقانه یک زوج جوان را به تصویر می کشد . این سریال فقط در ? فصل ساخته شده است و داستان آن تمام می شود …


Fringe – حاشیه (دو فصل به صورت کامل)
ژانر : کمدی | رازآلود | درام
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۸/۱۰ (عالی) (از دست ندید )
خلاصه داستان : فرینج,نام یک سریال تلویزیونی پرطرفدار علمی-تخیلی در ایالات متحده آمریکا است.فرینج به معنای علوم حاشیه ای از شبکه فاکس در آمریکا پخش می شود.سازنده این سریال ج.ج آبرامز است, و سریال در مورد ماجراهای اداره پلیس اف.بی.آی در شعبه شهر بوستون در ماساچوست است.مایکل جیاچینو آهنگ ساز این سریال است که در گذشته سابقه همکاری با ج.ج آبرامزدر سریال گمشدگان(Lost) را داشته است.از گروه هایی که در تولید موسیقی متن سریال فرینج شرکت داشته اند می توان گروه لیدی تران را نام برد.به اعتقاد برخی,این سریال یادآور سبک داستان های سریال X-Files است.دو قسمت اول این سریال پرخرج ترین قسمت های تاریخ سریال سازی جهان می باشندو برای ساخت آنها رقمی معادل ۲۰ میلیون دلار هزینه شده است.


Flash Forward – فلش فوروارد (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : اکشن | فانتزی | درام | تخیلی
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۱/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : سریال Flashforward سریالی هست که از کانال ABC آمریکا شروع به پخش شده است. این سریال که خیلی ها از اون به عنوان جایگزینی برای مجموعه ی پرطرفدار Lost نام میبرند. مجموعه‌ای که قصد داره داستان غیرقابل پیش‌بینی‌ش رو برای طرفدارانش به تصویر بکشه. این مجموعه، بر اساس ناولی از رابرت سایر(Rober Sawyer) ساخته شده. ناولی که در سال ۱۹۹۹ برنده بهترین جایزه Prix Aurura شد.فلش فوروارد، تریلری تخیلیه که البته داستان سرراستی داره. صبح ۲۹ امین روز از آپریل، هفت میلیارد سکنه زمین به شکلی غیرقابل باور به مدت دو دقیقه و هفده ثانیه، از هوش میرند و اونهایی که جون سالم به در برده اند وقتی به هوش میان متوجه خاطراتی میشن که هیچوقت تجربه نکرده اند. کمی تحقیق، همه رو متوجه این موضوع میکنه که اون خاطرات، در واقع مروری بر اتفاقاتی بوده که نه در گذشته بلکه در زمانی به فاصله شش ماه از زمان حال اتفاق اقتاده ند (یا بهتره بگیم قراره اتفاق بیفتند). نگرانی همه از اینه که آیا قراره اونچیزی رو که دیدند در واقعیت تجربه کنند یا انتخاب با خودشونه. یک مامور FBI در لس آنجلس به نام مارک بنفورد (جوزف فاینس) تصمیم میگیره که علت وقوع این اتفاق رو پیدا کنه. برای همین هم دیتابیسی راه اندازی میکنه و از مردم سراسر دنیا میخواد که اونچه که در مدت دو دقیقه بیهوشی‌شون دیدند رو با این سایت به اشتراک بذارن.اسم این دیتابیس که براش یک سایت هم راه‌اندازی شده و میتونید از این آدرس نگاهی بهش بندازین Mosaic Collective هستش و اگه دوست داشتین تصویر ذهنی خودتون رو واردش کنید . گردانندگان این دیتابس معتقدند که با کنار هم گذاشتن این تصاویر از سراسر دنیا، مثل کنار هم گذاشتن قطعات موزاییک، تصویر کلی ای تشکیل میشه که میتونه راز اتفاقی که نام Global Blackout v رو روش گذاشتن رو متوجه شد.


Persons Unknown – مردمان ناشناخته (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : اکشن | راز آلود | درام |هیجان انگیز
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۸/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : اگه دلتون برای یه فضای معماگونه تنگ شده اگه دلتون می خواد ببینید آدمها تو یه جا گیر کنن و نتونن بیان بیرون حالا باید چی کار کنن این سریال برای شماست! ۶ تا آدم غریبه از نقاط مختلف آمریکا تو یه هتل بیدار میشن و می فهمن که راهی برای بیرون رفتن از اون شهر حومه ای رو ندارن و همه رفتار و حرکاتشون توسط دوربین داره کنترل میشه و هر کدوم انگیزه هایی برای بیرون رفتن دارن و همچنین شخصیتهای متفاوتی نیز هستند و…

Harper s Islandجزیره هارپر (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : درام | ترسناک | رازآلود
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۷٫۴/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : این سریال در مورد یک خانواده و دوستان آنهاست که برای یک جشن عروسی به جزیره ای دور افتاده در اطراف سیاتل میروند، این جزیره بخاطر یک سری قتلهای مرموز که هفت سال پیش اتفاق افتاد مشهور شده است، هرچند همه میخندند، شوخی میکنند، عاشق میشوند ولی بالاخره آنها…….میمیرند!!! داستان فیلم در مورد جزیره ایه که ۷ سال قبل یک قاتل زنجیره ای ۶ نفرو به طرز فجیعی به قتل رسونده و البته همون موقع قاتل بوسیله کلانتر کشته شده. البته اینطور که پیداست با اومدن همه ی قدیمیها به جزیره برای عروسیه هنری و تریش قتلها دوباره شروع میشه و قاتل یکی یکی دنبال شکار آدماست که هنوز معلوم نیست همون قاتل قبلیه که نمرده یا اینکه کس دیگه ای داره از اون تقلید میکنه. در هر قسمت یک نفر میمیرد و تمام افراد از نظر محلیها مظنوننند، در پایان این ۱۳ قسمت به همه سوالها پاسخ داده خواهد شد ، قاتل پیدا خواهد شد، و تنها چند نفر زنده خواهند ماند!!!
 
The Pacific - اقیانوس آرام (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : اکشن | جنگی | درام |
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۴/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : داستان این سریال به جنگ گروهان اول نیروی دریایی آمریکا و ژاپن در اقیانوس آرام میپردازد
Taken - تیکن (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : | درام | فانتزی
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۷٫۴/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : این سریال داستان مردی به نام راسل کیز است که در جنگ جهانی دوم خلبان ارتش آمریکا است و در یکی از نبرد های هوایی سانحه ای برای هواپیمای او پیش می آید ولی در هنگام سقوط توسط چند بشقاب پرنده نجات پیدا می کند و گروه او بعد ار ? روز در پاریس پیدا می شوند.این سریال داستان بشقاب پرنده هایی است که در میان جنگ جهانی دوم به آسمان آمریکا می آیند ولی آمریکایی ها براین اعتقادند که این سفینه ها از طرف روسیه برای جاسوسی آمده اند و در مواردی که آثاری از اجساد موجودات فضایی دیده می شود دولت آمریکا برای جلوگیری از وحشت مردم این اتفاقات را انکار می کند .
Modern Family - خانواده مدرن (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : کمدی
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۹٫۱/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : سریال"خانواده مدرن" محصول سال ۲۰۰۹ و شبکه "ABC" میباشد. داستان سریال درباره چند خانواده است که هر یک خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند و در عین حال با هم نیز رابطه فامیلی دارند. پدر خانواده "جی" که فردی مسن ولی ثروتمند است با زنی زیبا به نام "گلوریا" به تازگی ازدواج کرده که چند ده سال از خودش کوچکتر است. او اهل کشور " کلمبیا" است و لحجه غلیظ کلمبیایی دارد، او از شوهر قبلی خود یک پسر به نام "منی" دارد. خانواده دیگر خانواده "دانفی" نام دارد، مادر خانواده "کلر "نام دارد که در حقیقت دختر "جی " هست، بر خلاف "کلر " که خیلی منظم و قانون مدار است ، شوهر او "فیل" کاملا بی خیال و بازگوش است، او به عنوان یک پدر معرکه شناخته می شود البته از نظر فرزندان. او در تفریحات خطرناک فرزندانش شرکت می کند، سعی می کند خود را از نسل جدید عقب نداند، از اصطلاحات و حرکات تین ایجرها تقلید می کند و به شدت از همسرش می ترسد ، و به نوعی یکی از فرزندان خانواده محسوب می شود تا پدر خانواده. در خانواده دیگر "میچل" فرزند پسر "جی" قرار دارد که با فردی هم جنس خود "کامرون تاکر" پیوند زناشویی بسته، و به تازگی آنها فرزند خردسالی را از کشور"ویتنام" به فرزند خوانده گی قبول کرده اند. این چند خانواده و تعاملات بین آنها ما را با سریالی مواجه کرده کرد که یکی از مفرحترین سریالهای در حال پخش نام گرفته.
Human Target – هدف انسانی (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : اکشن | بیوگرافی | درام | هیجان انگیز
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۳/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : Human Target محصول سال ۲۰۱۰ و شبکه FOX می باشد. "کریستوفر چنس" متخصص امور امنیتی، محافظ و کارآگاهی خصوصی می باشد ، که با قرار دادن خود به عنوان سپر انسانی از مشتریان خود در مقابل ترور محافظت می کند. او به طور محسوس یا غیر محسوس مشتریان خود را که قرار است هدف ترور قرار بگیرند دنبال کرده و یا خود را در موقعیت آنها قرار می دهد و در لحظه ترور با زیرکی وارد عمل می شود و فرد یا افراد اجیر شده را از میان برمی دارد. او با دفتری خصوصی که توسط همکارش "وینستن" اداره می شود همکاری می کند، و فردی مرموز و زیرک به نام " گوررو " با هنرنمایی" جکی ارل هیلی" نیز برای یافتن افرادی که در پشت پرده این ترور ها قرار دارند به او کمک می نماید.
Haven - پناهگاه (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : اکشن | فانتزی | درام | جنایی
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۱/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : داستان درباره مامور فدرال آدری پارکر هست ، با گذشته ای مبهم که برای ماموریتی به شهری در حاشیه بندر به اسم Haven فرستاده میشه و بعد از حل ماموریت به دلایلی اونجا موندگار میشه . نکته جالب این هست که در اون شهر اتفاقات مرموزی رخ میده و بعضی از مردم هم نیروهای عجیبی دارن و …
The Gates - دروازه ها (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : جنایی | ترسناک | درام | فانتزی
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۸٫۷/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : داستان سریال The Gates از جایی آغاز می شود که پلیسی در پایتخت به امر مافوق خود به منطقه ای ساکت و مرموز در حومه شهر برای ادامه فعالیت منتقل میشود و …

V- وی (یک فصل به صورت کامل)
ژانر : ترسناک | بیوگرافی | درام | علمی
امتیاز در سایت معتبر IMDB از نظر بیننده : ۷٫۷/۱۰ (عالی) (از دست ندید فوق العاده دیدنی )
خلاصه داستان : سریال v مجموعه ای درام جدید است که محصول جدید abc میباشد. یک روز هم زمان سفینه هایی بر فراز شهرهای بزرگ دنیا به پرواز در میان و به نظر میرسه سرنشینان درون این سفینه ها بیگانه ها هستن و طبق گفته ی خودشون قصد صدمه زدن به کس یا جایی رو ندارند و هنوز معلوم نشده که از زمین و زمینی ها چی میخواند.از بازیگران این سریال هم میشه به Joel Gretsch ( تام بالدوین در سریال ???? ) و Elizabeth Mitchell ( جولیت در سریال Lost ) اشاره کرد. بازدیدکنندگان از سیاره‌ای زیبا با شهرهای بزرگ و اقیانوس‌های عظیم آمده‌اند که برخلاف زمینی‌ها آنرا به کشورهای مختلف تقسیم نکرده‌اند و همه اهل یک کشور هستند! کشوری که رهبری آنرا «آنا» (با بازی Morena Baccarin) برعهده دارد. در ادامه‌ی اتفاقاتی که در قسمت اول سریال V می‌افتد، متوجه می‌شویم که بازدیدکنندگان همین‌طور سرزده هم نیامده بودند! عده‌ای از آن‌ها در لباس انسان، سال‌هاست که در کنار بشر می‌زیند. گویا برنامه‌ی آنها نابودی همه‌ی مردان، زنان و کودکان از روی زمین است! اما اکنون آنها سلاح ویژه‌ی «اعتماد اکثریت انسان‌ها» را در دست دارند و همین عامل هم موجب می‌شود تا کار برای اقلیت قلیلی هم که از موضوع اطلاع دارند، سخت شود …


 

 
قبل از خرید حتما به نکات زیر توجه کنید :
۱) این سریال ها نام مجموعه نرم افزار های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ برای شما ارسال میشود
 
۲) کلییه سریال ها با زیر نویس فارسی بوده
 
۳) لطفا خانواده یا همکارانتان را از خرید خود آگاه کنید تا در غیاب شما محصول را تحویل بگیرند
 
۴) این محصول دارای گارانتی تعویض بدون سوال میباشد
 
5) توجه داشته باشید کلییه دی وی دی ها قبل ارسال تست میشوند
 
6) کلییه نرم افزار هایی که امکان نیاز آن ها برای پخش می رفت در این مجموعه گنجانده شده

 

 

قیمت این مجموعه فوق العاده با ارزش فقط و فقط 23 هزار تومان میباشد

در واقع با پرداخت هزینه ۲ سریال صاحب بانک عزیمی از سریال های جذاب میشوید


 

 

 


 

لطفا  پیشنهادات و انتقادات خود را در ما با در میان بگذارید حتی نظرتان راجع به همین ایمیل ...

persianu@googlegroups.com



 

 



 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google
Groups "iraniha".
 
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به persianu@googlegroups.com
جهت عضويت در گروه روي لينك مقابل كليك كنيد http://groups.google.com/group/persianu
 
شما هم به جمعیت 35 هزار نفری ما بپیوندید
 
همچنین چنانچه مایل به همکاری با ما در ارسال ایمیل میباشید با پست الکنرونیک FarsKids@Gmail.com تماس حاصل فرمائید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر