۱۳۸۹ آذر ۲۵, پنجشنبه

Re: علیرضا افتخاری: به خاطر فشارها، ایران را به قصد فرانسه ترک می‌کنم



2010/12/16 asghar moeini <asgharemoeini@gmail.com>
با درود به دوست عزیزی که مرا خطاب قرار داده
 دوست گرامی فکر می کنم که شما از شنیدن و خواندن عقاید دیگران که به نوعی مخالف افکار تان باشد بسیار آزرده خاطر میشوید . باید بگویم فراموش نکنید که ما در قرن بیست و یکم قرار داریم و معروف است که قرن گفتمان است . من نه یک بسیجی خود فروخته هستم و نه یک آدم کانالیزه شده در ولایت ! من یک ایرانیم که قلبم تنها برای زنده بودن وطنم می طپد و هر گاه که می بینم افرادی را که دست در دست نابود گران کشورم میگذارند اشک در چشمانم حلقه می زند . اگر صحبت از آن کردم که افتخاری پایگاه خود را در میان مردم از دست داده است بی راه نگفتم او هنرمندی بود برای من که موسیقی و فرهنگ ایرانی را زنده میکرد اما از زمانی که با اهانت نسبت به استاد شجریان که میدانم هم شما و هم بسیاری از دوستداران موسیقی ایرانی اعتقاد دارند که استاد  زحمات فراوانی برای فرهنگ موسیقی ایرانی کشیده میکند و در آغوش دیگران قرار می گیرد دیگر در کنار ما قرار ندارد او خود را با فرهنگ ایرانی و مردم ایران بیگانه دانسته است . حال اگر گفتن این سخنان به خواب رفتن است پس من خوشحالم که به خواب رفته ام و در خواب رویای شیرین آدمیاتنی را می بینم که مانند خود من عاشق این آب و خاک هستند و میراث دار نیاکان پر افتخار ایرانی از کوروش گرفته تا همه آزادگان امروز .
با سپاس : اصغر معینی 

2010/12/15 ahmadreza Panahi <arpanahi@gmail.com>

آقای افتخاری نه تنها استاد موسیقی اصیل نیستند بلکه با خارج خواندن های مکرر(فالش) باعث نزول شان موسیقی گشته اند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر