۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

Fw: گلِ نار _ بیژن بیژنی

سلام به دوستان گلها که مجموعه یی کاملا متفاوت اند چون گروهی که دوستدار موسیقی سنتی ایرانی بویژه گلهای رنگارنگ و تازه و جاویدان و برگ سبز  ... باشند حتما که گروهی مهربان، هنری، بافرهنگ و اهل دل اند.
در هر حال خواستم بگویم این تصنیفی را که آقای شجاع الدینی عزیز ارسال نموده اند استاد محمودی خوانساری نیز در همین مایه تصنیفی دارند که بسیار مشتاق شنیدن آن ام اگر از دوستان مجموعه گلها کسی این تصنیف را دارد لطف کند برایمان ارسال نماید
ضمنا این تصنیف گویا نخستین بار در موسیقی ترکی با عنوان
«آراز آراز  خان آراز سلطان آراز خان آراز
آراز سندن گچمرم سنی یاناسان آراز»
سروده و خوانده شده است که با نهایت تأسف این تصنیف ترکی را هم ندارم و مشتاق شنیدن آن نیز هستم.
ممنون از شما و بویژه از دوست بسیار عزیز گلها جناب آقای شجاع الدینی که موسیقیهای زیبایی را برایمان ارسال می کنند
قلی زاده

----- Forwarded Message ----
From: hamid shojaadini <hshojaadini@gmail.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Sat, July 30, 2011 8:07:27 PM
Subject: گلِ نار _ بیژن بیژنی

گلِ نار 
بیژن بیژنی
http://www.4shared.com/audio/heqk-Wgf/gol_e_nar-bijan_bijani.html
دلربا،دلنشین
شیرین ادا،نازنین
به کجا رفتی بیا
تب و تابم را ببین
به کجا رفتی بیا، تب و تابم را ببین
 
چه شبی دارم تنها
تنهایی و تنهایی
،گره از گیسو بگشا
تا ز سحر در بگشایی
 
 

بهار اومد که گلها
رنگ و وارنگه جونُم
دیدن یار سر چشمه قشنگه جونم
بچینُم گلی
بیارم در سرایت جونم
ببینُم رویت
ریزم بر پیش پایت جونم
گل نارم گلنارم
غم تو بر دل دارم
گل نارم گلنارم
غم تو بر دل دارم
نفسی بنشین یارا
من تشنه دیدارم
نفسی بنشین یارا
من تشنه دیدارم
گل به گیسویت بستی
ما را پریشان داری
گل به گیسویت بستی
ما را پریشان داری
به پریشانی شادم
گر تو روا می داری
به پریشانی شادم
گر تو روا می داری
بهار اومد که گلها
رنگ و وارنگه جونم
دیدن یارسر چشمه قشنگه جونم
بهار اومد که گلها
رنگ و و ارنگه جونمُ
دیدن یار سر چشمه قشنگه جونُم
بچینُم گلی بیارُم در سرایت جوُنم
ببینم رویت ،ریزُم بر پیش پایت جونُم
دلربا، دل نشین
شیرین ادا،نازنین
به کجا رفتی بیا
تب و تابم را ببین
چه شبی دارم تنها
تنهایی و تنهایی
گره از گیسو بگشا
تا ز سحر در بگشایی

با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی
ر

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر