۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

انتقاد شدید علی مطهری از وضع مجلس:مجلس شعبه ای از دفتر رهبری شده است

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via همبستگی نیوز by admin on 10/26/11

همبستگی نیوز- علی مطهری نماینده مردم تهران که به خاطر عدم وصول سوال از محمود احمدی نژاد استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده بود در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان سایت «الف» وابسته به احمد توکلی که پرسیده بود «شما مدتی پیش گفته اید مجلس شعبه ای از دفتر رهبری شده است. اولا آیا این جمله واقعا متعلق به شماست؟ ثانیا اگر هست، چه مدرک و شاهدی برای این نظرتان دارید؟ ثالثا باز اگر پاسخ تان به اولا بله است، آیا به نظر شما رهبری این وضع را می‏پسندند؟»

گفت:« بله من این جمله را گفته‌ام. در جلسات رسمی و غیر رسمی مجلس جملاتی از این قبیل زیاد تکرار می‌شود که: «نظر آقا این نیست، آقا با این طرح مخالف‌اند، فلان عضو دفتر رهبری گفته است رهبری این نظر را قبول ندارند، و…».

به گزارش همبستگی نیوز وی با اشاره به اینکه طرح های مجلس با یک جمله که رهبری مخالف است از بین می رود گفت:«
با طرح اینکه رهبری مخالف است  بسیاری افراد از اظهارنظر خودداری می‌کنند و بسیاری از طرحها با یک جمله باد هوا می‌شود، و این یک آفت برای مجلس است. مجلس و نماینده باید نظر خودش را بدهد و کاری نداشته باشد که با نظر رهبری مطابقت دارد یا نه. اگر ایراد شرعی داشته باشد شورای نگهبان اعلام می‌کند و اگر خود رهبری مخالف باشند در رسانه‌ها اعلام می‌کنند و نمایندگان هم اطاعت می‌کنند. در واقع شورای نگهبان به منزله دست رهبری است.»


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر