۱۳۹۱ شهریور ۱۱, شنبه

MediaNews.ir

MediaNews.ir


فروش كلاه‌قرمزی به دو و نیم ميليارد تومان رسيد

Posted: 01 Sep 2012 11:49 AM PDT

«كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» با فروش دو ميليارد و ۵۰۰ ميليون توماني‌ خود در طول دو هفته‌ي گذشته، همچنان به ثبت ركوردهاي جديد ادامه مي‌دهد.

علي سرتيپي ـ مدير‌عامل موسسه فيلميران و پخش‌كننده فيلم‌هاي عيد فطر ـ در گفت‌وگو با ايسنا، درباره فروش فيلم‌هاي روي پرده سينماها گفت: «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» شب گذشته ـ 10 شهريور ـ تنها در تهران 140 ميليون تومان فروخت.

بنابراين، فروش «كلاه‌قرمزي» تا ديشب (جمعه) به يك ميليارد و 650 ميليون تومان در تهران و 800 ميليون تومان در شهرستان‌ها رسيده است و مي‌توان گفت اين فيلم در مجموع تاكنون توانسته دو ميليارد و 450 ميليون تومان فروش داشته باشد.

وي درباره‌ي استقبال مردم از «كلاه‌قرمزي و بچه ننه» در روزهاي تعطيل تهران بيان كرد: كلاه قرمزي در چند روز تعطيلي تهران فروش بسيار خوبي داشت و در سينماهاي مختلف ركورد زد. اين فيلم ركورد‌هاي فروش سينماهاي «آزادي» را با 18 ميليون تومان،‌ «اريكه ايرانيان» را با 17 ميليون تومان‌، «زندگي» و «فرهنگ» را با 12 ميليون تومان و سينما «شكوفه» را با 10 ميليون تومان شكست كه بسيار قابل توجه است.

مديرعامل فيلميران درباره فروش دو فيلم «ضدگلوله» و «بي‌خداحافظي» هم خاطرنشان كرد: «ضدگلوله» تاكنون در تهران به فروش 250 ميليون تومان و در شهرستان‌ها به فروش 70 ميليون تومان رسيده است. اكران اين فيلم در 25 سينماي تهراني و بسياري از شهرستان‌ها ادامه دارد.

وي ادامه داد: فيلم سينمايي «بي‌خداحافظي» هم با 25 سينمايي كه در تهران دارد به فروش 190 ميليون تومان دست يافته و در شهرستان‌ها هم فروش فيلم به 40 ميليون تومان رسيده است.

سرتيپي همچنين به فروش فيلم سينمايي «خوابم مي‌آد» كه بيش از دو ماه از اكرانش مي‌گذرد، اشاره كرد و گفت: «خوابم مي‌آد» هنوز 8 سينما در اختيار دارد. اين فيلم در تهران بيش از دو ميليارد تومان‌ و در شهرستان‌ها بيش از يك ميليارد تومان فروخته است.

مديرعامل فيلميران در پايان اين گفت‌وگو درباره وضعيت استقبال مخاطبان در روزهاي تعطيل تهران از سينماها تصريح كرد: استقبال از سينماها بسيار خوب بود. اميدوارم روند استقبال مردم در روزهاي بعد از تعطيلات تهران هم ادامه پيدا كند تا به اين ترتيب شاهد يك حركت جديد و پويايي در سينماها باشيم و اميد به سينما‌ها بازگردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر