۱۳۹۳ دی ۱۰, چهارشنبه

RE: سلام

دوست عزیز

متاسفانه این ترانه را با صدای دلکش نداشتم ولی بازخوانی آن را با صدای جلال همتی ارسال می‌کنم.

 

From: friends-of-radio-golha@googlegroups.com [mailto:friends-of-radio-golha@googlegroups.com] On Behalf Of mahmoud sharifi
Sent: December 30, 2014 8:22 AM
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Subject:
سلام

 

 

 

با سلام  

مرسی از تلاش همه دوستان و تبادل آهنگهای زیبا  . من یه سوال دارم

دلکش یه ترانه داره که اسمشو نمیدونم ولی قسمت هائی از متن شعر یادمه . میتونید کمک کنید پیداش کنم لطفا ً 

چون توئی عشق من بر تو رو کنم    هر طرف من تو را جستجو کنم

پر بود شهری از گفتگوی من         بس که من با غمت گفتگو کنم

عاقبت بر سر کوی تو جان فدا کنم   جان فدا کنم..........

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر