۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

::لـیـمـو میـ گهـ:: …و اینک زلزله در تهران!

 
 

Sent to you by Terme via Google Reader:

 
 

via گام آخر by مهدی سعیدی on 4/18/10

اگر بنا باشد ماجرای زلزله و هشدار آن عالم دینی و واقعیات را جدی بگیریم و بگیرند٬ فرض کنید هر شخصیتی بنا بر اینکه تا ساعات و یا لحظاتی دیگر تهران را زلزله فرا خواهد گرفت٬ چه خواهد کرد؟ قبل از اینکه بخواهیم طنز بگوئیم٬ جدی می‌گوئیم. شاید این جدی باشد که طنز به نظر برسد و گریه و خنده آور.

رهبر معظم انقلاب: بر خلاف اصرارها بر ایشان٬ مانند سایر مردم از امکانات عادی استفاده می‌کنند و مانند سایر روزها آن کار که باید را انجام می‌دهند و سرانجام به لطف خدا آسیبی متوجه وجود نازنینش نخواهد بود. هرچند که به یُمن وجودش و دعایش این بلیه با دعای خیر امام زمان رفع خواهد شد.

محمود احمدی‌نژاد: قبل از زلزله و زیر آوار ماندن در حالی که میان مردم تهران مدیریت می‌کند٬ آخرین فرمانش را جانشینی و معاون اولی مشایی قرار می‌دهد! سرانجام احمدی نژاد در حال کمک به مردم شهید می‌شود و مشایی در قسمت ضدزلزله ریاست جمهوری روی صندلی می‌نشیند!

مشایی: کارهایی می‌کند و حرف‌هایی به احمدی‌نژاد می‌زند که اصلا به من و شما مربوط نیست! بعد از زلزله همه او را سرحال و آماده می‌بینند!

صادق لاریجانی: شاید از فرصت به هم ریختگی استفاده بکند و حکم اعدام چند نفر را که در محکمه ها گیر کرده بوده را صادر می کند و چندتا حکم کت و کلفت برای کسانی که به دلیل فشارها نمی توانست پیگیرشان باشد٬ می‌دهد! بعد از صدور این حکم‌ها و جاری شدن مقداری عدالت در خون قوه قصائیه و کم شدن رنگ ظلم و بی عدالتی به شدت از میزان زلزله کاسته و تقریبا ختم به خیر می‌شود. از سرنوشت احتمالی این رئیس قوه بعد از رفع شدن زلزله و تابلو شدن احکام جدید خبری در دسترس نیست!

علی لاریجانی: از آنجا که خود را نماینده منتخب قم می‌داند٬ در تهران نیست! شاید از فرصت شهادت احمدی نژاد استفاده و با توجه به ریاست یک قوه٬ درصدد مدیریت کلان بربیاید. شاید یک روزه همه وزرای او را ببینند و بشناسند!

محمدباقر قالیباف: سوار بر هلی کوپتر به مدیریت بحران شهری می‌پردازد. از امکاناتی که برای مقابله با برف سنگین تهیه کرده بوده برای مقابله با زلزله هم استفاده می‌کند. مقداری از تونل توحید هرچند که فرو می‌ریزد ولی برای اسکان و مدیریت زلزله استفاده می‌شود. هوای جنگ و جبهه او را برداشته و کارهایی خواهد کرد٬ شاید! شمال شهر تقریبا سالم است. با توجه به تز مدیریتی قالیباف کت و شلوار او نه تنها اوطویش به هم نمی‌خورد٬ شاید گرد و خاکی هم لازم نباشد روی نشسته باشد. بعد از زمین لرزه احتمال زیاد استعفا بدهد برای کارهایی مهمتری و یا اصلا بدون دلیل!

محمد خاتمی٬ مهدی کروبی و میرحسین موسوی: از آنجا که این خبر و کارهای حکومت را مخالف روح دموکراسی و آزادی و تجاوز به آن می‌دانند و تسلیم این صحنه سازی‌های خطرناک نشدند٬ فرصت کاری را بدست نیاوردند و به فضل خدا با نابودی‌شان همزمان زلزله پایان می‌پذیرد و گناه افرادی که به خاطر عملکرد اینان باعث ایجاد زلزله شده شسته می‌شود و نظر لطف خدا برخواهد گشت.

علی اکبر هاشمی رفسنجانی: از آنجا که یا مطمئناً با فاصله‌ای حدود هزار کیلومتر از منطقه حادثه دور هستند و با اولین هواپیمای مورد نیاز و لزوم ترک تهران کرده و در امن‌ترین منطقه ممکن سکنی گزیده و یا در تهران امن‌ترین جا هستند. تقریبا می‌شود گفت:«ننشیند بر دامن کبریائی‌ش گرد…»! حرفی برای گفتن نمی‌ماند! بعد از زلزله حدس‌های بسیار زیادی می‌شود زد که تا همینجا هم احتمال فیلتر شدن وبلاگ می‌رود٬ فقط همینجا ضمن عرض ارادت و سلام از راه دور به حاج خانومشان و فرزندان پاک و معصومشان٬ ما غلط بکنیم حدس خودمان را اعلام بکنیم.

احتمالا با ادامه داشتن ریشه‌ها٬ رابطه‌ها و … خاندان مذکور و ادامه ظلم‌هایی که انتظار می‌رود بعد از زلزله باز هم شاهدش باشیم اتفاق بیافتد٬ به خاطر تبعات این ظلم‌ها که باعث خشم خداوند شده٬ هیچ مصونیت دوباره از بلایا نیست!

سعی کردم طنز نشود ولی اخر نفهمیدم کجاهایش طنز بود و کجاهایش جدی. ولی می‌دانم تنیجه گناه جدی است. تنیجه ظلم جدی است. خدا هم پسرخاله ندارد. اگرچه تنها کشور شیعی باشیف اگرچه به تازگی‌ها مردم با حرکاتی باعث خشنودی صاحب نفسان را بوجود اورده باشند و اگرچه هزاران مثلا امتیاز دیگر داشته باشی٬ با نافرمانی و قهر خدا نمی‌توانی بکنی… .


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
دریافتـ اینـ پیامـ بدلیلـ اینکهـ شما یکیـ از بهترینـ اعضایـ شناختهـ شدهـ در گروهـ لـــــــیـــــــمــــــو هستید.
 
برایـ دیدنـ از گروهـ :
http://groups.google.com/group/lymoo
http://groups.google.com/group/lymoo
http://groups.google.com/group/lymoo
 
 
ساده ترینـ راهـ برایـ گذاشتنـ یکـ مطلبـ و فرستادنـ آنـ برایـ همهـ ، استفادهـ از لینکـ زیر استـ:
http://groups.google.com/group/lymoo/post
 
یا می توانید پستـ خود را به آدرسـ زیر بفرستید :
(اینـ بهترهـ)
lymoo@googlegroups.com
 
 
وبسایتـ عمومیـ :
http://www.lymoo.wordpress.com
 
 
my mail: mj.shadmehr@gmail.com
 
 
 
برایـ سایر گزینهـ ها ، بهـ اینـ گروهـ مراجعهـ کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
 
با تشکر:
مـــدیــریــتــــ گروهـــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر