۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

امید جمشیدی ناپدید شد


امید جمشیدی ناپدید شد


صبح امروز دولت آلمان در اقدامی بی سابقه با همکاری سفارت جمهوری اسلامی در آلمان به منزل مسکونی امید جمشیدی حمله ور شدند و ایشان و اعضای خانواده وی را به محل نامعلومی منتقل کرده اند.

لازم به یادآوری است که چند هفته پیش حادثه مشابهی برای دو نفر از نزدیکان امیدجمشیدی روی داد که بنا به دلایلی امید جمشیدی از انتشار آن خودداری کرد.

یکی از دوستان امیدجمشیدی در تماس تلفنی که با ما داشت گفت:

امید در آخرین تماس تلفنی که با من داشت خیلی نگران و ناراحت بود زیرا حال مادر وی بر اثر این حمله پلیس آلمان بسیار وخیم شده.

امید گفت امروز صبح زود تعداد بیش از پنجاه مامور یگان ویژه المان به همراهی یک مامور سفارت جمهوری اسلامی به منزل ما حمله ور شدند و برادر و مهمان ما را با خود به محل نامعلومی منتقل کرده اند.

لازم به یادآوری است که امید جمشیدی در چند ماه گذشته سرگرم تشکیل دولتی موقت در اروپا بود که قرار بود این دولت موقت کار خود را از خرداد ماه آغاز  کند.

آخرین تماس امید جمشیدی با بیرون در ساعت یک بعد از ظهر صورت گرفته و از آن پس تلفن همراه ایشان خاموش شده و هیچ امکان تماس با ایشان وجود ندارد.

گروه کاری امید جمشیدی سخت در حال پیگیری این اقدام دولت المان می باشد زیرا همراهی مامور ویژه سفارت جمهوری اسلامی در این اقدام پلیس آلمان این ترس را بوجود آورده که ممکن است دولت آلمان قصد بازگرداندن امید به ایران را داشته باشد.

ما در پی دریافت اخبار بیشتر , شما را در جریان جزئیات آن قرار خواهیم داد.

همچنین دوست امید از ما خواسته تا به اطلاع دوستان و اشنایان برسانیم که در حال حاضر از برقراری هرگونه تماس تلفنی و یا حضوری با منزل ایشان شدیدا خودداری نمایند.

با سپاس

تیم خبری ایران7031

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر