۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

پسر رفسنجانی تهدید به افشاگری کرد

مهدی هاشمی با صدور بیانیه ای به دفاع از خود در برابر تهاجمات اخیر پرداخته است . در بیانیه مهدی هاشمی با اشاره به شایعه حکم جلبش آمده است: توجه داشته باشيد همه اين مسائل در شرايطي بيان مي‌شود كه نه حكمي از طرف دادگاهي صادر شد و نه توضيحي از طرف من ارائه و اين همه نشان از تلاش خطرناك همان جريان خاص براي فشار بر قوه‌قضائيه است كه مي‌خواهند از دستگاه عدالت‌محور و مجري عدالت، در جهت مطامع و اغراض ناعادلانه سياسي خويش استفاده نمايند و جالب‌تر اينكه همه اين اقدامات را در راستاي تقويت نظام مقدس جمهوري اسلامي و جايگاه مقام والاي ولايت فقيه مي‌دانند.

 

 

http://uploadr.ir/images/0ivtq4xb043kcr0skg6.jpg

 

 

تأثرانگيز اين است كه اين جريان هنگام گرفتار شدن به رسوايي‌هاي مكرر فساد اداري و اقتصادي و سياسي، موج‌آفريني مي‌كند. انتظار بحق اينجانب از دستگاه قضايي اين است كه اجازه ندهد غوغاسالاري‌ها اعتبار قضاوت را مخدوش كند و نيز به فكر روزي هم باشند كه صبر اينجانب به سرآيد و مطالبي را كه از عقبه اين سناريوسازي‌ها مي‌دانم و مايل نيستم برملا شود، برملا گردد.

 

اينجانب براي چندمين بار اعلام مي‌نمايم كه حاضر به رسيدگي به اتهامات در دادگاه صالحه هستم و انتظار دارم به شكايات من از جمله از كساني كه در اين مدت از همه ابزار براي ترور شخصيت من و خانواده‌ام استفاده كرده‌اند، رسيدگي شود تا سيه‌روي شود هر كه در اوغش باشد.

 

 

منبع: fardanews . com

 
 

امروز وزیر اطلاعات هم به خبرنگار ایلنا گفت: حكم جلب مهدي هاشمي را در دست داريم وقتش برسد دستگيرش می کنیم

 

 

 

 

..

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر