۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

خبر سایت حامی دولت از جلسات شبانه  احمد توكلی، الیاس نادران و علی مطهری علیه...

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 4/14/10



جرس: یك پایگاه خبری وابسته به بخشی از حامیان دولت، از جلسات شبانه احمد توكلی، الیاس نادران و علی مطهری، سه نمایندۀ اصولگرای منتقد دولت  در مجلس شورای اسلامی، برای "مقابله با دولت محمود احمدی‌نژاد" خبر داد.

 

سامانه خبری حقیقت‌نیوز، در بخشی از گزارشِ روز گذشتۀ خود، با ذکر این مطلب که "سه نمایندۀ فوق الذکر از منتقدین دولت می باشند"، خاطرنشان کرد "آنها برای تدوین یك راهبرد در راستا و جهت حمله به دولت، شب‌ها در یكی از مناطق شمالی تهران گرد هم جمع شده و به تبادل نظر می پردازند."

 

این پایگاه خبری که برخی منابع آگاه، آنرا به اسفندیار رحیم مشایی وابسته می دانند، در حمله‌ای دیگر به سه نماینده اصولگرای منتقد دولت، هر سه تن را متهم به "عناد و دشمنی با دولت عدالت محور" محمود احمدی‌نژاد خوانده و مدعی شده است که این نمایندگان از هر فرصتی برای هجمه به دولت استفاده می‌كنند.


حقیقت نیوز همچنین ادعا کرد "محوریت این نشست‌ها برعهده احمد توكلی بوده و حتی بعضا دیده شده كه بعضی از مخالفین دولت نیز در این جلسات حضور پیدا كرده اند."

 

این پایگاه خبری هشدار داد "حقیقت‌نیوز این آمادگی را دارد كه در صورت كتمان این مسئله از سوی سه نمایندۀ فوق، اسناد در اختیار خود را علنی و منتشر نماید ."

 

هنوز مشخص نیست اسناد موردِ ادعای حقیقت نیوز، عکس، تصویر یا ویدئویی از جلسات این سه نماینده است، یا شاهدانِ عینی و گروهی تعقیب کننده، مورد استنادِ این سایتِ حامیِ دولت می باشند.

 

سه نمایندۀ فوق الذکر هنوز هیچ واکنشی به صحت یا سقم این خبر نشان نداده و هیچ منبع خبری دیگری نیز، مستقلا این خبر را تایید و منتشر نکرده است.

 

طی دو ماه اخیر و بویژه هفته ای که گذشت، نادران، طی حملاتی بیسابقه، محمدرضا رحیمی، سخنگو و معاون اول دولت را صدر و مصداق "مقام دولتیِ دخیل در پرونده های اختلاس و فساد شدید مالی" و "سرحلقۀ شبکۀ فساد اداری و اقتصادی" ذکر کرده بود.

 

احمد توکلی نیز، به همراه نادران و غلامرضا مصباحی مقدم، دولت و بدنۀ قوه مجریه را به سرپیچی های متعدد از قانون متهم کرده اند و سایت احمد توکلی (الف) نیز از مدرک جعلیِ دکترای معاون اول رئیس دولت پرده برداشته بود.

 

علی مطهری، نمایندۀ اصولگرای تهران و فرزند شهید آیت الله مطهری نیز، شخص رئیس دولت را از مقصرینِ وقایع بعد از انتخابات و متخلف در موارد متعدد ذکر کرده بود.

 

رئیس قوه قضاییه، در آخرین روزهای سال گذشته، از دستگیریِ باند بزرگ فساد اقتصادی که "یک مدیر ارشد دولت در آن نقش داشته" و فعلا اعلام نام او جرم بوده و حتی بازداشت نیز نشده خبر داده بود.

 

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر