۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

Fw: همایون خرم








سامان احتشامی:‌
همایون خرم بهترین ملودی‌ساز ایران است

سامان احتشامی ، نوازنده پیانو گفت:‌ من از همان بچگی با ملودی استاد خرم بزرگ شدم و من از ایشان درس اخلاق گرفتم. من به کمک استاد بود که در این حوزه پرورش یافتم.

به گزارش روابط عمومی موسسه گلچین آوای شرق، سامان احتشامی که در اجرای 10 ساله گذشته همایون خرم با وی همراه بوده است، خاطرنشان کرد: باعث افتخار من است که می‌توانم در این کنسرت در کنار ایشان باشم و ایشان را همراهی کنم.

وی افزود: این چهارمین باری است که با استاد همایون خرم روی صحنه می‌روم. اولین باری که من به کمک ایشان روی صحنه رفتم زمانی بود که من فقط 18 سال داشتم که این کار در تالار وحدت برگزار شد.

احتشامی درباره قطعاتی که قرار است در کنسرت جديد وي با همايون خرم اجرا شود، گفت: در این کنسرت آثار استاد همایون خرم با ملودیهای همیشه ماندگار مانند(طاقتم ده) اجرا می‌شوند. همچنین بنابه نظر استاد از همان قطعات قدیمی استفاده می‌شود زیرا از این طریق می‌خواهیم خاطرات برنامه گلها را در دل مخاطبان زنده سازیم.

وی همچنین افزود: در این کنسرت هنرمنداني چون ژاله صادقیان، امیرحسین رضا و حسن آزاد فر ما را همراهی می‌کنند.

کنسرت همایون خرم 10 و 11 آذر ساعت 21 در برج میلاد برگزار می‌شود.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر