۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

Fw: همایون خرم



-----



همایون خرم:
آثار هنرمندان جوان در جشن خانه موسیقی تحسین برانگیز بود

موسیقی ما - داور جایزه بهترین آلبوم در یازدهمین جشن خانه موسیقی گفت: تلاش هنرمندان جوان برای ارائه آثار ارزنده در زمینه موسیقی ایرانی در بررسی آلبوم های ارسالی به دبیرخانه جشن خانه موسیقی قابل تحسین بود.

همایون خرم ضمن بیان این مطلب در ارزیابی آثار ارسال شده در این بخش  گفت: ورود به عرصه موسیقی و آموختن این هنر کار ساده ای نیست چراکه عشقی عمیق و پشتکار بسیار می خواهد که خوشبختانه جوانان علاقمند در این حوزه کم نداریم از همین رو من به عنوان یکی از داوران جایزه بهترین آلبوم در بررسی آثار این بخش از جشن خانه موسیقی به این حقیقت پی بردم.

نوازنده پیشکسوت ویولن در ادامه افزود: ناگفته نماند که درکنار تلاش و پشتکاری که هنرمندان جوان موسیقی در ارائه آثار به خرج داده بودند این نکته بسیار قابل توجه بود که از موسیقی عمیق فاصله دارند و بیشتر به نوآوری های خارج از آموزه های موسیقی ایران اقبال نشان داده بودند که به اعتقاد من برای رسیده به متن موسیقی اصیل ایرانی باید از انجام حرکت های خارج از فرمول نوآوری فاصله بگیرند.

استاد موسیقی ایران افزود: هنرمندان جوان تلاش بسیار کرده بودند تا متن اثر را با شیوه های آهنگسازی موسیقی ایرانی هماهنگ کنند اما گمان می کنم در این زمینه باید به پختگی بیشتری برسند.


منبع : مهر



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر