۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

--( چیپ VPN سرویس )-- گشت و گذار در اينترنت بدون محدوديت و با سرعتي بالا --( چیپVPN سرویس )--

برای اطلاع از نوع سرویس و قیمت ها و نحوه خرید می توانید به سایت چیپ سرویس  --( http://www.cheap-service.net )-- مراجعه نموده و یا از طریق یاهو مسنجر --( Yahoo ID : Cheap_Service1 )-- و یا شماره موبایل --( 09387176896 )--با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سايت Cheap - Service ( سرويس ارزان ) مفتخر است سرويس هاي VPN اختصاصي از سرور هاي آمريکا ، كانادا ، آلمان ، انگليس و هلند را با سرعتي فوق العاده براي شما به ارمغان بياورد . ديگر در اينترنت مشکلي نخواهيد داشت . با سرويس هاي   VPN  چيپ سرويس ، سرعت واقعي و بدون محدوديت را براي شما به ارمغان مي آوريم .

اين اتصال از هر نقطه دنيا ، موقعيت مکاني شما را به کشور هاي ذکر شده تغيير مي دهد و شما در شبکه اينترنت همانند يک کاربر آمريکايي ، كانادايي ، آلماني ، انگليسي و يا هلندی شناخته مي شويد ، شما پس از اتصال به اين سرويس ، در زمان باز کردن وب سايت به دليل اينکه سرور هاي ما در کشور هايي بدون محدوديت واقع است ، بدون هيچ فيلترينگي مي توانيد از سرويس سايتهاي فيلتر شده ( سایت هایی که ایران را به هر دلیل تحریم کرده اند ) استفاده نمائيد و بدون هيچ هراسي از مزاحمتهاي اينترنتي براحتي در دنياي اينترنت قدم بزنيد .  و بدون هيچ نگراني با سرعت بالا به گشت و گذار بپردازيد .

بطور مثال : شما زماني که از کشور ايران از طريق Dial-Up يا ADSL به شبکه اينترنت متصل مي شويد ميتوانيد موقعيت اتصال خود و IP که شرکت ارائه دهنده سرويس اينترنت به شما اختصاص داده است را از سايت روبرو ملاحضه کنيد        --( http://tools.whois.net/whoisbyip )-- . شما قبل از استفاده از سرويس ما زماني که وارد يکي از اين سايتها مي شويد به شما اطلاع ميدهد که از کشور ايران متصل شده ايد و IP Address شما نمايش داده مي شود . ولي زماني که به سرور هاي ما متصل هستيد ، پس از ورود به اين سايتها به شما اطلاع مي دهد که از يکي از کشورهاي مربوطه متصل شده ايد  .

يکي ديگر از مزاياي استفاده از اين سرويس ، تبادل مالي از طريق اينترنت از کشور ايران مي باشد به صورتي که سايتهايي که اين عمل را انجام ميدهند IP شما را شناسايي کرده و در صورتي که از کشور ايران باشيد خدمات خود را به شما ارائه نمي دهند ( به دلیل تحریم های مختلف اقتصادی و تجاری بر علیه ایران ) , ولي زماني که شما از سرويس ما استفاده مي کنيد يک کاربر از کشورهاي ذکر شده محصوب ميشويد و مي توانيد به راحتي مبالغ خود را از طريق حسابهاي بانکي انتقال دهيد و همچنين مي توانيد براي خريد از طريق اينترنت در سايتهايي که اجازه دسترسي به شما نمي دهند استفاده کنيد  .

ديگر مزيت جديد استفاده از سرويس Phone To Phone شرکت Skype مي باشد ، شرکت Skype سرويس Phone To Phone خود را از کشور هاي ذکر شده به خود آن کشور ها به صورت رايگان در اختيار قرار داده است و شما مي توانيد با استفاده از سرويس ما بعنوان يکي از کاربرهاي کشور هاي ذکر شده به رايگان براي تماس با اقوام و دوستان خود در اين کشورها استفاده نمائيد .

قابليت هاي سرويس هاي ارائه شده به شرح زير مي باشد  :

     - گشت و گذار در اينترنت بدون محدوديت و با سرعتي بالا

     - قابليتي بالا در حفظ امنيت و ضد هک و بوت شدن

     - قابل استفاده در تمامی سیستم عامل ها از جمله Xp , Vista , Seven , MacOs , Linux و گوشی های دارای سیستم عامل Windows Mobile و اندروید و گوشی Iphone

     - بهره گيري از امکانات کاملا واقعي همانند يک شهروند آمريکايي ، كانادايي ، آلماني ، انگليسي و هلندی

     - تغيير هويت شما از ايراني به آمريکايي ، كانادايي ، آلماني ، انگليسي و هلندی ( IP Dynamic )

     - امنيت بالا براي انجام معاملات آنلاين

     - تبادل مالي و سازگاري با تمام سايتهاي تجاري مانند E-Gold و Alertpay و LibertyReserver و WebMoney و Neteller و PayPal و Google AdSense و  Google AdWordsو eBay و ...

     - افتتاح حساب ارزي در بانکهاي خارجي و دريافت کارت بانک هاي بين المللي همچون Visa , Mastercart و American Express , ...

     - سازگار با تمامي سايتهاي ارتباط جمعي مانند : Orkut و Gazzag و Baddo و FaceBook و ...

     - بروز رساني ويندوز و آنتي ويروسهاي مختلف به سهولت و آسان

     - جلوگيري از شنود و پيگيري اطلاعات محرمانه شما ( کد شده در مبناي 256 بيتي )

     - تماس رايگان با كشورهاي  آمريكا و كانادا از طريق سرويس شركت Skype

     - قابل استفاده با تمامي سرويسهاي اينترنتي  Wimax , Wirless , ADSL , Dial Up و ...

     - نصب بسيار ساده و آسان تنها با يك كليك

     - تست رايگان + پشتيباني 24 ساعته واقعي

5  دليل براي انتخاب چيپ سرويس

چيپ سرويس ، براي پول شما ارزش قائل است

چيپ سرويس ، با تلاش در ارائه خدمات حرفه اي و در عين حال کاربردي اينترنتي به مشتريان خود ، هميشه سعي دارد بتواند با کمترين هزينه ، بهترين ارائه دهنده سرويس باشد . شما با مراجعه به صفحه اصلي سايت و مشاهده امکانات انواع پلن هاي وي پي ان براحتي مي توانيد صحت ادعاي ما را دريابيد .

صاحب سرورهاي اختصاصي از بهترين ديتاسنترهاي 5 كشور جهان

ما سعي داريم با اجاره انواع سرورهاي اختصاصي از کشور هاي مختلف در آينده نزديک ، امکان ارائه خدمات مطلوب را بيشتر و بهتر جهت مشتريان خود فراهم سازيم . هم اکنون با استفاده از سرور هاي اختصاصي در کشورهاي آمريکا ، كانادا ، آلمان ، انگليس و هلند ، امکان ارائه خدمات حرفه اي در اين زمينه نيز ( با ارائه مشاوره رايگان ) ميسر است  .

پشتيباني سريع و آسان

با توجه به طراحي سيستم پشتيباني آنلاين و ارسال ايميل درخواست راهنمائي از طريق بخش پشتيباني ، و تماس تلفني مي توانيد براحتي مشکلات خود را با ما درميان گذاشته و از همکاران فني راهنمائي لازم را دريافت نمائيد . روزانه کاربران زيادي به طرق مختلف با کسب راهنمائي هاي لازم و رفع ابهامات خود ، از خدمات آنلاين چيپ سرويس بهره مي گيرند  .

رضايتمندي مشتريان، سرلوحه چيپ سرويس

از زمان ارائه خدمات توسط چيپ سرويس ، زمان کوتاهي سپري شده و در طول اين مدت کاربران زيادي از خدمات آن بهره مند گرديده اند . حضور فعال در چندين سايت و همچنين معرفي خدمات اين سايت از طريق ايميل تبليغاتي در سطح گسترده و بنر هاي تبليغاتي در بزرگترين سايت ها نشان از اعتماد مشتريان به سرويس هاي ما است . چيپ سرويس در جذب بازار خود و رقابت سالم به کيفيت خدمات و رضايت مندي مشتريان بيشترين اهميت را داده است و کليه فعاليتهاي خود را در اين زمينه معطوف نموده و در موارد مورد نياز از فاکتورهاي رقابتي مانند قيمت و ... به منظور پايداري بهره جسته است .

چيپ سرويس ، دلال نيست !!

کليه خدمات ارائه شده در چيپ سرويس ، بواسطه دسترسي مستقيم اين سايت به منابع اصلي آن مي باشد ، کليه نرم افزارها و خدمات ارائه شده در اين سايت متعلق به تيم چيپ سرويس بوده و بصورت واسطه اي ارائه نمي گردد .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای اطلاع از نوع سرویس و قیمت ها و نحوه خرید می توانید به سایت چیپ سرویس  --( http://www.cheap-service.net )-- مراجعه نموده و یا از طریق یاهو مسنجر --( Yahoo ID : Cheap_Service1 )-- و یا شماره موبایل --( 09387176896 )--با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید .

------------------------------------------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر