۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

درود بر دوستان راديو گلها
مزيد امتنان است كه مرا در نام شاعران اين اشعار ياري نماييد
با سپاس فراوان
سيامك
1)نوبهار است بيا تا طرب از سر گيريم   سال نو بار غم كهنه زدل برگيريم
2)سالها رفت وهمي صبح شدوشام گذشت        برسر ما نگذشتي تو وايام گذشت
3)تا كه در سلسله ي زلف تو آميخته ايم     رشته ي مهر زهرسلسله بگسيخته ايم  
4)تارفت آن نگار عزيز از كنار من       دائم چوسيل اشك رود از كنار من
5)من قصه ي نياز توام گوش كن مرا   با يادهاي رفته هم آغوش كن مرا
6)سوداي عشق تو عاقل وديوانه سوخته     دراين شراره محرم وبيگانه سوخته
7)پيرم وآرزوي وصل جوانان دارم    خانه ويران شده وحسرت مهمان دارم
8)عاشقي چيست خون دل خوردن   روي دامان يار خود مردن
9)به قصد مرغ روحم دلربايي دانه ميريزد         فريبم ميدهد اما چه استادانه ميريزد
10)دگر آن شب است امشب كه زپي سحرندارد         من وبادواين دعاها كه يكي اثر ندارد
11)ماراغرض بجز رخ گل از بهار چيست
12)سربستاني تو يا مه يا پري     يا ملك يا دفتر صورتگري
13)به دوزلف يار دادم دل بيقرار خودرا       چه كنم سياه كردم همه روزگار خودرا
14)اگر نه روي دل اندر برابرت آرم    من اين نماز حسلب نماز نگذارم
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر