۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

اکبر زیگلری،قصه زندگی‌

این هم یکی‌ از ترانه‌های بسیار زیبا و ماندگاری ونایابی هست که دوستی‌
میگفت این ترانه را کورس سرهنگزاده هم خوانده،
امیدوارم اگر کسی‌ این ترانه را با صدای کوروس سرهنگزاده دارد یا همین را
با کیفیت بهتری دارد در دسترس بگذارد,ترانه قصه زندگی‌ با صدای خواننده
شیرازی،اکبر زیگلری.آرتین

http://www.4shared.com/audio/xbv1tI0z/ZiglariGheseh_Zendegi.html


http://www.mediafire.com/?v8hze8pvoi8nhe4


تو باهام چیکار داری،دیگه از من چی‌ میخای‌

کی‌ بهت گفته بیای به دیدنوم،کی‌ بهت حرفی‌ زده

کی‌ بهت گفته که من عاشقتم دوستت دارم

کی‌ بهت گفته که من عاشقتم دوستت دارم

همشون دروغ میگن,همشون دشمنتن،همشون میخوان تو رو کوچیک کنن

ما نباست همدیگه رو گول بزنیم.

خوب اگه یادت بیاد،قدیما که ما هنوز یک وجب بچه بودیم

عشقمون چند تا عروسک کوکی بود

تا کسی‌ چپ بهشون نگاه میکرد،جیقمون هوا میرفت

بی‌خودی گریه میکردیم که نگیرن ازمون،آخه ما بچه بودیم,آخه ما بچه بودیم

همه این حرفا گذشت،سرمون رفت تو کتاب،وقتی‌ که یادوم میفته تو کتاب نوشته
بود

به علی‌ گفته نرو کنار حوض,؛دلوم از غم میگیره،تو سینم غمگینی کوه
بلندی میشینه

نفسوم در نمیاد،آخه این حرفی‌ نداشت،که به ما یاد میدادند

یه دفعه به ما نگفتند که بهار چه رنگیه

همه این حرفا گذشت،رفتن مدرسه و خوندن درس، یه روزی تموم شدش

حالا ما خوب میدونیم که چرا تو زندگی‌,دو نفر باهم یه رنگی‌ نمیشن

واسه هم قصه شیرین نمگین،دلشون غصه داره,دلشون غصه داره

تنشون مثل تنوم تو آتیش تنهایی,دیگه از درد اونا،درد خودوم

چی‌ بگم غصه داره سینمو داغون میکنه,چی‌ بگم غصه داره سینمو داغون میکنه


------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر