۱۳۹۲ اسفند ۱۸, یکشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [22024] Fwd: مثنوی عاشقانه و کوتاهی از این جانب به نام سوگند (لطفاً نظر دهید)

---------- Forwarded message ----------
From: علیپور <alipoor.pooria@gmail.com>




ضمن عرض درود و احترام فراوان حضور یکایک شما ارجمندان، اول هفته همگی به
خیر و به عشق.
بانوان گرامی! روز جهانی زن بر همگی شما زجر دیدگان مبارک، بی تعارف و
خالی از هر گونه شعار، آرزومندم روزی سایه تبعیض و مردسالاری از این
مملکت رخت بربسته و شما بانوان گرامی خودتان بتوانید آزادانه در مورد نوع
پوشش و روش زندگیتان تصمیم بگیرید و همچنین در کوچه و خیابان به خاطر نوع
پوشش از سمت هرزه چشمان، مورد آماج مطلک های زشت و ناروا قرار نگیرید.
امیدوارم جایگاه بانوی ایرانی از یک فرد مطیع و فرمانبردار به یک فرد
شجاع و مختار برگردد.
و اما خواهشمندم نظرتان را در مورد افتضاح جدیدم بیان کنید.
سپاسگزارم
تو را به ساحت پاکِ فرشتگان سوگند،
بزن مقابلِ چشمانِ من کمی لبخند.
رفیقِ لحظه ی شادی و عشق و شورم باش،
و با محبتِ خود مایه ی غرورم باش.
دوباره قصدِ رجوع و ظهور کن بانو،
بیا و چشمِ حسودان تو کور کن بانو.
از آتش حسد دیگران نترس ای یار،
کنارِ من به مرور زمان نترس ای یار.
بیا و ظلمتِ شب را به من حرام نما،
تو زندگیِ بدم را به میل و کام نما.
بکن مرا تو به عیش و طرب کمی تشویق،
و ناله و تبِ دل را به حالت تعلیق.
درآور و نَفَسَت را بزن به این آغوش،
لباس مشکیِ غم را بِکَن از این آغوش.
طراوتِ بدنت را به من عطا فَرما،
و عطر و بوی تنت در فضا رها فَرما.
خرابِ لحنِ صدا و ترانه ات هستم،
و محو طبع پر از عاشقانه ات هستم.
همیشه قندِ کلامت حلاوتِ جان است،
و جایِگاهِ تو در صدر جمع خوبان است.
تو میزبانی و من میهمانِ ناخوانده،
منم غلام و تو هستی رئیس و فرمانده.
حساب میبرم از لحنِ با درایتِ تو،
چه خوب میشود این بار با حمایتِ تو.
به اوجِ قله ی عشق و امید من برسم،
ز شب به طلعتِ صبح سپید من برسم.
تو دکترای مرام و صفای دل داری،
تو در سرای دلم حّقِ آب و گِل داری.
چه میشود که بیایی دبیرِ من باشی،
منم به درسِ مرام و ادب کمی ناشی.
بیا محبت و عاشق شدن به من آموز،
که من شوم به رغیبانِ دیگرم پیروز.
قسم به پاکیت ای نازِ من، گل مریم،
دوباره با دل تنهای من بشو همدم.
برای خنده و شادی تو راه آسان کن،
پزشک حاذقِ من! زخمِ من تو درمان کن.
تو را به ساحت پاک فرشتگان سوگند،
بزن مقابل چشمان من کمی لبخند.
(تقدیم به تمام بانوانی که مریم نام دارند)

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد روي خط پايين كليك كنند تا آنها هم عضو گروه شوند و براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به taf_sar و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر