۱۳۹۲ اسفند ۱۳, سه‌شنبه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

فیسبوک ایمیل خود را غیرفعال میکند

Posted:

ایمیل فیسبوکدر سال 2010 فیسبوک آدرس ایمیل خاصی بصورت USER@facebook.com به کاربرانش میداد و در صورتی که چیزی به آن ایمیل ارسال میشد، در بخش message های کاربر قابل مشاهده بود. فیسبوک که تصمیم داشت با یکی کردن ایمیل و سرویس پیام رسان خود، از رقبایی مانند گوگل سبقت بگیرد، پس از سه سال تجربه در زمینه ایمیل، اعلام کرد که این سرویس به زودی غیر فعال میشود.

اما آدرس ایمیل شما چه میشود؟

ممکن است برخی از دوستان شما آدرس ایمیل فیسوکی شما را داشته باشند. نگران نباشید. چون ایمیل هایی که کاربران در آدرس فیسبوک خود دریافت می کردند، زین پس به آدرس ایمیل پیشفرض که در فیسبوک برای لاگین ثبت کرده اند فوروارد میشود.

اما چرا ایمیل فیسبوک پا نگرفت؟

ایمیل یکی از قدیمی ترین و اساسی ترین روش های ارتباطی در اینترنت است و علارغم کلیه پیشرفتها و ظهور سرویسهای جدید، همچنان ایمیل در اینترنت یکه تاز دنیای ارتباطات است. شاید به همین دلیل بود که گوگل با زیرکی تمام، یکی از اساسی ترین سرویسهای خود را روی جیمیل ارائه کرده است. آنها به خوبی به اهمیت ایمیل پی برده بودند و به همین دلیل سرویس جیمیل را (با آن ظهور انفجاری و ارائه یک گیگ فضا در زمانی که ایمیل ها از 6 مگابایت فراتر نمی رفت) ارائه کردند.

اما فیسبوک در این میان راه اشتباهی را پیش گرفت. فیسبوک سرویس ایمیل خود را با سرویس پیام رسان میکس کرد و در نتیجه بسیاری از قابلیت های ایمیل مانند ارسال CC و BCC و امکان افزودن کدهای اچتمل و حتی Subject در ایمیل فیسبوک حذف شد. مشکل دیگری که فیسبوک آنرا نادیده گرفته بود، حس امنیت کاربران است. شاید شما دوست نداشته باشید ایمیل های کاری تان در کنار چت ها و عکس های خنده داری که با دوستان خود به اشتراک گذاشته اید ظاهر شود. بسیاری از مردم هنوز ایمیل را برای موارد جدی و فیسبوک را برای تفریح استفاده میکنند. و اینگونه شد که فیسبوک تصمیم به جمع کردن سرویس ایمیل خود گرفت.

هم اکنون شما می توانید ایمیل هایی را که به فیسبوک شما ارسال میشود، در inbox ایمیل دیگر خود که با آن وارد فیسبوک می شوید دریافت کنید و همچنین می توانید از بخش تنظیمات فیسبوک، این قابلیت را نیز غیرفعال کنید.

اضافه شدن 10 قالب کودکانه بلاگفا و پرشین بلاگ

Posted:

قالب کودکانه پرشین بلاگ

با توجه به درخواست کاربران، چندین قالب جدید با موضوع کودک به مجموعه قالبهای سایت اضافه شده است. کدهای این قالبها همگی با استانداردهای CSS طراحی شده است و از لحاظ SEO نیز اصول بهینه سازی در آنها به کار گرفته شده است تا وبلاگ به بهترین حالت ممکن، در گوگل ثبت شود. در صورتی که درخواست جدیدی دارید؛ با ما در میان بگذارید.

قالبهای کودکانه پرشین بلاگ

قالبهای کودکانه بلاگفا

مبدل قالبهای پرشین بلاگ به بلاگ اسکای

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر