۱۳۹۲ اسفند ۲۳, جمعه

آقای مهندس خوشتیپ !

نکته عکس رو پیدا کنید 


























چرا شیر نمی یاد 














هنــــــــــــــــــــــــر نزد ایرانیان است و بس  

















"تو هم دختر خودمي"
.
.
.
.
.
.
.
.
ترفند پيرمردها براي ماچ كردن زنهاي فاميل در ایام عید 











حال و هوای این روزهای یکی از خیابان های لندن در آستانه نوروز















خودشیفتگی در اوج خطر !







برای دیدن بقیه عکس ها کلیک کنید






******************************************************






بالاخره سوباسا هم عروسی کرد 







عروس سه هفته طول میکشه تا بله بگه انتقام مارو میگیره ازش. یه شوت میخواست بزن 2 هفته رو هوا بود











شکیرا و پیکه کوچولو 







بياين گلريزون راه بندازيم واسه شكيرا یه شلوار بخريم 

















میگن طرف سرش با کونش پنالتی میزنه همینه ها  











ادامه فعالیت‌های اقتصادی در زندان

جراید: بابک زنجانی و افتتاح نمایندگی مازراتی از داخل اوین














نـوشـابـه خـانـواده بـه هـمـراه نـوشـابـه خــانـدان 














دهه شصتی ها، ایـــنـو یـــادتــونــه؟؟؟ 








يادت نره دوستت دارم
خيلي دلم تنگه برااات
دارو ندارمو بگير
مال خودت مال چشااات
خورشيدو بردارو بيار
افتابي شو به خاطرم
قرارمون يادت نره
دير نكني منتظرم....












ﺩﻫﻪ ۵۰ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻦ، ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺷﺪﻥ، ﭘﺲ ﻓﺮﺩﺍ ﻧﻮﻩ ﺩﺍﺭ ﻣﯿﺸﻦ!
ﺩﻫﻪ ۷۰ ﻫﻢ بیش ﻓﻌﺎﻟﻦ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩﻥ!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭼﻪ ﺭﺍﺯﯼ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﺩﻫﻪ ۶۰! ﻧﻪ ﺯﻥ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﻧﻪ ﺷﻮﻫﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ |












آقو ما یه بار مغز پروانه خوردیم رفتیم زن گرفتیم، ینی شیرین ترین و فرحبخشترین لحظات عمرمونو در زندگی زناشویی تجربه کردیم… میرفتیم سر کار زنمون میگفت چرا انقد میری سر کار؟ چرا به من نمیرسی؟ میموندیم تو خونه میگفت چرا نمیری سر کار؟ پس کی میخواد پول بیاره تو این خونه؟ میشستیم رو مبل میگفت من باید از صبح تا شب تو این خونه جون بکنم جنابعالی رو مبل لم بدی؟ پا میششدیم کمکش کنیم میگفت اومدی خرابکاری کنی؟ قیافه مون ژولیده پولیده بود میگفت تو اصلاٌ بخاطر من به خودت نمیرسی! به خودمون میرسیدیم میگفت داری خودتو برا کی خوشگل میکنی؟ از دستپختش تعریف نمیکردیم میگفت تو اصلاٌ قدرشناس زحمتای من نیستی! تعریف میکردیم میگفت ها؟ چه گندی زدی که حالا با ای حرفا میخوای وجدانتو راحت کنی؟…ها ها ها ها ها… آقامون خدابیامرز راست میگفت "اگه یه روز بهت گفتن بین زن گرفتن و سرطان گرفتن یکی رو انتخاب کن اصلاٌ از اسمش نترس… با شیمی درمانی درست میشه!"






















دختر 14 ساله ميبيني انگار 26 سالشه
زن 40 ساله ميبيني انگار 14 سالشه 



چه مرگتونه ديوونمون كردين 











یه پسر عمه دارم خیلی معتقد و پایبند به اصول اخلاقی که کلی هم حرفش تو فامیل خریدار داره. بش زنگ زدم بردمش بیرون بهش شام دادم، یه کادوی خوشگلم براش گرفتم،
بعد از کلی خوش و بش گفتم حامد جان اون قضیه حله دیگه؟ من خاطرم جمع باشم؟
میگه کدوم قضیه؟
میگم پریشب، من و دلارام، تو پاساژ آرین تو میرداماد! دیدی دیگه، بین خودمون بمونه، تو که بابامو میشناسی
میگه من که شمال بودم علی جان، صب اومدم! ولی اگه همچین قضیه ای هست حتما باید با خانواده در میون بذاری. حالا تو اگه روت نمیشه من امشب میام خونتون با دایی صحبت می کنم









تعقیب و گریز تبهکار حرفه ای در تهران


این کلیپ از اخبار بیست و سی پخش شد. راننده این خودروی گرانقیمت حین فرار به خودروهای زیادی آسیب زد

این تصاویر هم از روی دوربین نصب شده روی ماشین پلیس و هم دوربین های مدار بسته تهیه شده است







حجم 5 مگابایت

Download























از فیسبوک آلن ایر، سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه امریکا



















































جوان سپید بختی که آرزوهایش را دنبال کرد… حسرت همیشگی ما



















آپدیت های گیزمیز





عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

برای دریافت ایمیل های ما کلیک کنید و عضو شوید
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/d/optout.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر