ه‍.ش. ۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

Fw: Fwd: {تفريح و سرگرمي}, [24802] تأسف بخوریم یا بخندیم

سلام به همگي 
وقتي اين گروه تشكيل شد، ظاهرا براي ابتداي تشكيل، ايميل چند نفر را اجباراً وارد مي كنند. كه يكي از اين ايميل ها ايميل من بود. يادم مي آيد به محض اينكه ايميل من وارد شده بود، يك ايميل به گروه فرستادم 
و بعنوان اولين فرستنده ايميل هم در اين گروه شناخته شدم.
از وقتي كه در اين گروه عضو شده ام. خيلي چيزها ياد گرفته ام. طريقه نوشتن را ياد گرفته ام. گروه هم تقريباً آزاد است. از جناب آقاي رضايي و خانم طوسي هم تشكر مي كنم كه اين گروه را خيلي خوب اداره مي كنند. 
اين ابراز عقيده كردن ها براي اعضا ي گروه هم خوب بوده است. چون به قول آقاي رضايي بايد حرف دل را زد. ولي اين حرفهاي خودتان را طوري بنويسيد و بزنيد كه كمترين برخورد منفي براي شنونده داشته باشد. مخاطب شما رنجيده خاطر نشود. مخاطب با شنيدن مطلب سعي كند خواسته شما را برآورده كند. نه اينكه در مقابل شما گارد بگيرد و درگير شود. 
مهمترين مشكلي كه در جوامع موجب درگيري مي شود، مسائل مذهبي هستند، در ضمن بقول خانم طوسي اگر دين يا مذهب صورت هاي تحريف شده داشته باشد نه تنها هدايتگر نيست كه تخريب كننده است. پس تحريف هاي دين بايد برداشته شود. برداشته شدن اين تحريف ها هم فقط با بحث در مورد آنها امكان دارد. اگر بحث نشود، مصاديق تحريف مشخص نمي شود.
بنظرم بهترين جاي اين بحث ها هم در گروه است. لذا نمي توان اين گروه را از اين بحث ها منع كرد.  البته اين نظر شخصي است. و قصد دخالت در كار آقاي رضايي و خانم طوسي ندارم.
موفق و شاد باشيد. 




---------- Forwarded message ----------
From: Hossin Movahedzadeh <h.movahedzadeh@gmail.com>
Date: 2015-01-27 23:04 GMT+03:30
Subject: Re: {تفريح و سرگرمي}, [24796] تأسف بخوریم یا بخندیم
To: taf_sar@googlegroups.com


درود بر برادر و استاد گرامیم جناب بهکام عزیز.
اول که شدیدا و اکیدا از نظر شما مبنی بر فرهنگسازی و بالا رفتن ظرفیت
انتقادپذیری تشکر و حمایت میکنم.
دوم اینکه به نظر من اشکالی ندارد که هر کسی با هر لحن و بیانی که میل
دارد، از دیدگاهش دفاع کند.
اصل بر گفتن و مباحثه کردن است. اگر نگوییم و نشنویم قطعا هرگز نه قدرت
استدلالمان بالا میرود و نه ظرفیت انتقادپذیریمان افزایش پیدا میکند.
من از فؤاد عزیز کمترین گله ای ندارم ایشان ترجیح میدهند که با طنز به
بحث بپردازند که خب یک شیوه هست و منعی هم ندارد و احتمالا بخاطر حسن
نیتی که دارند میخواهند با شیوه طنز از تلخی بحث بکاهند و کمتر خاطر
مخاطبشان را آزرده کنند.
همین که مطلب را خواندند و نظر دادند جای تشکر و قدردانی دارد.
همینطور از شما آقا محمد عزیز و سرکاران خانمها طوسی و ستاره هم کمال تشکر را دارم.
موفق باشید دوستان عزیز من.
یادتان باشد که مواظب خودتان باشید.
با دل روشن در این ظلمت سرا افتاده ام
نور مهتابم که در ویرانه ها افتاده ام
سایه پرورد بهشتم از چه گشتم صید خاک ؟
تیره بختی بین کجا بودم کجا افتاده ام
جای در بستان سرای عشق می‌باید مرا
عندلیبم از چه در ماتم سرا افتاده ام
پایمال مردمم از نارسایی های بخت
سبزه ی بی طالعم در زیر پا افتاده ام
خار ناچیزم مرا در بوستان مقدار نیست
اشک بی قدرم ز چشم آشنا افتاده ام
تا کجا راحت پذیرم یا کجا یابم قرار ؟
برگ خشکم در کف باد صبا افتاده ام
بر من ای صاحب دلان رحمی که از غمهای عشق
تا جدا افتاده ام از دل جدا افتاده ام
لب فرو بستم رهی بی روی گلچین و امیر
در فراق همنوایان از نوا افتاده ام
د

On 1/27/15, Mohammad <m.behkam@gmail.com> wrote:
> سلام خدمت سركار خانم طوسي وساير دوستان محترم
> من بحث بر سر مسايل مذهبي واعتقادي را در چنين سايتهايي قبول ندارم و معتقدم
> بايد مطالب در جهت ارتقاي فرهنكي وفكري باشد
> در اين راستا معتقدم سعه صدر وتحمل إبراز نظر ديگران يك فرهنگ است ولي متاسفانه
> اقاي موحدزاده بخاطر يك اظهار نظر چنان مورد هجمه وتمسخر قرار گرفت كه بياد
> اوايل انقلاب افتادم كه همه گروهها ادعاي دموكراسي داشتند ولي در تحمل نكردن
> عقايد ديگران از هر ديكتاتوري ديكتاتور تر بودند
> دوستان عزيز همانطور كه خانم طوسي فرمودند يك انسان داناي ٢٠٠ سال پيش شايد
> باندازه يك ديپلمه امروز سواد نداشته باشد
> ٣٠ سال پيش مطلبي بطور اتفاقي
> در بحار الانوار ملا محمد مجلسي
> خواندم كه اگر كس ديگري بري من ميگفت باور نميكردم واين مطلب اين بود (زن نازا
> مانند فرش دم درب است!!!!!) اين مطلب تاسف بسيار عميقي دارد وامثال اين مطالب
> كم نيست واكنون نسل امروزي يا اين درك ها و مطالب را قبول ندارد و ميگويد اينها
> درك درستي از دين ندارند ويا اينكه معتقد است اصل دين همين است وديگران توجيه
> ميكنند بهر حال اگر قرار است بر سر موضوعي بحث شود بهتر است ان بحث اقناعي باشد
> نه اينكه بگوييم شما به عامه مردم توهين كرديد و سپس مسخره نماييم  اگر چنين
> است يك ميليارد ودويست ميليون سني بايد به يكصد ميليون شيعه كه خود انهم ده
> فرقه وگروه وحزب سياسي هستند كه يكديگر را قبول ندارند
> بگويند شما با قبول امامان عليه السلام وامام غايب و رد خلفاي راشدين به عقايد
> يك ميليارد ودويست ميليون مسلمان بي حرمتي وبي احترامي ميكنيد ويا اينكه شش
> ميليارد غير مسلمان به مسلمانان بگويند شما با جهنمي دانستن ما بما نفرت
> ميورزيد
> در مورد دعا هم مسيحي ويهودي وزردشتي وبودايي دعا ميكنند وبعضي هم بخواسته
> ميرسند ولي اگر صد ها ميليون زن ومرد نازا شبانه روز مدت هاي طولاني دعا كنند
> شايد يك هزارم انها معالجه شوند ولي بخش بسيار بزرگتري ازانها توسط پزشكان
> متخصص درمان ميشوند ضمن اينكه بعضي از افرادي كه اعتقادات مذهبي ندارند با
> تلقين به بسياري از أهداف خود ميرسند وحتي بسياري از افراد با تلقين سرطان خود
> را معالجه كرده اند . موضوع ديگر، اقتصاد اسلامي كه انهمه در اوايل انقلاب صحبت
> ميشد چه شد كه ديگر هيچ صحبتي از ان نيست اگر كسي ٣٠ سال پيش ميگفت كه اقتصاد
> علم است واقتصاد اسلامي مفهومي ندارد پدر اورا در مياوردند ولي امروز هيچ كس از
> اقتصاد اسلامي صحبت نميكند دوستان عزيز مسايل باين سادگي نيست كه فكر كنيم ميان
> هفت يا هشت ميليارد جمعيت جهان ملت ما انهم بخش شيعه اش انهم ما يك ميليون نفرش
> انرا ميفهميم بقيه همه راه خلاف ونادرست ميروند و دركي از مسايل ندارند باز هم
> ميگويم بحث بر سر مسايل مذهبي دو سايت را صحيح نميدانم ولي در هر حال از دوستان
> انتظار سعه صدر وتحمل نظرات ديگران رادارم
> تا باين طريق فرهنگ سازي شود
> با تشكر از اينكه مطلب طولاني مرا خوانديد وتحمل نموديد
>
> Sent from my iPhone
>
>> On 27 Jan 2015, at 08:23, طیبه طوسی <tandtooca@gmail.com> wrote:
>>
>> با سلام
>> وقتي ما مي خواهيم مطلبي بنويسيم ، بايد سعي كنيم مطالب خود را با دليل و
>> منطق بنويسيم.
>> اگر از اسلام هم حرف مي زنيم. اسلام يعني قرآن و سنت پيامبر اكرم (ص)
>> حالا ممكن است هر كسي هر حرفي كه دلش مي خواهد مي زند. قبلاً كه جوامع
>> محدودتر بوده، آدمهاي باسواد اون موقع حداكثر فهم و دركي كه مي توانستند
>> داشته باشند  كمتر از يك ديپلمه يا سيكل امروزي بوده است. مطالبي به فكرشان
>> مي رسيده و مي گفتند. بيچاره عوام الناس بي سواد هم مجبور بودند  كارها آنها
>> را انجام دهند.
>> حالا شما هم افكار آن بي سوادان را به نام اسلام عنوان مي كنيد و تحليل
>> خودتان را مي نويسيد كه خنده دار مي شود.
>> در مورد دعا، اين موضوع در قرآن هست. خداوند فرموده مرا بخوانيد تا اجابت كنم
>> شما را. انواع دعا را هم در قرآن دارد. مثلا اگر كسي فرزند بخواهد، دعاي حضرت
>> ذكريا كه در قرآن گفت خدايا مرا تنها نگذار
>> و يا براي كار و زندگي و همسر هم دعاي حضرت موسي (ع) در قرآن هست كه مي گويد.
>> خدايا من نسبت به هر خيري كه از سوي تو باشد فقيرم. از اين جور دعاها زياد
>> است .
>> حالا اگر كسي بخواهد دعا كند و مسلمان باشد. بايد به قرآن رجوع كند و دعاي
>> مورد نظر خود را پيدا كند و بخواند. ذكر صلوات هم در كنارش مي تواند احتمال
>> استجابت را زياد كند. همين و بس . به هر حال خداوند فرموده شما دعا كنيد.
>> حالا هر كس كه دلش مي خواهد دعا كند.
>> در مورد اقا امام زمان هم يك آيه قرآن هست. كه خداوند وعده داده زمين را براي
>> صالحان به ارث بگذارد. پيامبر اكرم (ص) در توضيح اين آيه فرمودند كه اين
>> موضوع مربوط به يكي از فرزندان حضرت فاطمه(س) است كه در مكه ظهور مي كند. اين
>> آيه قرآن و حديث محكم است و تمامي فرقه هاي مسلمان آنرا قبول دارند.
>> حالا يك نفر يك حديث عنوان مي كند كه گوينده اش يك نفر است و گفته اگر فلاني
>> مرد ، امام ظهور مي كند. اين نوع احاديث چون گوينده اش يك نفر است نه مي توان
>> آنر ا قبول كرد و نه مي توان آنرا رد كرد. و نه مي توان آنرا بعنوان يك اصل
>> پذيرفت.
>>
>> 2015-01-26 15:28 GMT+03:30 Hossin Movahedzadeh
>> <h.movahedzadeh@gmail.com>:
>>> ممنون خانم طوسی که خوندید و نظر دادید.
>>> ولی با این چیزهایی که شما گفتید که دیگر نیازی به ظهور امام زمان نیست.
>>> به ما آموخته اند و از بچگی در گوشمان خوانده اند که زمانی امام زمان
>>> ظهور میکند که ظلم و ستم زیاد شده باشد و ایشان میآید که زمین را پر از
>>> عدل و داد کند.
>>> یادم هست در مدرسه ای مذهبی در زمان بقول مردم اون خدابیامرز درس میخوندم
>>> این مدرسه متعلق به یک گروه مذهبی دو آتشه بود که بهشون انجمن حجتیه
>>> میگفتند اونا غیر از اینکه ما را مجبور به نماز خوندن و روزه گرفتن
>>> میکردند و زیارت عاشورا و تاسوعا هم فت و فراوان بود از ما میخواستند که
>>> بعد از هر وعده غذایی دعای فرج را بخوانیم.
>>> اما دعای فرج آنها کاملتر بود از بعد از طویلا دو بار میگفتیم السلام علی
>>> المهدی بعد یه چیزهایی میخوندیم که آخرشون ظلما و جورا بود یعنی اینکه
>>> امام بیاید بعد از اینکه زمین مملو از ظلم و جور شد.
>>> الآن هم میبینید که هر وقت پای ظلم و زور میشود مردم می گویند که انشا
>>> الله آقا بیاید خودش درست کند.
>>> خانم طوسی من کاری ندارم که در قرآن آیه ای آمده یا نیامده من حرفم این
>>> است که این اذکار و اوراد در عالم خارج از ذهن ما چه تأثیری میگذارد.
>>> آیا وسیله و معیار و میزانی داریم که بتوانیم بسنجیم که مثلا اگر هزار
>>> صلوات ختم نشده بود فلان مریض خوب نمیشد؟
>>> لطفا از واقعیات با من حرف بزنید و الا اینکه مدعی شویم که در قرآن فلان
>>> آیه آمده یا فلان حدیث و روایت داریم که مشکلی حل نمیشود و پرسشی پاسخ
>>> داده نمیشود.
>>> باز هم ممنون و سپاسگزارم که حد اقل شما و جناب رضایی بی تفاوت نیستید و
>>> مطالب را میخوانید و اظهار نظر میکنید متأسفانه اکثریت به لاک بی تفاوتی
>>> فرو رفته اند و ترجیح میدهند که ساکت بمانند.
>>>
>>> On 1/26/15, طیبه طوسی <tandtooca@gmail.com> wrote:
>>> >  با سلام
>>> > خيلي تأسف نخور
>>> > و اما ظهور امام زمان (ع) ظاهراً غيبت امام (ع) براي اين بوده كه مردم
>>> > فهم
>>> > خوبي از دين و امام نداشته اند و امام (ع) مجبور به غيبت شده اند و تا
>>> > اينكه
>>> > فهم و درك مردم بالا نرود، انتظار ظهور بيهوده است. چون امام (ع) زماني
>>> > ظهور
>>> > مي كند كه مردم پذيرش او را داشته باشند. تحمل پذيرش او هم به اين معني
>>> > است كه
>>> >  رفتار و كردار مردم  بگونه اي شود كه بتوانند عدالت را تحمل كنند. عدالتي
>>> > كه
>>> > قبلاً پيامبر اكرم (ص) در جامعه حاكم كرده بود. در جامعه تربيت شده
>>> > پيامبر
>>> > اكرم(ص) دادگاهي وجود نداشت. كسي به كسي ظلم نمي كرد. نوشته اند كه در
>>> > زمان
>>> > پيامبر اكرم و حتي زمان ابوبكر كسي به كسي ظلم نكرد و كسي را حد نزدند،
>>> > كسي
>>> > را گردن نزدند. كسي را به زندان نيانداختند. كسي از گرسنگي يا تشنگي و يا
>>> > بي
>>> > غذا و لباس و مسكن صدمه نديد. اگر جنگي هم شد، مسلمانان در جنگ پيش دستي
>>> > نكردند ، بلكه جنگ به آنها تحميل شد و آنها مجبور شدند از خود دفاع كنند.
>>> > لذا
>>> > وقتي از انسان از كنار يك مجتمع قضايي رد مي شود. ساختمان را مملو از
>>> > آدمها مي
>>> > بيند. انگار در اين ساختمانها آش نذري پخش مي كنند.  پس انتظار كشيدن در
>>> > چنين
>>> > جامعه اي معني ندارد. اگر كسي مدعي انتظار است بايد كار ي كند كه اين
>>> > ساختمان
>>> > هاي قضايي يا دادگاههاخالي شوند. اگر اين كار را كردند. ظهور نزديك است
>>> > چه
>>> > فلان آدم بميرد يا زنده شود. و اگر اين كار نشود چه فلان آدم بميرد و
>>> > يازنده
>>> > شود. امام(ع) ظهور نخواهد كرد.
>>> > و اما در مورد استجابت دعا
>>> > انواع دعا در قرآن هست. مثلاً اگر كسي مي خواهد بيماريش شفا يابد. اين دعا
>>> > از
>>> > زبان حضرت ايوب در قرآن هست . در آنجا حضرت ايوب به خداوند عرض مي كند رب
>>> > اني
>>> > مسني الضر و انت الرحم الراحمين . يعني خدايا من در سختي و بيماري هستم و
>>> > شما
>>> > مهربانترين مهربانان هستيد.
>>> > حالا عده اي مي گويند براي اينكه دعاي شما مستجاب شود. اول صلوات
>>> > بفرستيد.
>>> > يعني از خداوند بخواهيد كه به پيامبرش درود فرستد. چون خداوند پيامبرش را
>>> > دوست
>>> > دارد. اين دعا را مستجاب مي كند و درود مي فرستد. سپس دعاي خود را بخوانيد
>>> > و
>>> > باعث مي شود دعاي شما هم مستجاب شود. همين و بس
>>> >
>>> > 2015-01-25 21:48 GMT+03:30 Hossin Movahedzadeh
>>> > <h.movahedzadeh@gmail.com>:
>>> >
>>> >> سلام. چند روز پیش با دانشآموزی صحبت میکردم میگفت که خانم معلممان گفته
>>> >> است که یکی از  نشانه های ظهور امام زمان، ایجاد اختلاف بین شاهزادگان
>>> >> و
>>> >> اعضای خانواده ی حاکمان سعودی است و میگفت که خانم معلم گفته که شاه
>>> >> عربستان خیلی وقت است که مرده است ولی بخاطر اینکه اختلاف بین خانواده
>>> >> سعودی بالا نگیرد، و در نتیجه امام زمان ظهور نکند، خبر مرگ شا را اعلام
>>> >> نمیکنند.
>>> >> واقعا به این افراد و به این طرز افکار چه باید گفت!
>>> >> چرا برخی زحمت کمی فکر کردن بخود نمیدهند و اجازه میدهند مغز مبارکشان
>>> >> برای همیشه آک و پلمپ شده باقی بماند؟
>>> >> یا در یک گروه اجتماعی در فضای مجازی شخصی اعلام میکند که خانمی که تازه
>>> >> وضع حمل کرده مبتلا به سرطان شده و پزشکان تقریبا مأیوس شده اند، و از
>>> >> مخاطبین خواسته که در ختم صلواتی که در نظر گرفته شده شرکت کنند و سهم
>>> >> هر
>>> >> کس 5صلوات است.!!
>>> >> وقتی از او میپرسم که درود فرستادن بر کسی چه ربطی به بیماری و شفای درد
>>> >> او دارد؟ می گوید که ما حضرت محمد و اهل بیتش را واسطه می دانیم و بر او
>>> >> درود و صلوات میفرستیم که او هم واسطه شود و شفای این مریض را از خدا
>>> >> بگیرد!
>>> >> به او گفتم که اولا در صلوات فرستادن این خدا هست که بر محمد و اهل بیتش
>>> >> درود میفرستد یعنی ما به خدا امر میکنیم که بر محمد و آلش درود و صلوات
>>> >> بفرستد.
>>> >> پس در اینجا این خدا است که بین ما و حضرت محمد واسطه قرار میگیرد و چون
>>> >> ما شأن و منزلتمان خیلی پایین است خود مستقلانه نمیتوانیم بر محمد و آلش
>>> >> درود و صلوات بفرستیم لذا خدا را واسطه ی این کار قرار میدهیم تا احیانا
>>> >> دل حضرت محمد برایمان بسوزد و تازه او برود و از خدا بخواهد که مثلا ما
>>> >> یا مریضمان را شفا دهد!!
>>> >> دوم اینکه واقعا گفتن چند کلمه باعث چه اتفاقاتی میشود! ادای این کلمات
>>> >> چه تأثیری در دنیای واقعی و خارج از ذهن ما میگذارد!؟
>>> >> وانگهی اینکه ما هزار بار صلوات بفرستیم یعنی درود بفرستیم مثل این است
>>> >> که به یک نفر هزار بار بگوییم به پدرت یا مادرت سلام برسون!! واقعا گفتن
>>> >> یک بار با گفتن هزار بار چه تفاوتی دارد؟!!
>>> >> یا شخص دیگری باز در گروهی آیه ای را مینویسد و از مخاطبین میخواهد که
>>> >> بخوانند تا باران ببارد! وقتی بهش می گویم که دوست من اگر قرار بود با
>>> >> خواندن این آیه ها و اذکار و اوراد باران ببارد خب خود حضرت محمد که از
>>> >> همه به خدا نزدیکتر بود همین آیه را میخواند و مکه و مدینه و کلا
>>> >> عربستان
>>> >> را از خشکی و لم یزرع بودن نجات میداد و عربستان را تبدیل به بهشت موعود
>>> >> روی زمین میکرد، آن وقت است که از حرفم میرنجند و از گروه اخراجم
>>> >> میکنند.
>>> >> ولی واقعا چرا اینهمه اطلاعات علمی و پیشرفتهای مختلف در زندگی بشر و با
>>> >> اینکه همه دارند میبینند که تا تلاش نشود تا فکر و تدبیر نباشد در هیچ
>>> >> مقطعی از تاریخ هیچ اتفاق خارق العاده ای رخ نداده و نمیدهد چرا باز
>>> >> حاضر
>>> >> نیستند کمترین تغییری در افکارشان بدهند؟
>>> >> متأسفانه این افکار و اعتقادات از توده و عوام هم گذشته و بسیاری از
>>> >> تحصیل کرده ها و بخصوص خانمها هم پیرو همین اندیشه ها و افکار عوامانه و
>>> >> غیر علمی  و عملی و مستند، و به دور از عقل و خرد هستند.
>>> >> اینجاست که انسان نمیداند باید افسوس بخورد بر حال این ملت و افکار و
>>> >> اندیشه اش یا بخندد!!
>>> >> نظر شما چیست؟
>>> >>
>>> >> --
>>> >> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>>> >> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>>> >> ---
>>> >> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>>> >> "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>>> >> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>>> >> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>>> >> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>>> >> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن
>>> >> کنید.
>>> >>
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > --
>>> > Taybeh Toosi
>>> >
>>> > --
>>> > به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>>> > http://www.tafrihvsargarmi.ir
>>> > ---
>>> > ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>>> > "تفريح
>>> > و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>>> > برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>>> > taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>>> > از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>>> > برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>>> >
>>>
>>> --
>>> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>>> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>>> ---
>>> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>>> "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>>> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>>> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>>> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>>> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>>
>>
>>
>> --
>> Taybeh Toosi
>> --
>> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> ---
>> ‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «تفريح و
>> سرگرمي» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
>> جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به
>> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar بازدید کنید.
>> برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.
>
> --
> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
> http://www.tafrihvsargarmi.ir
> ---
> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح
> و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>

--
به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
http://www.tafrihvsargarmi.ir
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.



--
Taybeh Toosi


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر