۱۳۹۳ بهمن ۸, چهارشنبه

Re: Fw: Fwd: {تفريح و سرگرمي}, [24809] تأسف بخوریم یا بخندیم

استاد ممنون. جالب بود.

On 1/28/15, طیبه طوسی <tandtooca@gmail.com> wrote:
> با سلام
> بزن به تخته چشم زخم نخوريم
>
> 2015-01-28 10:57 GMT+03:30 Hossin Movahedzadeh <h.movahedzadeh@gmail.com>:
>
>> درود بر احمد آقای عزیز.
>> ممنون و بسی سپاسگزارم از مواضع منطقی و هوشیارانه ی شما.
>> موفق باشید دوست عزیز من. باید از فضای باز گروه بخود ببالیم.
>> این نشانه ی خوبی از پیشرفت است.
>> باز هم درود بر شما و همه ی اعضای فهیم و فرهیخته ی گروه و مدیران لایق و
>> شایسته اش
>> مواظب خودتون باشید.
>> On 1/28/15, 'ahmad ghorbani' via تفريح و سرگرمي
>> <taf_sar@googlegroups.com> wrote:
>> > سلام به همگي وقتي اين گروه تشكيل شد، ظاهرا براي ابتداي تشكيل، ايميل چند
>> نفر
>> > را اجباراً وارد مي كنند. كه يكي از اين ايميل ها ايميل من بود. يادم مي
>> آيد به
>> > محض اينكه ايميل من وارد شده بود، يك ايميل به گروه فرستادم و بعنوان
>> > اولين
>> > فرستنده ايميل هم در اين گروه شناخته شدم.از وقتي كه در اين گروه عضو شده
>> ام.
>> > خيلي چيزها ياد گرفته ام. طريقه نوشتن را ياد گرفته ام. گروه هم تقريباً
>> آزاد
>> > است. از جناب آقاي رضايي و خانم طوسي هم تشكر مي كنم كه اين گروه را خيلي
>> خوب
>> > اداره مي كنند. اين ابراز عقيده كردن ها براي اعضا ي گروه هم خوب بوده
>> > است.
>> چون
>> > به قول آقاي رضايي بايد حرف دل را زد. ولي اين حرفهاي خودتان را طوري
>> بنويسيد و
>> > بزنيد كه كمترين برخورد منفي براي شنونده داشته باشد. مخاطب شما رنجيده
>> > خاطر
>> > نشود. مخاطب با شنيدن مطلب سعي كند خواسته شما را برآورده كند. نه اينكه
>> > در
>> > مقابل شما گارد بگيرد و درگير شود. مهمترين مشكلي كه در جوامع موجب درگيري
>> مي
>> > شود، مسائل مذهبي هستند، در ضمن بقول خانم طوسي اگر دين يا مذهب صورت هاي
>> تحريف
>> > شده داشته باشد نه تنها هدايتگر نيست كه تخريب كننده است. پس تحريف هاي
>> > دين
>> > بايد برداشته شود. برداشته شدن اين تحريف ها هم فقط با بحث در مورد آنها
>> امكان
>> > دارد. اگر بحث نشود، مصاديق تحريف مشخص نمي شود.بنظرم بهترين جاي اين بحث
>> ها هم
>> > در گروه است. لذا نمي توان اين گروه را از اين بحث ها منع كرد. البته اين
>> نظر
>> > شخصي است. و قصد دخالت در كار آقاي رضايي و خانم طوسي ندارم.موفق و شاد
>> باشيد.
>> >
>> >
>> >
>> > ---------- Forwarded message ----------
>> > From: Hossin Movahedzadeh <h.movahedzadeh@gmail.com>
>> > Date: 2015-01-27 23:04 GMT+03:30
>> > Subject: Re: {تفريح و سرگرمي}, [24796] تأسف بخوریم یا بخندیم
>> > To: taf_sar@googlegroups.com
>> >
>> >
>> > درود بر برادر و استاد گرامیم جناب بهکام عزیز.
>> > اول که شدیدا و اکیدا از نظر شما مبنی بر فرهنگسازی و بالا رفتن ظرفیت
>> > انتقادپذیری تشکر و حمایت میکنم.
>> > دوم اینکه به نظر من اشکالی ندارد که هر کسی با هر لحن و بیانی که میل
>> > دارد، از دیدگاهش دفاع کند.
>> > اصل بر گفتن و مباحثه کردن است. اگر نگوییم و نشنویم قطعا هرگز نه قدرت
>> > استدلالمان بالا میرود و نه ظرفیت انتقادپذیریمان افزایش پیدا میکند.
>> > من از فؤاد عزیز کمترین گله ای ندارم ایشان ترجیح میدهند که با طنز به
>> > بحث بپردازند که خب یک شیوه هست و منعی هم ندارد و احتمالا بخاطر حسن
>> > نیتی که دارند میخواهند با شیوه طنز از تلخی بحث بکاهند و کمتر خاطر
>> > مخاطبشان را آزرده کنند.
>> > همین که مطلب را خواندند و نظر دادند جای تشکر و قدردانی دارد.
>> > همینطور از شما آقا محمد عزیز و سرکاران خانمها طوسی و ستاره هم کمال تشکر
>> را
>> > دارم.
>> > موفق باشید دوستان عزیز من.
>> > یادتان باشد که مواظب خودتان باشید.
>> > با دل روشن در این ظلمت سرا افتاده ام
>> > نور مهتابم که در ویرانه ها افتاده ام
>> > سایه پرورد بهشتم از چه گشتم صید خاک ؟
>> > تیره بختی بین کجا بودم کجا افتاده ام
>> > جای در بستان سرای عشق می‌باید مرا
>> > عندلیبم از چه در ماتم سرا افتاده ام
>> > پایمال مردمم از نارسایی های بخت
>> > سبزه ی بی طالعم در زیر پا افتاده ام
>> > خار ناچیزم مرا در بوستان مقدار نیست
>> > اشک بی قدرم ز چشم آشنا افتاده ام
>> > تا کجا راحت پذیرم یا کجا یابم قرار ؟
>> > برگ خشکم در کف باد صبا افتاده ام
>> > بر من ای صاحب دلان رحمی که از غمهای عشق
>> > تا جدا افتاده ام از دل جدا افتاده ام
>> > لب فرو بستم رهی بی روی گلچین و امیر
>> > در فراق همنوایان از نوا افتاده ام
>> > د
>> >
>> > On 1/27/15, Mohammad <m.behkam@gmail.com> wrote:
>> >> سلام خدمت سركار خانم طوسي وساير دوستان محترم
>> >> من بحث بر سر مسايل مذهبي واعتقادي را در چنين سايتهايي قبول ندارم و
>> معتقدم
>> >> بايد مطالب در جهت ارتقاي فرهنكي وفكري باشد
>> >> در اين راستا معتقدم سعه صدر وتحمل إبراز نظر ديگران يك فرهنگ است ولي
>> >> متاسفانه
>> >> اقاي موحدزاده بخاطر يك اظهار نظر چنان مورد هجمه وتمسخر قرار گرفت كه
>> >> بياد
>> >> اوايل انقلاب افتادم كه همه گروهها ادعاي دموكراسي داشتند ولي در تحمل
>> نكردن
>> >> عقايد ديگران از هر ديكتاتوري ديكتاتور تر بودند
>> >> دوستان عزيز همانطور كه خانم طوسي فرمودند يك انسان داناي ٢٠٠ سال پيش
>> >> شايد
>> >> باندازه يك ديپلمه امروز سواد نداشته باشد
>> >> ٣٠ سال پيش مطلبي بطور اتفاقي
>> >> در بحار الانوار ملا محمد مجلسي
>> >> خواندم كه اگر كس ديگري بري من ميگفت باور نميكردم واين مطلب اين بود (زن
>> >> نازا
>> >> مانند فرش دم درب است!!!!!) اين مطلب تاسف بسيار عميقي دارد وامثال اين
>> مطالب
>> >> كم نيست واكنون نسل امروزي يا اين درك ها و مطالب را قبول ندارد و ميگويد
>> >> اينها
>> >> درك درستي از دين ندارند ويا اينكه معتقد است اصل دين همين است وديگران
>> توجيه
>> >> ميكنند بهر حال اگر قرار است بر سر موضوعي بحث شود بهتر است ان بحث
>> >> اقناعي
>> >> باشد
>> >> نه اينكه بگوييم شما به عامه مردم توهين كرديد و سپس مسخره نماييم اگر
>> چنين
>> >> است يك ميليارد ودويست ميليون سني بايد به يكصد ميليون شيعه كه خود انهم
>> >> ده
>> >> فرقه وگروه وحزب سياسي هستند كه يكديگر را قبول ندارند
>> >> بگويند شما با قبول امامان عليه السلام وامام غايب و رد خلفاي راشدين به
>> >> عقايد
>> >> يك ميليارد ودويست ميليون مسلمان بي حرمتي وبي احترامي ميكنيد ويا اينكه
>> >> شش
>> >> ميليارد غير مسلمان به مسلمانان بگويند شما با جهنمي دانستن ما بما نفرت
>> >> ميورزيد
>> >> در مورد دعا هم مسيحي ويهودي وزردشتي وبودايي دعا ميكنند وبعضي هم
>> >> بخواسته
>> >> ميرسند ولي اگر صد ها ميليون زن ومرد نازا شبانه روز مدت هاي طولاني دعا
>> كنند
>> >> شايد يك هزارم انها معالجه شوند ولي بخش بسيار بزرگتري ازانها توسط
>> >> پزشكان
>> >> متخصص درمان ميشوند ضمن اينكه بعضي از افرادي كه اعتقادات مذهبي ندارند
>> >> با
>> >> تلقين به بسياري از أهداف خود ميرسند وحتي بسياري از افراد با تلقين
>> >> سرطان
>> >> خود
>> >> را معالجه كرده اند . موضوع ديگر، اقتصاد اسلامي كه انهمه در اوايل
>> >> انقلاب
>> >> صحبت
>> >> ميشد چه شد كه ديگر هيچ صحبتي از ان نيست اگر كسي ٣٠ سال پيش ميگفت كه
>> اقتصاد
>> >> علم است واقتصاد اسلامي مفهومي ندارد پدر اورا در مياوردند ولي امروز هيچ
>> كس
>> >> از
>> >> اقتصاد اسلامي صحبت نميكند دوستان عزيز مسايل باين سادگي نيست كه فكر
>> >> كنيم
>> >> ميان
>> >> هفت يا هشت ميليارد جمعيت جهان ملت ما انهم بخش شيعه اش انهم ما يك
>> >> ميليون
>> >> نفرش
>> >> انرا ميفهميم بقيه همه راه خلاف ونادرست ميروند و دركي از مسايل ندارند
>> >> باز
>> >> هم
>> >> ميگويم بحث بر سر مسايل مذهبي دو سايت را صحيح نميدانم ولي در هر حال از
>> >> دوستان
>> >> انتظار سعه صدر وتحمل نظرات ديگران رادارم
>> >> تا باين طريق فرهنگ سازي شود
>> >> با تشكر از اينكه مطلب طولاني مرا خوانديد وتحمل نموديد
>> >>
>> >> Sent from my iPhone
>> >>
>> >>> On 27 Jan 2015, at 08:23, طیبه طوسی <tandtooca@gmail.com> wrote:
>> >>>
>> >>> با سلام
>> >>> وقتي ما مي خواهيم مطلبي بنويسيم ، بايد سعي كنيم مطالب خود را با دليل
>> >>> و
>> >>> منطق بنويسيم.
>> >>> اگر از اسلام هم حرف مي زنيم. اسلام يعني قرآن و سنت پيامبر اكرم (ص)
>> >>> حالا ممكن است هر كسي هر حرفي كه دلش مي خواهد مي زند. قبلاً كه جوامع
>> >>> محدودتر بوده، آدمهاي باسواد اون موقع حداكثر فهم و دركي كه مي توانستند
>> >>> داشته باشند كمتر از يك ديپلمه يا سيكل امروزي بوده است. مطالبي به
>> فكرشان
>> >>> مي رسيده و مي گفتند. بيچاره عوام الناس بي سواد هم مجبور بودند كارها
>> آنها
>> >>> را انجام دهند.
>> >>> حالا شما هم افكار آن بي سوادان را به نام اسلام عنوان مي كنيد و تحليل
>> >>> خودتان را مي نويسيد كه خنده دار مي شود.
>> >>> در مورد دعا، اين موضوع در قرآن هست. خداوند فرموده مرا بخوانيد تا
>> >>> اجابت
>> >>> كنم
>> >>> شما را. انواع دعا را هم در قرآن دارد. مثلا اگر كسي فرزند بخواهد، دعاي
>> >>> حضرت
>> >>> ذكريا كه در قرآن گفت خدايا مرا تنها نگذار
>> >>> و يا براي كار و زندگي و همسر هم دعاي حضرت موسي (ع) در قرآن هست كه مي
>> >>> گويد.
>> >>> خدايا من نسبت به هر خيري كه از سوي تو باشد فقيرم. از اين جور دعاها
>> >>> زياد
>> >>> است .
>> >>> حالا اگر كسي بخواهد دعا كند و مسلمان باشد. بايد به قرآن رجوع كند و
>> >>> دعاي
>> >>> مورد نظر خود را پيدا كند و بخواند. ذكر صلوات هم در كنارش مي تواند
>> احتمال
>> >>> استجابت را زياد كند. همين و بس . به هر حال خداوند فرموده شما دعا
>> >>> كنيد.
>> >>> حالا هر كس كه دلش مي خواهد دعا كند.
>> >>> در مورد اقا امام زمان هم يك آيه قرآن هست. كه خداوند وعده داده زمين را
>> >>> براي
>> >>> صالحان به ارث بگذارد. پيامبر اكرم (ص) در توضيح اين آيه فرمودند كه اين
>> >>> موضوع مربوط به يكي از فرزندان حضرت فاطمه(س) است كه در مكه ظهور مي
>> >>> كند.
>> >>> اين
>> >>> آيه قرآن و حديث محكم است و تمامي فرقه هاي مسلمان آنرا قبول دارند.
>> >>> حالا يك نفر يك حديث عنوان مي كند كه گوينده اش يك نفر است و گفته اگر
>> فلاني
>> >>> مرد ، امام ظهور مي كند. اين نوع احاديث چون گوينده اش يك نفر است نه مي
>> >>> توان
>> >>> آنر ا قبول كرد و نه مي توان آنرا رد كرد. و نه مي توان آنرا بعنوان يك
>> اصل
>> >>> پذيرفت.
>> >>>
>> >>> 2015-01-26 15:28 GMT+03:30 Hossin Movahedzadeh
>> >>> <h.movahedzadeh@gmail.com>:
>> >>>> ممنون خانم طوسی که خوندید و نظر دادید.
>> >>>> ولی با این چیزهایی که شما گفتید که دیگر نیازی به ظهور امام زمان
>> >>>> نیست.
>> >>>> به ما آموخته اند و از بچگی در گوشمان خوانده اند که زمانی امام زمان
>> >>>> ظهور میکند که ظلم و ستم زیاد شده باشد و ایشان میآید که زمین را پر از
>> >>>> عدل و داد کند.
>> >>>> یادم هست در مدرسه ای مذهبی در زمان بقول مردم اون خدابیامرز درس
>> >>>> میخوندم
>> >>>> این مدرسه متعلق به یک گروه مذهبی دو آتشه بود که بهشون انجمن حجتیه
>> >>>> میگفتند اونا غیر از اینکه ما را مجبور به نماز خوندن و روزه گرفتن
>> >>>> میکردند و زیارت عاشورا و تاسوعا هم فت و فراوان بود از ما میخواستند
>> >>>> که
>> >>>> بعد از هر وعده غذایی دعای فرج را بخوانیم.
>> >>>> اما دعای فرج آنها کاملتر بود از بعد از طویلا دو بار میگفتیم السلام
>> >>>> علی
>> >>>> المهدی بعد یه چیزهایی میخوندیم که آخرشون ظلما و جورا بود یعنی اینکه
>> >>>> امام بیاید بعد از اینکه زمین مملو از ظلم و جور شد.
>> >>>> الآن هم میبینید که هر وقت پای ظلم و زور میشود مردم می گویند که انشا
>> >>>> الله آقا بیاید خودش درست کند.
>> >>>> خانم طوسی من کاری ندارم که در قرآن آیه ای آمده یا نیامده من حرفم این
>> >>>> است که این اذکار و اوراد در عالم خارج از ذهن ما چه تأثیری میگذارد.
>> >>>> آیا وسیله و معیار و میزانی داریم که بتوانیم بسنجیم که مثلا اگر هزار
>> >>>> صلوات ختم نشده بود فلان مریض خوب نمیشد؟
>> >>>> لطفا از واقعیات با من حرف بزنید و الا اینکه مدعی شویم که در قرآن
>> >>>> فلان
>> >>>> آیه آمده یا فلان حدیث و روایت داریم که مشکلی حل نمیشود و پرسشی پاسخ
>> >>>> داده نمیشود.
>> >>>> باز هم ممنون و سپاسگزارم که حد اقل شما و جناب رضایی بی تفاوت نیستید
>> >>>> و
>> >>>> مطالب را میخوانید و اظهار نظر میکنید متأسفانه اکثریت به لاک بی
>> >>>> تفاوتی
>> >>>> فرو رفته اند و ترجیح میدهند که ساکت بمانند.
>> >>>>
>> >>>> On 1/26/15, طیبه طوسی <tandtooca@gmail.com> wrote:
>> >>>> > با سلام
>> >>>> > خيلي تأسف نخور
>> >>>> > و اما ظهور امام زمان (ع) ظاهراً غيبت امام (ع) براي اين بوده كه
>> >>>> > مردم
>> >>>> > فهم
>> >>>> > خوبي از دين و امام نداشته اند و امام (ع) مجبور به غيبت شده اند و
>> >>>> > تا
>> >>>> > اينكه
>> >>>> > فهم و درك مردم بالا نرود، انتظار ظهور بيهوده است. چون امام (ع)
>> >>>> > زماني
>> >>>> > ظهور
>> >>>> > مي كند كه مردم پذيرش او را داشته باشند. تحمل پذيرش او هم به اين
>> >>>> > معني
>> >>>> > است كه
>> >>>> > رفتار و كردار مردم بگونه اي شود كه بتوانند عدالت را تحمل كنند.
>> >>>> > عدالتي
>> >>>> > كه
>> >>>> > قبلاً پيامبر اكرم (ص) در جامعه حاكم كرده بود. در جامعه تربيت شده
>> >>>> > پيامبر
>> >>>> > اكرم(ص) دادگاهي وجود نداشت. كسي به كسي ظلم نمي كرد. نوشته اند كه
>> >>>> > در
>> >>>> > زمان
>> >>>> > پيامبر اكرم و حتي زمان ابوبكر كسي به كسي ظلم نكرد و كسي را حد
>> >>>> > نزدند،
>> >>>> > كسي
>> >>>> > را گردن نزدند. كسي را به زندان نيانداختند. كسي از گرسنگي يا تشنگي
>> >>>> > و
>> يا
>> >>>> > بي
>> >>>> > غذا و لباس و مسكن صدمه نديد. اگر جنگي هم شد، مسلمانان در جنگ پيش
>> دستي
>> >>>> > نكردند ، بلكه جنگ به آنها تحميل شد و آنها مجبور شدند از خود دفاع
>> كنند.
>> >>>> > لذا
>> >>>> > وقتي از انسان از كنار يك مجتمع قضايي رد مي شود. ساختمان را مملو از
>> >>>> > آدمها مي
>> >>>> > بيند. انگار در اين ساختمانها آش نذري پخش مي كنند. پس انتظار كشيدن
>> در
>> >>>> > چنين
>> >>>> > جامعه اي معني ندارد. اگر كسي مدعي انتظار است بايد كار ي كند كه اين
>> >>>> > ساختمان
>> >>>> > هاي قضايي يا دادگاههاخالي شوند. اگر اين كار را كردند. ظهور نزديك
>> >>>> > است
>> >>>> > چه
>> >>>> > فلان آدم بميرد يا زنده شود. و اگر اين كار نشود چه فلان آدم بميرد و
>> >>>> > يازنده
>> >>>> > شود. امام(ع) ظهور نخواهد كرد.
>> >>>> > و اما در مورد استجابت دعا
>> >>>> > انواع دعا در قرآن هست. مثلاً اگر كسي مي خواهد بيماريش شفا يابد.
>> >>>> > اين
>> >>>> > دعا
>> >>>> > از
>> >>>> > زبان حضرت ايوب در قرآن هست . در آنجا حضرت ايوب به خداوند عرض مي
>> >>>> > كند
>> رب
>> >>>> > اني
>> >>>> > مسني الضر و انت الرحم الراحمين . يعني خدايا من در سختي و بيماري
>> هستم و
>> >>>> > شما
>> >>>> > مهربانترين مهربانان هستيد.
>> >>>> > حالا عده اي مي گويند براي اينكه دعاي شما مستجاب شود. اول صلوات
>> >>>> > بفرستيد.
>> >>>> > يعني از خداوند بخواهيد كه به پيامبرش درود فرستد. چون خداوند
>> >>>> > پيامبرش
>> را
>> >>>> > دوست
>> >>>> > دارد. اين دعا را مستجاب مي كند و درود مي فرستد. سپس دعاي خود را
>> >>>> > بخوانيد
>> >>>> > و
>> >>>> > باعث مي شود دعاي شما هم مستجاب شود. همين و بس
>> >>>> >
>> >>>> > 2015-01-25 21:48 GMT+03:30 Hossin Movahedzadeh
>> >>>> > <h.movahedzadeh@gmail.com>:
>> >>>> >
>> >>>> >> سلام. چند روز پیش با دانشآموزی صحبت میکردم میگفت که خانم معلممان
>> گفته
>> >>>> >> است که یکی از نشانه های ظهور امام زمان، ایجاد اختلاف بین
>> >>>> >> شاهزادگان
>> >>>> >> و
>> >>>> >> اعضای خانواده ی حاکمان سعودی است و میگفت که خانم معلم گفته که شاه
>> >>>> >> عربستان خیلی وقت است که مرده است ولی بخاطر اینکه اختلاف بین
>> >>>> >> خانواده
>> >>>> >> سعودی بالا نگیرد، و در نتیجه امام زمان ظهور نکند، خبر مرگ شا را
>> اعلام
>> >>>> >> نمیکنند.
>> >>>> >> واقعا به این افراد و به این طرز افکار چه باید گفت!
>> >>>> >> چرا برخی زحمت کمی فکر کردن بخود نمیدهند و اجازه میدهند مغز
>> >>>> >> مبارکشان
>> >>>> >> برای همیشه آک و پلمپ شده باقی بماند؟
>> >>>> >> یا در یک گروه اجتماعی در فضای مجازی شخصی اعلام میکند که خانمی که
>> تازه
>> >>>> >> وضع حمل کرده مبتلا به سرطان شده و پزشکان تقریبا مأیوس شده اند، و
>> >>>> >> از
>> >>>> >> مخاطبین خواسته که در ختم صلواتی که در نظر گرفته شده شرکت کنند و
>> >>>> >> سهم
>> >>>> >> هر
>> >>>> >> کس 5صلوات است.!!
>> >>>> >> وقتی از او میپرسم که درود فرستادن بر کسی چه ربطی به بیماری و شفای
>> درد
>> >>>> >> او دارد؟ می گوید که ما حضرت محمد و اهل بیتش را واسطه می دانیم و
>> >>>> >> بر
>> او
>> >>>> >> درود و صلوات میفرستیم که او هم واسطه شود و شفای این مریض را از
>> >>>> >> خدا
>> >>>> >> بگیرد!
>> >>>> >> به او گفتم که اولا در صلوات فرستادن این خدا هست که بر محمد و اهل
>> بیتش
>> >>>> >> درود میفرستد یعنی ما به خدا امر میکنیم که بر محمد و آلش درود و
>> صلوات
>> >>>> >> بفرستد.
>> >>>> >> پس در اینجا این خدا است که بین ما و حضرت محمد واسطه قرار میگیرد و
>> چون
>> >>>> >> ما شأن و منزلتمان خیلی پایین است خود مستقلانه نمیتوانیم بر محمد و
>> آلش
>> >>>> >> درود و صلوات بفرستیم لذا خدا را واسطه ی این کار قرار میدهیم تا
>> احیانا
>> >>>> >> دل حضرت محمد برایمان بسوزد و تازه او برود و از خدا بخواهد که مثلا
>> ما
>> >>>> >> یا مریضمان را شفا دهد!!
>> >>>> >> دوم اینکه واقعا گفتن چند کلمه باعث چه اتفاقاتی میشود! ادای این
>> کلمات
>> >>>> >> چه تأثیری در دنیای واقعی و خارج از ذهن ما میگذارد!؟
>> >>>> >> وانگهی اینکه ما هزار بار صلوات بفرستیم یعنی درود بفرستیم مثل این
>> است
>> >>>> >> که به یک نفر هزار بار بگوییم به پدرت یا مادرت سلام برسون!! واقعا
>> گفتن
>> >>>> >> یک بار با گفتن هزار بار چه تفاوتی دارد؟!!
>> >>>> >> یا شخص دیگری باز در گروهی آیه ای را مینویسد و از مخاطبین میخواهد
>> >>>> >> که
>> >>>> >> بخوانند تا باران ببارد! وقتی بهش می گویم که دوست من اگر قرار بود
>> >>>> >> با
>> >>>> >> خواندن این آیه ها و اذکار و اوراد باران ببارد خب خود حضرت محمد که
>> از
>> >>>> >> همه به خدا نزدیکتر بود همین آیه را میخواند و مکه و مدینه و کلا
>> >>>> >> عربستان
>> >>>> >> را از خشکی و لم یزرع بودن نجات میداد و عربستان را تبدیل به بهشت
>> موعود
>> >>>> >> روی زمین میکرد، آن وقت است که از حرفم میرنجند و از گروه اخراجم
>> >>>> >> میکنند.
>> >>>> >> ولی واقعا چرا اینهمه اطلاعات علمی و پیشرفتهای مختلف در زندگی بشر
>> >>>> >> و
>> با
>> >>>> >> اینکه همه دارند میبینند که تا تلاش نشود تا فکر و تدبیر نباشد در
>> >>>> >> هیچ
>> >>>> >> مقطعی از تاریخ هیچ اتفاق خارق العاده ای رخ نداده و نمیدهد چرا باز
>> >>>> >> حاضر
>> >>>> >> نیستند کمترین تغییری در افکارشان بدهند؟
>> >>>> >> متأسفانه این افکار و اعتقادات از توده و عوام هم گذشته و بسیاری از
>> >>>> >> تحصیل کرده ها و بخصوص خانمها هم پیرو همین اندیشه ها و افکار
>> عوامانه و
>> >>>> >> غیر علمی و عملی و مستند، و به دور از عقل و خرد هستند.
>> >>>> >> اینجاست که انسان نمیداند باید افسوس بخورد بر حال این ملت و افکار
>> >>>> >> و
>> >>>> >> اندیشه اش یا بخندد!!
>> >>>> >> نظر شما چیست؟
>> >>>> >>
>> >>>> >> --
>> >>>> >> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> >>>> >> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> >>>> >> ---
>> >>>> >> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google
>> Groups
>> >>>> >> "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>> >>>> >> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>> >>>> >> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> >>>> >> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>> >>>> >> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن
>> >>>> >> کنید.
>> >>>> >>
>> >>>> >
>> >>>> >
>> >>>> >
>> >>>> > --
>> >>>> > Taybeh Toosi
>> >>>> >
>> >>>> > --
>> >>>> > به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> >>>> > http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> >>>> > ---
>> >>>> > ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google
>> Groups
>> >>>> > "تفريح
>> >>>> > و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>> >>>> > برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>> >>>> > taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> >>>> > از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>> >>>> > برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن
>> کنید.
>> >>>> >
>> >>>>
>> >>>> --
>> >>>> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> >>>> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> >>>> ---
>> >>>> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google
>> >>>> Groups
>> >>>> "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>> >>>> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>> >>>> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> >>>> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>> >>>> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن
>> کنید.
>> >>>
>> >>>
>> >>>
>> >>> --
>> >>> Taybeh Toosi
>> >>> --
>> >>> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> >>> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> >>> ---
>> >>> ‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «تفريح و
>> >>> سرگرمي» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
>> >>> جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به
>> >>> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> >>> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar بازدید کنید.
>> >>> برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید
>> کنید.
>> >>
>> >> --
>> >> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> >> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> >> ---
>> >> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>> >> "تفريح
>> >> و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>> >> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>> >> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> >> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>> >> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>> >>
>> >
>> > --
>> > به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> > http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> > ---
>> > ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>> "تفريح
>> > و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>> > برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>> > taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> > از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>> > برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>> >
>> >
>> >
>> > --
>> > Taybeh Toosi
>> >
>> >
>> >
>> > --
>> > به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> > http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> > ---
>> > ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>> "تفريح
>> > و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>> > برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>> > taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> > از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>> > برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>> >
>>
>> --
>> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> ---
>> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>> "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>>
>
>
>
> --
> Taybeh Toosi
>
> --
> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
> http://www.tafrihvsargarmi.ir
> ---
> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح
> و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>

--
به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
http://www.tafrihvsargarmi.ir
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر