ه‍.ش. ۱۳۹۳ بهمن ۸, چهارشنبه

Re: Fw: Fwd: {تفريح و سرگرمي}, [24807] تأسف بخوریم یا بخندیم

با سلام
 بزن به تخته چشم زخم نخوريم

2015-01-28 10:57 GMT+03:30 Hossin Movahedzadeh <h.movahedzadeh@gmail.com>:
درود بر احمد آقای عزیز.
ممنون و بسی سپاسگزارم از مواضع منطقی و هوشیارانه ی شما.
موفق باشید دوست عزیز من. باید از فضای باز گروه بخود ببالیم.
این نشانه ی خوبی از پیشرفت است.
باز هم درود بر شما و همه ی اعضای فهیم و فرهیخته ی گروه و مدیران لایق و شایسته اش
مواظب خودتون باشید.
On 1/28/15, 'ahmad ghorbani' via تفريح و سرگرمي
<taf_sar@googlegroups.com> wrote:
> سلام به همگي وقتي اين گروه تشكيل شد، ظاهرا براي ابتداي تشكيل، ايميل چند نفر
> را اجباراً وارد مي كنند. كه يكي از اين ايميل ها ايميل من بود. يادم مي آيد به
> محض اينكه ايميل من وارد شده بود، يك ايميل به گروه فرستادم و بعنوان اولين
> فرستنده ايميل هم در اين گروه شناخته شدم.از وقتي كه در اين گروه عضو شده ام.
> خيلي چيزها ياد گرفته ام. طريقه نوشتن را ياد گرفته ام. گروه هم تقريباً آزاد
> است. از جناب آقاي رضايي و خانم طوسي هم تشكر مي كنم كه اين گروه را خيلي خوب
> اداره مي كنند. اين ابراز عقيده كردن ها براي اعضا ي گروه هم خوب بوده است. چون
> به قول آقاي رضايي بايد حرف دل را زد. ولي اين حرفهاي خودتان را طوري بنويسيد و
> بزنيد كه كمترين برخورد منفي براي شنونده داشته باشد. مخاطب شما رنجيده خاطر
> نشود. مخاطب با شنيدن مطلب سعي كند خواسته شما را برآورده كند. نه اينكه در
> مقابل شما گارد بگيرد و درگير شود. مهمترين مشكلي كه در جوامع موجب درگيري مي
> شود، مسائل مذهبي هستند، در ضمن بقول خانم طوسي اگر دين يا مذهب صورت هاي تحريف
> شده داشته باشد نه تنها هدايتگر نيست كه تخريب كننده است. پس تحريف هاي دين
> بايد برداشته شود. برداشته شدن اين تحريف ها هم فقط با بحث در مورد آنها امكان
> دارد. اگر بحث نشود، مصاديق تحريف مشخص نمي شود.بنظرم بهترين جاي اين بحث ها هم
> در گروه است. لذا نمي توان اين گروه را از اين بحث ها منع كرد.  البته اين نظر
> شخصي است. و قصد دخالت در كار آقاي رضايي و خانم طوسي ندارم.موفق و شاد باشيد.
>
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Hossin Movahedzadeh <h.movahedzadeh@gmail.com>
> Date: 2015-01-27 23:04 GMT+03:30
> Subject: Re: {تفريح و سرگرمي}, [24796] تأسف بخوریم یا بخندیم
> To: taf_sar@googlegroups.com
>
>
> درود بر برادر و استاد گرامیم جناب بهکام عزیز.
> اول که شدیدا و اکیدا از نظر شما مبنی بر فرهنگسازی و بالا رفتن ظرفیت
> انتقادپذیری تشکر و حمایت میکنم.
> دوم اینکه به نظر من اشکالی ندارد که هر کسی با هر لحن و بیانی که میل
> دارد، از دیدگاهش دفاع کند.
> اصل بر گفتن و مباحثه کردن است. اگر نگوییم و نشنویم قطعا هرگز نه قدرت
> استدلالمان بالا میرود و نه ظرفیت انتقادپذیریمان افزایش پیدا میکند.
> من از فؤاد عزیز کمترین گله ای ندارم ایشان ترجیح میدهند که با طنز به
> بحث بپردازند که خب یک شیوه هست و منعی هم ندارد و احتمالا بخاطر حسن
> نیتی که دارند میخواهند با شیوه طنز از تلخی بحث بکاهند و کمتر خاطر
> مخاطبشان را آزرده کنند.
> همین که مطلب را خواندند و نظر دادند جای تشکر و قدردانی دارد.
> همینطور از شما آقا محمد عزیز و سرکاران خانمها طوسی و ستاره هم کمال تشکر را
> دارم.
> موفق باشید دوستان عزیز من.
> یادتان باشد که مواظب خودتان باشید.
> با دل روشن در این ظلمت سرا افتاده ام
> نور مهتابم که در ویرانه ها افتاده ام
> سایه پرورد بهشتم از چه گشتم صید خاک ؟
> تیره بختی بین کجا بودم کجا افتاده ام
> جای در بستان سرای عشق می‌باید مرا
> عندلیبم از چه در ماتم سرا افتاده ام
> پایمال مردمم از نارسایی های بخت
> سبزه ی بی طالعم در زیر پا افتاده ام
> خار ناچیزم مرا در بوستان مقدار نیست
> اشک بی قدرم ز چشم آشنا افتاده ام
> تا کجا راحت پذیرم یا کجا یابم قرار ؟
> برگ خشکم در کف باد صبا افتاده ام
> بر من ای صاحب دلان رحمی که از غمهای عشق
> تا جدا افتاده ام از دل جدا افتاده ام
> لب فرو بستم رهی بی روی گلچین و امیر
> در فراق همنوایان از نوا افتاده ام
> د
>
> On 1/27/15, Mohammad <m.behkam@gmail.com> wrote:
>> سلام خدمت سركار خانم طوسي وساير دوستان محترم
>> من بحث بر سر مسايل مذهبي واعتقادي را در چنين سايتهايي قبول ندارم و معتقدم
>> بايد مطالب در جهت ارتقاي فرهنكي وفكري باشد
>> در اين راستا معتقدم سعه صدر وتحمل إبراز نظر ديگران يك فرهنگ است ولي
>> متاسفانه
>> اقاي موحدزاده بخاطر يك اظهار نظر چنان مورد هجمه وتمسخر قرار گرفت كه بياد
>> اوايل انقلاب افتادم كه همه گروهها ادعاي دموكراسي داشتند ولي در تحمل نكردن
>> عقايد ديگران از هر ديكتاتوري ديكتاتور تر بودند
>> دوستان عزيز همانطور كه خانم طوسي فرمودند يك انسان داناي ٢٠٠ سال پيش شايد
>> باندازه يك ديپلمه امروز سواد نداشته باشد
>> ٣٠ سال پيش مطلبي بطور اتفاقي
>> در بحار الانوار ملا محمد مجلسي
>> خواندم كه اگر كس ديگري بري من ميگفت باور نميكردم واين مطلب اين بود (زن
>> نازا
>> مانند فرش دم درب است!!!!!) اين مطلب تاسف بسيار عميقي دارد وامثال اين مطالب
>> كم نيست واكنون نسل امروزي يا اين درك ها و مطالب را قبول ندارد و ميگويد
>> اينها
>> درك درستي از دين ندارند ويا اينكه معتقد است اصل دين همين است وديگران توجيه
>> ميكنند بهر حال اگر قرار است بر سر موضوعي بحث شود بهتر است ان بحث اقناعي
>> باشد
>> نه اينكه بگوييم شما به عامه مردم توهين كرديد و سپس مسخره نماييم  اگر چنين
>> است يك ميليارد ودويست ميليون سني بايد به يكصد ميليون شيعه كه خود انهم ده
>> فرقه وگروه وحزب سياسي هستند كه يكديگر را قبول ندارند
>> بگويند شما با قبول امامان عليه السلام وامام غايب و رد خلفاي راشدين به
>> عقايد
>> يك ميليارد ودويست ميليون مسلمان بي حرمتي وبي احترامي ميكنيد ويا اينكه شش
>> ميليارد غير مسلمان به مسلمانان بگويند شما با جهنمي دانستن ما بما نفرت
>> ميورزيد
>> در مورد دعا هم مسيحي ويهودي وزردشتي وبودايي دعا ميكنند وبعضي هم بخواسته
>> ميرسند ولي اگر صد ها ميليون زن ومرد نازا شبانه روز مدت هاي طولاني دعا كنند
>> شايد يك هزارم انها معالجه شوند ولي بخش بسيار بزرگتري ازانها توسط پزشكان
>> متخصص درمان ميشوند ضمن اينكه بعضي از افرادي كه اعتقادات مذهبي ندارند با
>> تلقين به بسياري از أهداف خود ميرسند وحتي بسياري از افراد با تلقين سرطان
>> خود
>> را معالجه كرده اند . موضوع ديگر، اقتصاد اسلامي كه انهمه در اوايل انقلاب
>> صحبت
>> ميشد چه شد كه ديگر هيچ صحبتي از ان نيست اگر كسي ٣٠ سال پيش ميگفت كه اقتصاد
>> علم است واقتصاد اسلامي مفهومي ندارد پدر اورا در مياوردند ولي امروز هيچ كس
>> از
>> اقتصاد اسلامي صحبت نميكند دوستان عزيز مسايل باين سادگي نيست كه فكر كنيم
>> ميان
>> هفت يا هشت ميليارد جمعيت جهان ملت ما انهم بخش شيعه اش انهم ما يك ميليون
>> نفرش
>> انرا ميفهميم بقيه همه راه خلاف ونادرست ميروند و دركي از مسايل ندارند باز
>> هم
>> ميگويم بحث بر سر مسايل مذهبي دو سايت را صحيح نميدانم ولي در هر حال از
>> دوستان
>> انتظار سعه صدر وتحمل نظرات ديگران رادارم
>> تا باين طريق فرهنگ سازي شود
>> با تشكر از اينكه مطلب طولاني مرا خوانديد وتحمل نموديد
>>
>> Sent from my iPhone
>>
>>> On 27 Jan 2015, at 08:23, طیبه طوسی <tandtooca@gmail.com> wrote:
>>>
>>> با سلام
>>> وقتي ما مي خواهيم مطلبي بنويسيم ، بايد سعي كنيم مطالب خود را با دليل و
>>> منطق بنويسيم.
>>> اگر از اسلام هم حرف مي زنيم. اسلام يعني قرآن و سنت پيامبر اكرم (ص)
>>> حالا ممكن است هر كسي هر حرفي كه دلش مي خواهد مي زند. قبلاً كه جوامع
>>> محدودتر بوده، آدمهاي باسواد اون موقع حداكثر فهم و دركي كه مي توانستند
>>> داشته باشند  كمتر از يك ديپلمه يا سيكل امروزي بوده است. مطالبي به فكرشان
>>> مي رسيده و مي گفتند. بيچاره عوام الناس بي سواد هم مجبور بودند  كارها آنها
>>> را انجام دهند.
>>> حالا شما هم افكار آن بي سوادان را به نام اسلام عنوان مي كنيد و تحليل
>>> خودتان را مي نويسيد كه خنده دار مي شود.
>>> در مورد دعا، اين موضوع در قرآن هست. خداوند فرموده مرا بخوانيد تا اجابت
>>> كنم
>>> شما را. انواع دعا را هم در قرآن دارد. مثلا اگر كسي فرزند بخواهد، دعاي
>>> حضرت
>>> ذكريا كه در قرآن گفت خدايا مرا تنها نگذار
>>> و يا براي كار و زندگي و همسر هم دعاي حضرت موسي (ع) در قرآن هست كه مي
>>> گويد.
>>> خدايا من نسبت به هر خيري كه از سوي تو باشد فقيرم. از اين جور دعاها زياد
>>> است .
>>> حالا اگر كسي بخواهد دعا كند و مسلمان باشد. بايد به قرآن رجوع كند و دعاي
>>> مورد نظر خود را پيدا كند و بخواند. ذكر صلوات هم در كنارش مي تواند احتمال
>>> استجابت را زياد كند. همين و بس . به هر حال خداوند فرموده شما دعا كنيد.
>>> حالا هر كس كه دلش مي خواهد دعا كند.
>>> در مورد اقا امام زمان هم يك آيه قرآن هست. كه خداوند وعده داده زمين را
>>> براي
>>> صالحان به ارث بگذارد. پيامبر اكرم (ص) در توضيح اين آيه فرمودند كه اين
>>> موضوع مربوط به يكي از فرزندان حضرت فاطمه(س) است كه در مكه ظهور مي كند.
>>> اين
>>> آيه قرآن و حديث محكم است و تمامي فرقه هاي مسلمان آنرا قبول دارند.
>>> حالا يك نفر يك حديث عنوان مي كند كه گوينده اش يك نفر است و گفته اگر فلاني
>>> مرد ، امام ظهور مي كند. اين نوع احاديث چون گوينده اش يك نفر است نه مي
>>> توان
>>> آنر ا قبول كرد و نه مي توان آنرا رد كرد. و نه مي توان آنرا بعنوان يك اصل
>>> پذيرفت.
>>>
>>> 2015-01-26 15:28 GMT+03:30 Hossin Movahedzadeh
>>> <h.movahedzadeh@gmail.com>:
>>>> ممنون خانم طوسی که خوندید و نظر دادید.
>>>> ولی با این چیزهایی که شما گفتید که دیگر نیازی به ظهور امام زمان نیست.
>>>> به ما آموخته اند و از بچگی در گوشمان خوانده اند که زمانی امام زمان
>>>> ظهور میکند که ظلم و ستم زیاد شده باشد و ایشان میآید که زمین را پر از
>>>> عدل و داد کند.
>>>> یادم هست در مدرسه ای مذهبی در زمان بقول مردم اون خدابیامرز درس میخوندم
>>>> این مدرسه متعلق به یک گروه مذهبی دو آتشه بود که بهشون انجمن حجتیه
>>>> میگفتند اونا غیر از اینکه ما را مجبور به نماز خوندن و روزه گرفتن
>>>> میکردند و زیارت عاشورا و تاسوعا هم فت و فراوان بود از ما میخواستند که
>>>> بعد از هر وعده غذایی دعای فرج را بخوانیم.
>>>> اما دعای فرج آنها کاملتر بود از بعد از طویلا دو بار میگفتیم السلام علی
>>>> المهدی بعد یه چیزهایی میخوندیم که آخرشون ظلما و جورا بود یعنی اینکه
>>>> امام بیاید بعد از اینکه زمین مملو از ظلم و جور شد.
>>>> الآن هم میبینید که هر وقت پای ظلم و زور میشود مردم می گویند که انشا
>>>> الله آقا بیاید خودش درست کند.
>>>> خانم طوسی من کاری ندارم که در قرآن آیه ای آمده یا نیامده من حرفم این
>>>> است که این اذکار و اوراد در عالم خارج از ذهن ما چه تأثیری میگذارد.
>>>> آیا وسیله و معیار و میزانی داریم که بتوانیم بسنجیم که مثلا اگر هزار
>>>> صلوات ختم نشده بود فلان مریض خوب نمیشد؟
>>>> لطفا از واقعیات با من حرف بزنید و الا اینکه مدعی شویم که در قرآن فلان
>>>> آیه آمده یا فلان حدیث و روایت داریم که مشکلی حل نمیشود و پرسشی پاسخ
>>>> داده نمیشود.
>>>> باز هم ممنون و سپاسگزارم که حد اقل شما و جناب رضایی بی تفاوت نیستید و
>>>> مطالب را میخوانید و اظهار نظر میکنید متأسفانه اکثریت به لاک بی تفاوتی
>>>> فرو رفته اند و ترجیح میدهند که ساکت بمانند.
>>>>
>>>> On 1/26/15, طیبه طوسی <tandtooca@gmail.com> wrote:
>>>> >  با سلام
>>>> > خيلي تأسف نخور
>>>> > و اما ظهور امام زمان (ع) ظاهراً غيبت امام (ع) براي اين بوده كه مردم
>>>> > فهم
>>>> > خوبي از دين و امام نداشته اند و امام (ع) مجبور به غيبت شده اند و تا
>>>> > اينكه
>>>> > فهم و درك مردم بالا نرود، انتظار ظهور بيهوده است. چون امام (ع) زماني
>>>> > ظهور
>>>> > مي كند كه مردم پذيرش او را داشته باشند. تحمل پذيرش او هم به اين معني
>>>> > است كه
>>>> >  رفتار و كردار مردم  بگونه اي شود كه بتوانند عدالت را تحمل كنند.
>>>> > عدالتي
>>>> > كه
>>>> > قبلاً پيامبر اكرم (ص) در جامعه حاكم كرده بود. در جامعه تربيت شده
>>>> > پيامبر
>>>> > اكرم(ص) دادگاهي وجود نداشت. كسي به كسي ظلم نمي كرد. نوشته اند كه در
>>>> > زمان
>>>> > پيامبر اكرم و حتي زمان ابوبكر كسي به كسي ظلم نكرد و كسي را حد نزدند،
>>>> > كسي
>>>> > را گردن نزدند. كسي را به زندان نيانداختند. كسي از گرسنگي يا تشنگي و يا
>>>> > بي
>>>> > غذا و لباس و مسكن صدمه نديد. اگر جنگي هم شد، مسلمانان در جنگ پيش دستي
>>>> > نكردند ، بلكه جنگ به آنها تحميل شد و آنها مجبور شدند از خود دفاع كنند.
>>>> > لذا
>>>> > وقتي از انسان از كنار يك مجتمع قضايي رد مي شود. ساختمان را مملو از
>>>> > آدمها مي
>>>> > بيند. انگار در اين ساختمانها آش نذري پخش مي كنند.  پس انتظار كشيدن در
>>>> > چنين
>>>> > جامعه اي معني ندارد. اگر كسي مدعي انتظار است بايد كار ي كند كه اين
>>>> > ساختمان
>>>> > هاي قضايي يا دادگاههاخالي شوند. اگر اين كار را كردند. ظهور نزديك است
>>>> > چه
>>>> > فلان آدم بميرد يا زنده شود. و اگر اين كار نشود چه فلان آدم بميرد و
>>>> > يازنده
>>>> > شود. امام(ع) ظهور نخواهد كرد.
>>>> > و اما در مورد استجابت دعا
>>>> > انواع دعا در قرآن هست. مثلاً اگر كسي مي خواهد بيماريش شفا يابد. اين
>>>> > دعا
>>>> > از
>>>> > زبان حضرت ايوب در قرآن هست . در آنجا حضرت ايوب به خداوند عرض مي كند رب
>>>> > اني
>>>> > مسني الضر و انت الرحم الراحمين . يعني خدايا من در سختي و بيماري هستم و
>>>> > شما
>>>> > مهربانترين مهربانان هستيد.
>>>> > حالا عده اي مي گويند براي اينكه دعاي شما مستجاب شود. اول صلوات
>>>> > بفرستيد.
>>>> > يعني از خداوند بخواهيد كه به پيامبرش درود فرستد. چون خداوند پيامبرش را
>>>> > دوست
>>>> > دارد. اين دعا را مستجاب مي كند و درود مي فرستد. سپس دعاي خود را
>>>> > بخوانيد
>>>> > و
>>>> > باعث مي شود دعاي شما هم مستجاب شود. همين و بس
>>>> >
>>>> > 2015-01-25 21:48 GMT+03:30 Hossin Movahedzadeh
>>>> > <h.movahedzadeh@gmail.com>:
>>>> >
>>>> >> سلام. چند روز پیش با دانشآموزی صحبت میکردم میگفت که خانم معلممان گفته
>>>> >> است که یکی از  نشانه های ظهور امام زمان، ایجاد اختلاف بین شاهزادگان
>>>> >> و
>>>> >> اعضای خانواده ی حاکمان سعودی است و میگفت که خانم معلم گفته که شاه
>>>> >> عربستان خیلی وقت است که مرده است ولی بخاطر اینکه اختلاف بین خانواده
>>>> >> سعودی بالا نگیرد، و در نتیجه امام زمان ظهور نکند، خبر مرگ شا را اعلام
>>>> >> نمیکنند.
>>>> >> واقعا به این افراد و به این طرز افکار چه باید گفت!
>>>> >> چرا برخی زحمت کمی فکر کردن بخود نمیدهند و اجازه میدهند مغز مبارکشان
>>>> >> برای همیشه آک و پلمپ شده باقی بماند؟
>>>> >> یا در یک گروه اجتماعی در فضای مجازی شخصی اعلام میکند که خانمی که تازه
>>>> >> وضع حمل کرده مبتلا به سرطان شده و پزشکان تقریبا مأیوس شده اند، و از
>>>> >> مخاطبین خواسته که در ختم صلواتی که در نظر گرفته شده شرکت کنند و سهم
>>>> >> هر
>>>> >> کس 5صلوات است.!!
>>>> >> وقتی از او میپرسم که درود فرستادن بر کسی چه ربطی به بیماری و شفای درد
>>>> >> او دارد؟ می گوید که ما حضرت محمد و اهل بیتش را واسطه می دانیم و بر او
>>>> >> درود و صلوات میفرستیم که او هم واسطه شود و شفای این مریض را از خدا
>>>> >> بگیرد!
>>>> >> به او گفتم که اولا در صلوات فرستادن این خدا هست که بر محمد و اهل بیتش
>>>> >> درود میفرستد یعنی ما به خدا امر میکنیم که بر محمد و آلش درود و صلوات
>>>> >> بفرستد.
>>>> >> پس در اینجا این خدا است که بین ما و حضرت محمد واسطه قرار میگیرد و چون
>>>> >> ما شأن و منزلتمان خیلی پایین است خود مستقلانه نمیتوانیم بر محمد و آلش
>>>> >> درود و صلوات بفرستیم لذا خدا را واسطه ی این کار قرار میدهیم تا احیانا
>>>> >> دل حضرت محمد برایمان بسوزد و تازه او برود و از خدا بخواهد که مثلا ما
>>>> >> یا مریضمان را شفا دهد!!
>>>> >> دوم اینکه واقعا گفتن چند کلمه باعث چه اتفاقاتی میشود! ادای این کلمات
>>>> >> چه تأثیری در دنیای واقعی و خارج از ذهن ما میگذارد!؟
>>>> >> وانگهی اینکه ما هزار بار صلوات بفرستیم یعنی درود بفرستیم مثل این است
>>>> >> که به یک نفر هزار بار بگوییم به پدرت یا مادرت سلام برسون!! واقعا گفتن
>>>> >> یک بار با گفتن هزار بار چه تفاوتی دارد؟!!
>>>> >> یا شخص دیگری باز در گروهی آیه ای را مینویسد و از مخاطبین میخواهد که
>>>> >> بخوانند تا باران ببارد! وقتی بهش می گویم که دوست من اگر قرار بود با
>>>> >> خواندن این آیه ها و اذکار و اوراد باران ببارد خب خود حضرت محمد که از
>>>> >> همه به خدا نزدیکتر بود همین آیه را میخواند و مکه و مدینه و کلا
>>>> >> عربستان
>>>> >> را از خشکی و لم یزرع بودن نجات میداد و عربستان را تبدیل به بهشت موعود
>>>> >> روی زمین میکرد، آن وقت است که از حرفم میرنجند و از گروه اخراجم
>>>> >> میکنند.
>>>> >> ولی واقعا چرا اینهمه اطلاعات علمی و پیشرفتهای مختلف در زندگی بشر و با
>>>> >> اینکه همه دارند میبینند که تا تلاش نشود تا فکر و تدبیر نباشد در هیچ
>>>> >> مقطعی از تاریخ هیچ اتفاق خارق العاده ای رخ نداده و نمیدهد چرا باز
>>>> >> حاضر
>>>> >> نیستند کمترین تغییری در افکارشان بدهند؟
>>>> >> متأسفانه این افکار و اعتقادات از توده و عوام هم گذشته و بسیاری از
>>>> >> تحصیل کرده ها و بخصوص خانمها هم پیرو همین اندیشه ها و افکار عوامانه و
>>>> >> غیر علمی  و عملی و مستند، و به دور از عقل و خرد هستند.
>>>> >> اینجاست که انسان نمیداند باید افسوس بخورد بر حال این ملت و افکار و
>>>> >> اندیشه اش یا بخندد!!
>>>> >> نظر شما چیست؟
>>>> >>
>>>> >> --
>>>> >> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>>>> >> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>>>> >> ---
>>>> >> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>>>> >> "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>>>> >> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>>>> >> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>>>> >> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>>>> >> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن
>>>> >> کنید.
>>>> >>
>>>> >
>>>> >
>>>> >
>>>> > --
>>>> > Taybeh Toosi
>>>> >
>>>> > --
>>>> > به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>>>> > http://www.tafrihvsargarmi.ir
>>>> > ---
>>>> > ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>>>> > "تفريح
>>>> > و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>>>> > برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>>>> > taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>>>> > از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>>>> > برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>>>> >
>>>>
>>>> --
>>>> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>>>> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>>>> ---
>>>> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>>>> "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>>>> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>>>> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>>>> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>>>> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>>>
>>>
>>>
>>> --
>>> Taybeh Toosi
>>> --
>>> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>>> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>>> ---
>>> ‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «تفريح و
>>> سرگرمي» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
>>> جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به
>>> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>>> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar بازدید کنید.
>>> برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.
>>
>> --
>> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
>> http://www.tafrihvsargarmi.ir
>> ---
>> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
>> "تفريح
>> و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
>> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
>> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
>> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>>
>
> --
> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
> http://www.tafrihvsargarmi.ir
> ---
> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح
> و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>
>
>
> --
> Taybeh Toosi
>
>
>
> --
> به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
> http://www.tafrihvsargarmi.ir
> ---
> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح
> و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به
> taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
> از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
> برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
>

--
به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
http://www.tafrihvsargarmi.ir
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.



--
Taybeh Toosi

--
به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
http://www.tafrihvsargarmi.ir
---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «تفريح و سرگرمي» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar بازدید کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر