۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

باشگاه هواداران پرشین بلاگ

Posted:

باشگاه هواداران پرشین بلاگ باشگاه هواداران سرویس پرشین بلاگ که قبلا در آدرس fans.persianblog.ir فعال بود ، برای گسترش فعالیت های آنلاین خود سایت www.PersianFans.com را راه اندازی کرد.

هم اکنون در این سایت لیستی از اعضای کنونی هواداران پرشین بلاگ همراه با آدرس وبلاگ هایشان موجود است. و به زودی اخبار فعالیت این باشگاه در این سایت درج خواهد شد.

در صورتی که شما نیز مایلید به عضویت باشگاه هواداران پرشین بلاگ در آیید میتوانید با استفاده از صفحه ی ثبت نام این سایت، عضو شوید.

MemePress : پلاگینی برای اتصال یاهو میم به وردپرس

Posted:

سرویس یاهو میم که به تازگی جشن یک سالگی خود را برگزار کرد، یک سرویس میکروبلاگ است که مانند تامبلر امکان ایجاد وبلاگ های مولتی مدیا را برای شما فراهم میکند. در این سایت میتوانید متنهای کوتاه، عکس و ویدئو و حتی فایل های صوتی خود را به اشتراک بگذارید
http://www.readwriteweb.com/images/yahoo_meme_logo_may09.png
چندی پیش یک پلاگین بنام memePress منتشر شده است که امکان نمایش meme های شما را در وبلاگ وردپرستان فراهم میکند .برای دانلود این پلاگین به اینجا مراجعه کنید. (این پلاگین بر روی وردپرس هایی که روی هاست جدا نصب شده اند قابل نصب است.)

تعداد کاربران توییتر به 100 میلیون رسید

Posted:

توییترتوییتر در کنفرانس توسعه دهندگان توییتر اعلام کرد که تعداد کاربرانش از یکصد میلیون فراتر رفته است.

بدنیست اگر بدانید که سایت مای اسپیس 185 میلیون کاربر دارد و فیس بوک نیز چندی پیش رقم 400 میلیون کاربر را اعلام کرد. همچنین توییتر اعلام کرده است که 75% از ترافیک این سایت از خارج از سایت رسمی twitter.com است و شاید به همین دلیل است که توییتر درصدد خرید سایت tweetie برآمده است تا درصد بیشتری از ترافیک را نصیب خود کند.

همچنین توییتر در حال آماده سازی برنامه مخصوص توییت کردن برای موبایل های آیفون و بلک‌بری است.

پیشرفت سرویس وبلاگ Tumblr

Posted:

http://assets.tumblr.com/images/logo.png

سرویس وبلاگ tumblr.com یکی از اولین سرویس های وبلاگ مولتی مدیا است. این سرویس در سال گذشته بهترین نرخ رشد خود را داشته است و از سرویس قدیمی Typepad نیز پیشی گرفته است. آمار google trends نشان دهنده رشد این سرویس است:
http://www.blogherald.com/wp-content/uploads/2010/04/googletrends1.png
علت اصلی این امر رایگان بودن سرویس tumblr نسبت به سرویس typepad است که به ازای هر ماه 9 دلار از کاربرانش دریافت میکند. افزایش سرویس های اینترنتی و بالاگرفتن رقابت، باعث شده تا سرویس های پولی قدیمی رو به افول روند. بنابراین شرکت هایی که تجارتشان به جامعه کاربران اینترنتی وابسته است باید به فکر راهکارهای جدیدی برای درآمد باشند و نمی توان مانند گذشته نگاهی بسته به دنیای وب داشت.

سرویس وبلاگ بلاگر مسـدود شد

Posted:

دسترسی به سرویس وبلاگ Blogger.com که متعلق به گوگل است از روز گذشته مسدود شده است.

این درحالی است که وبلاگ های موجود بر روی این سرویس که با دامنه ی blogspot.com میزبانی میشوند، همچنان کم و بیش در دسترس هستند، اما پنل مدیریتی این وبلاگ ها مسدود است و وبلاگ نویسان این سرویس برای به روز رسانی وبلاگ های خود با مشکل روبرو شده اند.

در همین رابطه : مسدود شدن وردپرس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر