۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

Re: دلم آشفته‌ آن مایه‌ ناز است هنوز

دوستان سلام،بااجازه بزرگترها فایل تصویری اجرای عقیلی پیشکش می شود. با مدیا پلیر کلاسیک می توانید ببینید. لطیف

http://www.4shared.com/video/yg8ZYRM4/SaboukbarSagili.html

تو را دوست دارم
چون نان و نمک
چون لبان گر گرفته از تب
که نیم شبان در التهاب قطره ای آب
بر شیر آبی بچسبد

تو را دوست دارم
چون لحظه شوق، شبهه، انتظار و نگرانی
در گشودن بسته بزرگی
که نمی دانی در آن چیست

تو را دوست دارم
چون سفر نخستین با هواپیما
بر فراز اقیانوس
چون غوغای درونم
لرزش دل و دستم
در آستانه دیداری در استانبول
تو را دوست دارم چون گفتن " شکر خدا زنده ام"

ناظم حکمت، کتاب تو را دوست دارم چون نان و نمک- برگردان احمد پوری 

--- On Tue, 4/27/10, faramarz samii <fsamii@yahoo.com> wrote:

From: faramarz samii <fsamii@yahoo.com>
Subject: Re: دلم آشفته‌ آن مایه‌ ناز است هنوز
To: moghaddam.soheila@gmail.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, April 27, 2010, 6:41 AM

با درود بسیار حضور بانوی گرامی و عرض ادب و احترام بمحضرایشان و دوستان گروه.فایل ارسالی بسیار زیبا و پر محتوی است تنها اشکال ان(البته برای بنده)این است که در یو تیوب اجرا شده و شوربختانه قادر نیستم با هیچ فیلتر شکن ان را اجرا کنم.از سرکار خانم و دیگر دوستان تقاضا دارم چنانچه توان برگردان ان را به سایر فایل ها دارند بنده را بی نصیب نگذارند.قبلا از مراحم تمامی یاران سپاسگزارم.پیوسته دلت شاد و لبت خندان باد
فرامرز سمیعی


From: soheila moghaddam <moghaddam.soheila@gmail.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Tue, April 27, 2010 1:20:07 AM
Subject: دلم آشفته‌ آن مایه‌ ناز است هنوز

یاران عزیز رادیو گلها
 ترانه‌ای بسیار دلنواز از سالار عقیلی
و پیانو دلنوازتر حریر شریعت زاده‌
که‌ عمق روح را مینوازد
سبکبار از آلبوم مایه‌ ناز است
شعر زیبای آن نیز از  عماد خراسانی می باشد که‌ خانم حمیرا هم در گلها اجرا کرده‌ بودند
شاد باشید و سلامت
سهیلا مقدم
http://www.youtube.com/watch?v=h_jDmKr-Ogg


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر