۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: Date: 2010/6/11:بالاترین




Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




محافظان منوچهر متکی در مقابل چشمان ماموران امنیتی در «دابلین» پایتخت ایرلند به ضرب و شتم ایرانیان معترض در محل پرداختند.
با ۳۶۳ امتیاز و ۱۱۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مردم خیلی وقت است تصمیم خود را گرفته اند.به هر حال 22 خرداد خواهیم آمد.قرار ما 22 خرداد از امام حسین تا آزادی
با ۳۰۳ امتیاز و ۸۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


سید عزیز، در آن روز نامبارک چهاردهم خرداد، در کنار مزار جدّت خمینی(ره)، رهبر ما نیز، نیک سخن نگفت. او با سخنان پدرانه‌ی خود باید آب بر آتش فتنه‌ی رئیس‌جمهور و دارودسته‌ی او می‌افشاند. اما سخنان رهبرمان، متاسفانه، آن آتش فتنه را شعله‌ورتر ساخت. او بار دیگر از طلحه و زبیر گفت و مستقیم و بدون تخفیف، خود را به جای علی(ع) نشاند. من در نامه‌ی اولم به رهبری، همین خطا را متذکر شده‌ام؛ که یعنی ما تنها زمانی می‌توانیم دیگران را طلحه و زبیر بدانیم و خود را علی، که رفتارمان، نعل‌بالنعل، علی‌گونه باشد. علی کجا با مردم خود چنین می‌کرد که ما می‌کنیم؟ علی کجا به مردم خود وعده می‌داد و از پشت به آنها خنجر می‌زد؟
با ۲۵۴ امتیاز و ۷۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


ایرانیان معترض و خشمگین در دوبلین با پرتاب تخم مرغ از وزیر امورخارجه ایران منوچهر متکی استقبال کردند. این حادثه در انستیتوی امور بین المللی و اروپایی دوبلین اتفاق افتاد و دو نفر از معترضین که به سوی متکی هجوم آورده بودند و او را مصداق تروریسم و دیکتاتوری خطاب می کردند به وسیله گاردهای محافظ متکی متوقف شدند. همچنین در بیرون موسسه و در زمان خروج متکی، ماشین او هدف تخم مرغ های معترضین قرار گرفت. گاردهای محافظ برای جلوگیری از برخورد تخم مرغ ها به وی، از چتر استفاده کردند. پلیس ایرلند سه نفر از معترضین را بازداشت کرد.
با ۲۵۱ امتیاز و ۱۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


22 خرداد فرصتی نیست که بتوان از دست داد .شاید کمتر کسی بتواند فردای 22 خرداد را پیش بینی کند در صورتیکه ما حضور نداشته باشیم .22 خرداد مادران و خانواده عزاداران مگر می توانند در خانه بنشینند و یکسالگی عزیز از دست رفته شان را بی هیچ مراسمی سپری کنند ؟مگر تا کنون کم جنایت کرده اند و اکنون نیز کم جنایت می کنند که نگران یورش های وحشیانه شان باشیم ؟مگر با نیامدن ما به خیابان این حرامیان تاریخ دست از جنایت های خود بر می دارند ؟مگر می توان فشارهای مضاعفی که بر عزیزان دربندمان پس از عدم حضور ما خواهد رفت را نادیده انگاشت ؟خیر ... 22 خرداد باید بیاییم و این نه اختیاری است که اجباری است و وظیفه ای است بر گردن تک تک مان .مبادا نگران اتفاقات باشیم و با این سخنان در خانه بمانیم و در فردای نابود شده میهن خود را سهیم کنیم.
با ۲۵۱ امتیاز و ۳۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


به مدد تقلب در انتخابات و شروع اعتراضات مدنی، طی یکسال گذشته به خوبی با زیر و بم راه پیمایی رفتن (آن هم بدون مجوز) آشنا شدیم اما به نظرم رسید یک بار دیگر نکات مهم را یک بار با هم مررو کنیم تا دوباره برایمان تکرار شود یا اگر کسانی برای اولین بار به جمع ما می پیوندند این موارد را رعایت کنند: - سر وقت بیاییم، دیر کردن ( که از عادات ما ایرانی هاست) باعث ضربه خوردن کسانی می شود که به موقع می آیند. - از دیگران جدا نشویم. متراکم بودن و به هم نزدیک بودن هیبت و شکوه جمعیت را افزایش می دهد و دل جبهه مخالف را می لرزند (خیس شدن شلوار آنها). در ضمن حرکت های انفرادی خطر دستگیری را به شدت افزایش میدهد. - حدالامکان از برخورد فیزیکی اجتناب کنیم. یادمان باشد حکومت ما را آشوب طلب می خواند بنابراین حرکتهای رادیکالی خوراک تبلیغاتی آنها است. البته این به این معنی نیست که بایستیم تا با چماق بر سرمان بکوبند. دفاع با حمله فرق دارد از خودمان دفاع می کنیم ولی حدالامکان حمله نمی کنیم (ما که برای جنگ نیامده ایم، اصلا ابزارش را هم نداریم). یادمان باشد ما برای راه پییمایی آمده ایم نه چیز دیگر. - مراقب نفوذی های رژیم باشیم. کسانی که سعی در ملتهب کردن راهپیمایی دارند یکی از مشخصات آنها تمایل به برهم زدن مسیر اصلی راهپیمایی و کشیده شدن آنها به سمت حرکت های رادیکالی از قبیل شکستن اموال عمومی یا تخریب امکان شخصی یا عمومی است. این افراد شاخ و دم ندارند ممکن است به مانند ما نشانه های جنبش را هم به همراه داشته باشند! - لباس ها و کفش راحت بپوشید. با توجه به علاقه شدید رژیم به ما(!)، ممکن است مجبور به دویدن یا فرار کردن یا انجام حرکت های تند و انفجاری شوید بنابراین از پوشیدن لباس های که در آن راحت نیستید اجتناب کنید (کفش های پاشته بلند و مانتوهای تنگ ...). در ضمن به دلیل گرمی هوا لباس های خنک توصیه می شود. به همراه داشتن یک بطری آب ایده خوبی است. - اگر در مشاغل خاص فعالیت دارید از آوردن هرگونه کارت شناسایی خوداری کنید. - در حین راهپیمایی سیم کارت خود را از موبایلهایتان خارج کنید. - فیلم و عکس را فراموش نکنید. اینها ارزشمندترین اسناد ما هستند.
با ۲۴۵ امتیاز و ۳۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


در قسمتهایی از این بیانیه آمده است: " طبق اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی و با هدف جلوگیری از بروز تنش و گرفتن بهانه از دست سرکوبگران و تأمین امنیت جانی ملت، درخواست برگزاری تجمع و راهپیمایی تسلیم استانداری تهران و وزارت کشور گردید.. با عنایت به گزارش نمایندگان احزاب اصلاح طلب و نیز جهت حفظ جان و مال مردم اعلام می داریم راهپیمایی پیش بینی شده برگزار نخواهد شد .. این خودفریبی و ساده انگاری است که تصور شود با تهدید و تحقیر و دروغ در توپخانه هایتان توانسته اید حرکت اعتراضی مردم را منکوب و سرکوب کنید. … راه برگزیده ملّت بزرگ ایران مسدود شدنی نیست و مردم خلاقانه نقش آفرینی خود را در این مسیر متجلّی خواهید ساخت .." این خودفریبی و ساده انگاری است که تصور شود با تهدید و تحقیر و دروغ در توپخانه هایتان توانسته اید حرکت اعتراضی مردم را منکوب و سرکوب کنید. علیرغم ادعاهای کرکننده رسانه به اصطلاح ملی صدا و سیما و مطبوعات حامی دولت مبنی بر تحلیل رفتن نیروهای جنبش اعتراضی مردم ایران، خود دست اندکاران و سیاستگذاران بیش از هر کس به این نکته واقفند که جنبش زنده است و افتخار واقعی از آن کسانی ست که علیرغم همه تهدیدها و مخاطرات، نا امنی ها، علم به عواقب احتمالی مالی و جانی هنوز از اعتراض بحقشان دست نکشیده اند و حتّی یک اعلام حضور کوچکشان، وحشت بر سرتاپای سرکوبگران می اندازد و لشگرکشی همه جانبه انتظامی و امنیتی را به دنبال می آورد.
با ۲۲۷ امتیاز و ۳۲۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


باور کنید وقتی شنیدم مو به تنم سیخ شد،گویی تمام خاطرات سال گذشته بر پشت بام زنده شد و دیکتاتور را به بخودش لرزاند! سراسر آریاشهر هم اکنون فریاد الله اکبر است. همه آماده یک خیزش عظیم! زنده باد آزادی.
با ۲۲۳ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


ما شنبه می رویم چه با موسوی چه بی موسوی . عاشورا هم خودمان رفتیم . رسیدن به آزادی در بیانیه یک شخص خلاصه نمیشه
با ۲۱۴ امتیاز و ۲۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


گزارش شبکه تلویزیونی RTE از کنفرانس حقارت بار منوچهر متکی در دابلین
با ۲۰۴ امتیاز و ۲۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


بیایید 22 خرداد بالاترین را به کاربران خارج از ایران برای اطلاع رسانی بسپاریم و در راهپیمایی شرکت کنیم.قرار ما 22 خرداد از امام حسین تا آزادی
با ۱۹۹ امتیاز و ۳۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


طنین فریاد آلله اکبر و مرگ بر دیکتاتور امشب در محله های مختلف از آمادگی مردم تهران برای حضور تاریخی در راهپیمایی 22 خرداد خبر داد
با ۱۸۵ امتیاز و ۱۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


آقایان موسوی و کروبی ایندفعه ما شما رو دعوت میکنیم . از امام حسین تا آزادی ساعت 4 . مجوزش توسط نداها و سهراب ها صادر شده
با ۱۶۸ امتیاز و ۱۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


بیست و دو خرداد همه می آییم
با ۱۶۵ امتیاز و ۸ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


چکیده : اکنون در حالی که ۴۸ ساعت به زمان پیش بینی شده برای راهپیمایی باقی نمانده است با عنایت به گزارش نمایندگان احزاب اصلاح طلب و نیز جهت حفظ جان و مال مردم اعلام می داریم راهپیمایی پیش بینی شده برگزار نخواهد شد. بدیهی است با سابقه سیاه یک سال گذشته در سرکوب معترضانی که تنها جرمشان طلب نمودن رأی خود به شیوه ی مسالمت آمیز بود و همچنین اخبار رسیده از سازماندهی مجدد افراطیون و سرکوبگران در جهت یورش به مردم بی دفاع و مظلوم، از مردم و معترضان می خواهیم خواسته و مطالبات به حق خود را از مجاری کم هزینه تر و موثرتری دنبال کنند.
با ۱۶۳ امتیاز و ۵۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


رساترین الله اکبر خرداد
با ۱۵۶ امتیاز و ۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


ما کشته ندادیم که سازش کنیم ، با اجازه و بی اجازه ویا لغو راهپیمایی و خانه نشین کردن مردم ، همه متحد علیه نظام جمهوری اسلامی ،برای آینده ای بهتر و حکومتی انسانی چه در خارج و چه در داخل به خیابانها خواهیم آمد و یاد نداها و اشکانها و سهرابها و فرزادها را گرامی میداریم
با ۱۵۳ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


وظیفه رهبران جنبش سبز این بود که با ارائه درخواست مجوز راهپیمائی به دولت کودتا، توجه مردم را به لزوم راهپیمائی در سالگرد کودتای انتخاباتی جلب نموده و تداوم اعتراض ملت ایران را به جهانیان نشان دهد. اینک نیز با توجه به تهدیدات شدید رهبری مبنی بر سرکوب وحشیانه تظاهرات مردمی، رهبران جنبش سبز وظیفه خود دیدند تا واقعیت را به مردم اعلام نموده و در بیانیه خود بگویند: «بدیهی است با سابقه سیاه یک سال گذشته در سرکوب معترضانی که تنها جرمشان طلب نمودن رأی خود به شیوه ی مسالمت آمیز بود و همچنین اخبار رسیده از سازماندهی مجدد افراطیون و سرکوبگران در جهت یورش به مردم بی دفاع و مظلوم ...» تا بار دیگر تصمیم گیری را بر عهده خود مردم بگذارند. حق و عدالت، آزادی و دموکراسی، گرفتنی است و هیچ ملتی بدون فداکاری و پرداخت هزینه به پیشرفت و سربلندی نمی رسد. هیچ استبداد و دیکتاتوری تا کنون به انتخاب خود و داوطلبانه کنار نرفته است. ملتی به آزادی و دموکراسی می رسد که آمادگی پرداخت هزینه را داشته باشد. تصمیم با خود مردم است. حکومتی که براحتی رای مردم را می دزدد، جوانانشان را شکنجه و زندان می کند، در خیابانها کشتار براه می اندازد، چنین رژیمی غیر قابل اعتماد و خیانت پیشه است. حتی اگر کودتاچیان «مجوز راهپیمائی» هم می دادند باز هم به وعده خود وفا نمی کردند و این امکان وجود داشت که سرکوب و خشونت نشان دهند. گروههای فشار و «اصحاب دخمه» می توانستند اغتشاش و آتش سوزی و تخریب اموال عمومی راه بیاندازند و بطور کلی هر گونه شرارتی که بتوانند انجام دهند.
با ۱۴۹ امتیاز و ۱۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 



با ۱۴۷ امتیاز و ۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اهالی کودتا خرسند نگردید که 22 خرداد از امام حسین تا آزادی حضور خواهیم یافت .آماده باشید که اینبار مصمم تر از همیشه و با ایمان تر از پیش خواهیم آمد .خواهیم آمد چرا که آمدن را نیاز پنداشته ایم و بر این باور هستیم که آمدنمان روزنه ای از نور را بر این فضای تاریک و اهریمنی خواهد تابید تا با سبزی وجودمان سیاهی پیکره تان را بزداییم و ایرانمان را از چنگال اهریمنی تان بدر آوریم.وحشت و ترس را در وجودتان نگریسته ایم و سخنان یاوه گونه ی رهبرتان را شنیده ایم و ترس را در چهره اش دیده ایم و خواهیم آمد تا نشان دهیم که باور به سبز شدن باوری است بنیادی و تا نیل به مقصود از این باور انسانی و زیبا دست نخواهیم شست .آماده باشید که 22 خرداد روز حماسه سازی است.
با ۱۴۶ امتیاز و ۱۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اگر بخواهیم حکوکت کودتا مجوز قانونی برای تظاهرات بدهد باید آنقدر منتظر بمانیم تا علف زیر پایمان سبز بشه حق گرفتنی هست و رژیم هیچوقت این حق را به ما نخواهد داد. رژیم در عرصه داخلی و بین المللی در استیصال و ایزولاسیون کامل سیاسی است هیچ بیانیه ای نمی تواند در 22 خرداد کوچکترین خللی در اراده پولادین ما برای نیل به آزادی و دموکراسی وارد کند
با ۱۴۵ امتیاز و ۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


متاسفانه به نظر می رسد عده ای احساساتی شدند و سریعا بیانیه جدید رو به معنای برباد رفتن زحمات جنبش و کنار کشیدن رهبران و تعطیلی اعتراضات در روز 22 خرداد تفسیر می کنند. اما وقت بگذارید و این بیانیه را دقیق بخوانید. نکاتی بسیار مهم دارد. به طور خلاصه: تاکید بر وقوع تقلب،تاکید بر راهپیمائی میلیونی سال قبل، اهمیت مبارزه مسالمت آمیز، تاکید بر اینکه تظاهرات و اعتراض حق مسلم ماست، مسیر راهپیمائی در صورت صدور مجوز، ناامیدی به اخذ مجوز، این پیام که راهپیمائی می تواند خود جوش و پیش بینی نشده و اعتراضی خلاقانه باشد اما راهپیماییِ پیش بینی شده برگزار نخواهد شد، مراقبت از جان و مال خود و اینکه به جای راهپیمائی متمرکز تظاهرات پراکنده کنید. تصریح شده که خواسته و مطالبات به حق خود را از مجاری کم هزینه تر و موثرتری دنبال کنید،مطمئن باشید سرکوب شدنی نیستیم. این خودفریبی و ساده انگاری است که تصور شود با تهدید و تحقیر و دروغ در توپخانه هایتان توانسته اید حرکت اعتراضی مردم را منکوب و سرکوب کنید. خود خ.ر هم می داند جنبش زنده است: علیرغم ادعاهای کرکننده رسانه به اصطلاح ملی صدا و سیما و مطبوعات حامی دولت مبنی بر تحلیل رفتن نیروهای جنبش اعتراضی مردم ایران، خود دست اندکاران و سیاستگذاران بیش از هر کس به این نکته واقفند که جنبش زنده است. حتی تظاهرات پراکنده و کوچک هم افتخار آفرین است: افتخار واقعی از آن کسانی ست که علیرغم همه تهدیدها و مخاطرات، نا امنی ها، علم به عواقب احتمالی مالی و جانی هنوز از اعتراض بحقشان دست نکشیده اند و حتّی یک اعلام حضور کوچکشان، وحشت بر سرتاپای سرکوبگران می اندازد و لشگرکشی همه جانبه انتظامی و امنیتی را به دنبال می آورد. مجوز دولت نامرد را نداریم اما کسی جلو دار ملت نیست: این رسم دولتی نامشروع است که جز به موافقان خود مجوز راهپیمایی نمی دهد با این حال راهی را که شما ملّت بزرگ ایران برگزیده اید مسدود شدنی نیست. خلاقیت را فراموش نکنید. شما خلّاقانه نقش آفرینی خود را در این مسیر متجلّی خواهید ساخت. ما نیز در همه حال تا رسیدن صبح روشن فردا در کنار و همراه شما خواهیم بود.
با ۱۴۴ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


لحظه‌ای آرام باشید و بیندیشید، فحش ندهید و بی‌ حرمتی نکنید. اعلامیه‌ای داده شد و رعایت یک قانون غلط شد، و این اصلا به معنای لغو برنامه نیست. روزهای بعد از ۲۲ بهمن یادتون هست، چه جّو احساساتی‌، آنقدر بعضی‌‌ها احساس شکست کردند که خود کودتا چیان احساس پیروزی نکردند، پس آرام باشید
با ۱۴۳ امتیاز و ۱۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


امشب هم همه باهم بدون مجوز الله اکبر گفتیم، 22 خرداد هم بدون مجوز در خیابان خواهیم بود.
با ۱۴۱ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


من یک سبزم، من با اسلام مخالف نیستم بلکه با سو استفاده از دین مخالفم. من با دینداری مخالف نیستم، من با کسانی‌ مخالفم که جنایاتشان را به اسم حفاظت از اسلام توجیه میکنند. من با عزاداری برای امام حسین مخالف نیستم، با آن کسانی‌ مخالفم که از احساسات مردم سو استفاده کرده و یا ابوالفضل گویان به خواهران من در زندان تجاوز میکنند. من یک سبزم، من با سفره حضرت زهرا مخالف نیستم، با خرافه پردازی و سؤ استفاده از احساسات دینی مردم مخالفم. من یک سبزم، من با حجاب مخالف نیستم، با حجاب اجباری مخالفم. در ایران ایده آل من هر زنی‌ میتواند انتخاب کند که موی سرش را بپوشاند یا نه. من یک سبزم، آزادی که دنبال آن هستم هیچ شباهتی‌ با بی‌ بند و باری و عیاشی که به من نسبت میدهند نیست. من می‌خواهم آزاد باشم، در ابراز عقیده، در انتخاب نمایندگانم و نمی‌خواهم که کسی‌ برای تمام مسائل شخصی‌ زندگی‌ام تصمیم بگیرد.
با ۱۴۰ امتیاز و ۹۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


نمیگذاریم آب خوش از گلوی این دولت کودتایی نامشروع پائین برود. این کودتاچیان حسرت یک روز خوش را به گور خواهند برد . تا آخر عمرشان ترس و وحشت را با خود خواهند داشت
با ۱۳۵ امتیاز و ۱۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


آزادی هزینه داره... ما تا آخر هزینه آنرا میپردازیم....
با ۱۳۳ امتیاز و ۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


نمي‌دانم به يک‌باره چه شد؟ شايد ديشب که من براي چشم‌هاي ندا گريه مي‌کردم، شما را به اتاق تاريکي که بوي گوشت آدم مي‌داد برده اند و همانجا جلوي چشمان شما يک "راسته تازه آدمي" از تن آدمي بر صلابه آويخته شده برايتان بريدند وگفتند "اين است"! شايد هم به اتاق آپارات رفتيد وآن مرد آبله‌رو از قفسه فيلم‌هاي "براي روز مبادا" فيلمي از تحرکات اسرائيلي‌ها و آمريکايي‌هاي خبيث برايتان گذاشت که مشغول براندازي در 22 خرداد هستند و به شما گفت "اگر براندازي شويم تقصير از شما است"! ولي من شبي تا صبح براي ايران گريه کردم! براي چشم‌هاي ندا و براي آن مرد عادي که آن روز با مغز متلاشي شده در کف خيابان افتاده بود و آن مردي که بالاي سرش بود، خودش هم نمي‌دانست چرا به يک‌باره دستهايش بالا رفت! اما من مي‌دانم، جون او هم مرد عادي ديگري بود! اين‌ها براي تهييج و سرپيچي نيست! اينها غم ايران است که بر اين صفحه هاي بي‌گناه و زجر کشيده جاري مي‌شوند. من نگران فرداي پس از پس‌فردا هستم! براستي که برايم عجيب است که چنين گفتيد. مگر ما و شما "ندا ‌و سهراب" نديده‌ايم؟ کدام‌يک از اين مردم مي‌تواند ادعا کند که اگر الان زنده است از سر زرنگي و يا تدبير خودش بوده است؟ همه ما را آن روزي که آن مرد عادي مرد، کشتند! اين فقط حادثه است که يکي در بهشت زهرا است و يکي بيانيه مي‌دهد! خوب که چه؟ برويم زندگي کنيم بابا؟! کدام جان و مال؟ کدام امنيت؟ ياد آن شبي به‌خير که موسوي در تلويزيون گفت "من آمدم چون براي مملکت احساس خطر مي‌کنم". شايد اگر 22‌خرداد در خيابان نرويم منفعتي از ديد شما دارد، ما هرچه فکر کرديم آن را نيافتيم. اما شما بدانيد که اينجا مردماني هستند که دلهره ميهن دارند و برانداز هم نيستند! به هرحال اين موضع از سوي شما که رهبر جنبش هستيد با موضع مردم ناسازگار است! اما اين بيانيه شما هنوز جاي ابهام دارد! آن راهپيمايي با مجوزديگر نيست؟ يا اصلا نرويم؟ ازآنجايي که شما بيان کرديد "براي حفظ امنيت و جان و مال مردم" به اين معني است که درکل حضور در خيابان را نهي کرده‌ايد! اگر چنين است، نبايد رفت چون به هر حال رهبر اين جنبش شما هستيد و هيچ چيز بد تر از دوگانگي نيست. با اين‌حال، هنوز بسيارند کساني که مي‌گويند "من مي‌روم". مي‌دانيد چرا؟ چون تصور فردايي سياه و سرشار از زندگي جبري به سبک "افغانستان در بند طالبان" و رجز خواني‌هاي" آن مهمان ناخوانده" رنجشان مي‌دهد.
با ۱۳۲ امتیاز و ۲۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مگر يادمان رفته که موسوي و کروبي دانباله رو جنبش هستند؟ چرا بايد از بيانيه مصلحتي اونها نا اميد شده باشيم؟پس پاشو تلفن رو بردار و به دوستان و آشنايان بگو که قراره 22 خرداد مشت آخر رو به ديکتاتوري خامنه اي بزنيم.
با ۱۲۵ امتیاز و ۱۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


فکر میکنم موسوی و کروبی تمام تلاششان را برای سر عقل آوردن این حکومت انجام داده اند ولی حکومت در جهلی که شاه هم در آن فرو رفته بود فرو رفته است. مردم هستند از این به بعد باید تصمیم بگیرند. آیا مردم حاضر می شوند با خفت و خواری و این همه تحقیر تحت این حکومت زندگی کنند یا تصمیم نهایی برای کنار زدن این حکومت را بگیرند. اگر تصمیم گزینه دوم باشد باید یک همت طوفانی و یک اراده پولادین باشد که این روزها را به روزهای آخر نفس کشیدن این حکومت تبدیل کرد. با پشتوانه مردمی این کار زیاد سخت نیست،چیزی که لازم است هماهنگی برای گرفتن نهادهای دولتی و بیرون کردن مزدوران به دنبال فراری دادن خامنه ای از ایران است. این حکومت هیچ چیز ندارد.همه چیز را باخته است.نباید اجازه داده شود که این حکومت ثانیه ای در ایران بماند. مساله ضدیت یا مخالف با حکومت نیست. مردم این حکومت را نمی خواهند پس باید برود و کل داستان این است.چون حکومت از درجه اعتبار ساقط شده است! تصمیم را باید مردم بگیرند!
با ۱۱۸ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به unsubscribe@balatarin.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به subscribe@balatarin.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر