۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

[iran7031:210]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن


Tel : 001 ( 818 ) 714 0 717
Sms : 001 ( 818 ) 714 0 718
E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032


مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تظاهرات در لندن
سالروز انتصاب احمدی نژاد در 22 خرداد بوسیله رهبر انقلاب ننگین ملایان و دلیرانی که جان در راه میهن دادند
هم میهن با رفتن خود به پای سدوق های رای به هر شکل در هر زمان این حکومت ننگین تأئید میشود آنها تنها از وجود شما برای صلاحیت دادن حکومت ننگین خود در دنیا استفاده کرده و خواهد کرد چون رای شما در این حکومت چنانکه سال گذشته ثابت شد برای مسائل داخل کشور به هیچ حساب خواهد آمد.
در آینده هم چنین خواهد بود گول این خیانتکاران (روشنفکر) که شما را تشویق به رای دادن کرده و خواهند کرد را نخورید خودتان در لینک زیر ملاحظه فرمائید بنا به قانون جمهوری و جنایت رای همه مردم ایران هیچ است. در لینک زیر کتابی است که در دانشگاه های ایران در همین مورد تدریس میشود خودتان بخوانید و داوری کنید.
http://www.awti.org/khomayni_vh_rejim/andisheh_islami[20_april_2010].htm
امسال تظاهرات برای مدت یک هفته به همین مناسبت و یاد آوری از جان باختن دلیران جوان ما در سال گذشته و پیش از آن مانند زنده یاد محمدی در زندان بدست این رژیم و ندا و نداهای جوان دیگر در خیابان ها وووووووو در لندن در جلوی سفارت اشغالی ایران برای مدت یک هفته برپا خواهد بود.
آدینه 21 خورداد (11 ژوئن 2010) از ساعت 6 تا 8 شب
شنبه 22 خورداد (12 ژوئن 2010) از ساعت 4 تا 8 شب
یکشنبه 23 خورداد (13 ژوئن 2010) از ساعت 3 تا 6 شب
دوشنبه 24 خورداد (14 ژوئن 2010) از ساعت 6 تا 8 شب
سه شنبه 25 خورداد (15 ژوئن 2010) از ساعت 6 تا 8 شب
چهارشنبه 26 خورداد (16 ژوئن 2010) از ساعت 6 تا 8 شب
پنجشنبه 27 خورداد (17 ژوئن 2010) از ساعت 6 تا 8 شب
یکشنبه 30 خورداد (20 ژوئن 2010) از ساعت 3 تا 6 شب یاد آوری از نداها و محمدی ها و دیگر جانباختگان راه آزادی ايران خواهشمندیم هر کدام اگر برایتان امکان دارد یک فتوکپی سایز A4  از یکی از دلیرانی که در سال گذشته و سال های گذشته جان در راه میهن دادند یا دلیرانی که محکوم به اعدام اند را با خود آورده و در این روز جلوی صورت خود بگیرید تا این جنایتکاران بدانند جای هر دلیری که جان در راه میهن داده هزاران هزار ایرانی دیگر جای او را میکیرد
بدین وسیله جمعیت خرد پیشه گان ریشه ای ایران و سبزهای سکولار و سیاسیون دیگر با گرایش های گوناگون زیر پرچم ملی شیر و خورشید ایران از شما دعوت می نمایند در این روز ها بیاد دلیران ایران که در راه آزادی ایران جان دادند و آنها که در زندان اند و دلیرانی که حکم اعدام دارند در این روز ها به آزادی خواهان بپیوندید.
محل تظاهرات:                                               
جلوي سفارت اشغالي ايران:                        

روبروي هايد پارك، پرنسس گيت، كنزينگتون لندن، اس دبليو 7                                                                           

نزديکترين ايستگاه قطار زير زميني:                         

های استريت کنزينگتون يا سآت کنزينگتون و يا نای تس بريج                                                   

اتوبوس شماره‌هاي:        9 و10 يا 52
برای اطلاعات بيشتر تارنمای www.awti.org  یا کدبان آرش شماره 07932776289 در انگلستان تماس بگیرید.
Princes Gate, Kensington, London SW High Street Kensington یا South Kensington یا Knightsbridge

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نوشته ای از کتاب اندیشه اسلامی که در دانشگاهای جمهوری اسلامی تدریس میشود
کسانی که ميگويند رای منو پس بده، موسوی بجای احمدي نژاد رئيس جمهور شود اين کتاب که در دانشگاه ها تدريس ميشود را بخوانند و بدانند آنها که رفتند و رای دادند جمهوری اسلامی تنها از وجود آنها برای آلوده کردن افکار بيگانگان استفاده کرده و خواهد کرد تا بگويد مردم جمهوری اسلامی را قبول دارند چون به رياست جمهوری رای داده اند.
در همین رابطه اولین کشوری که احمدی نژاد را به رسمیت شناخت کشور آمریکا و رئیس جمهور براک حسین اوباما بود چون ایشان به واقع ثابت نمودند که همیشه با آنها بوده اند. و اگر یادتان باشد خامنه ای هم قبل از اینکه اعلام شود کی برنده شده آمد و احمدی نژاد را به ریاست جمهوری پزیرفت چون او قانون جمهوری اسلامی را میداند و میداند حرف او مهم است نه رای مردم برای همان بود قبلأ احمدی نژاد را به مردم معرفی کرد جالب اینجاست که این آقایان روشنفکر میگفتنند که او برخلاف قانون عمل کرده چه باید گفت به آنها که خود را روشنفکر هم میدانند.
ما مردم باید بدانیم در واقع رای مردم بنا بگفته اين کتاب هيچ است خودتان داوری کنيد و هی نگوئيد رای منو پس بده رای شما بدرستی از اول هيچ بود و احمدی نژاد را رهبر از اول انتخاب کرده بود و او قانونی است و رئیس جمهور براک حسین اوباما هم اشتباه نکرد که پیش قدم شد و او را به رسمیت شناخت.
با رفتن شما پای (صدوق) سندوق رای بدرستی آن قانون که در زیر در این کتاب نوشته شده را هم پشتيبانی نموده و پذيرفته ايد.
اشتباه دیگر نکنید و نگوئید رای منو پس بده از کسانی که خود را روشنفکر میدانند و شما را راهنما بودند و رسانه هایی که شما را تشویق میکردند مانند صدای آمریکا و بی بی سی که بشما میگفتنند که سبز شوید و بروید رای دهید بخواهید که چگونه این قانون جمهوری اسلامی را نمیدانند و چگونه رهبرو راهنمایی برای شما بودند.
مرداويج زياری 20 آوريل 2010
نوشته ای از کتاب اندیشه اسلامی که در دانشگاهای جمهوری اسلامی تدریس میشود برای درک بیشتر جمهوری اسلامی در رابطه با رای مردم در همه جوانب برای روشن کردن کسانی که نمیدانند و رفتنند و رای دادند و خود را روشنفکر هم معرفی میکنند وای بحال ما مردم






ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انشای یک کودک 9 ساله در ایران از اوضاع کشور
iranpressnews.com


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هشدار سازمان عفو بین الملل نسبت به « افزایش سرکوب» در ایران
سازمان عفو بین الملل  در گزارش جدیدی که روز سه شنبه ( ۸ ژوئن ) منتشر کرد، نسبت به گسترش سرکوب مخالفان و صدها فعال مدنی و سیاسی که هنوز در ایران در بازداشت به سر می برند، هشدار داده است.
در گزارش سازمان عفو بین الملل  که زیرعنوان «از اعتراض تا زندان: ایران یک سال پس از انتخابات» منتشر شد، این نهاد مدافع حقوق بشر از سرکوب مخالفان توسط مقامات حکومتی ابراز نگرانی شده است.
کلودیا کوردونه، دبیرکل موقت سازمان عفو بین الملل درگزارش جدید خود خاطرنشان کرده است: « دولت ایران مصمم است که همه صداهای مخالف را به سکوت وادار کند و درعین حال درتلاش است که از تحقیقات بین المللی در مورد تخلفات مربوط به ناآرامی های پس از انتخابات جلوگیری کند.»
سازمان عفو بین الملل حکومت ایران را متهم کرده است که طی یک سال گذشته برای سرکوب دانشجویان، فعالان سیاسی  و مدنی، روزنامه نگاران، روحانیان مخالف و نیز اقلیت های مذهبی و قومی به حبس، شکنجه و اعدام  متوسل شده است.
این سازمان خواستار آزادی فوری زندانیان عقیدتی شده است.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کشف  تیم ترور در جمعیت ایثارگران
چند شب قبل از مراسم 14 خرداد مسئولین حرم امام متوجه حضور  مخفیانه 2 نفر در محوطه داخلی حرم می شوند. آنها با استفاده از نرده بام، در ساعات پایانی قفل در را شکسته و وارد محوطه شده بودند. دو همکار دیگر آنها در مقابل در اصلی محافظین را سرگرم کرده بودند. آنها که داخل حرم شده بودند پس از  آنكه با یكی از خدمه حرم مواجه می شوند از راه دیوار فرار می کنند و با یک پراید متواری می شوند .شماره پراید به مسئولین حفاظت داده شده ولی تاكنون از نتیجه  تحقیقات اطلاعی در دست نیست. این در حالی است كه در آن ایام و آن ساعت شب امكان  حضور  هیچ فردی در محوطه داخلی حرم مطهر امام  بدون  اطلاع و هماهنگی   با نیروهای امنیتی  نبوده است.
شواهدی مبنی بر شناسایی افراد مذكور وجود دارد كه در اختیار مسئولین مربوطه گذاشته شده است. در آن شب برخی از نزدیكان بیت امام، از سید حسن خمینی خواسته بودند با توجه به احتمال سوء قصد به محل نرود که وی قبول نمی کند و برای اطلاع مستقیم از ماجرا به حرم می رود، اما او نیز تاکنون درباره آنچه که دراین ارتباط می داند دهان نگشوده است.
آنچه که تا این حد افشاء شده، نشان میدهد که طرح بزرگی برای مراسم 14 خرداد در دستور کار بوده که نیمه کاره رها شده است. از جمله انفجار حرم و یا ترور برخی افراد – از جمله خامنه ای و افراد دیگری در صف اول، مانند هاشمی و دیگر سران نظام و سپس با انداختن این واقعه به گردن جنبش سبز و رهبران آن، دستگیری موسوی و کروبی و عده ای از روحانیون طرفدار جنبش سبز و اعدام زندانیان و اعلام حالت فوق العاده در کشور.
حتی گمان می رود، دیدار اخیر و کوتاه موسوی و کروبی با یکدیگر، که دو روز پس از مراسم 14 خرداد برگزار شد، پیش از آنکه در ارتباط با راهپیمائی 22 خرداد و یا حوادث مربوط به جلوگیری از سخنرانی نوه ایت الله خمینی باشد، تبادل اطلاعات مربوط به همین حادثه بوده است.
این واقعه، حتی تا همینجا که افشاء شده نشان میدهد که دار و دسته احمدی نژاد و فرماندهان سپاه، هنوز نقشه های خونین دیگری در سر دارند.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هدیه را می دهند،  نه آنکه خود بگیرند!



سایت "الف" با تفسیر دو پهلوئی که خود در ابتدا بر این عکس نوشت، تفسیر رجانیوز را تقریبا کپی کرد. چند عکس پیش و پس از این صحنه نیز توسط این سایت ها منتشر شده تا ثابت شود ماجرا در اهدای چفیه خلاصه بوده است!
اما هیچیک از این سایتها ننوشتند که آن دریافت کننده چفیه کیست؟ چرا به جای اهدا کننده، دریافت کننده پیشقدم شده؟ و اهدای چفیه چه ارتباطی با مکالمه ای دارد که حالت دست علی خامنه ای و هراس مخاطب او حکایت از آن دارد؟ و ضمنا این کدام زائر است که تا صف اول نماز و پیشاپیش سران نظام شال از گردن رهبر می تواند بردارد و چرا بقیه سرداران ترسیده اند؟!
در یک ای میل کوتاه برای ما نوشته اند، آن  مخاطب علی خامنه ای که می خواهد چفیه رهبر را از گردنش بردارد، سردار "سعید قاسمی"، شعبان بی مخ کودتای 22 خرداد است که رهبری چماقداران و لباس شخصی ها را برعهده دارد و از ترتیب دهندگان جلوگیری از سخنرانی حسن خمینی در نماز 14 خرداد بود. خودش نیز مانند لباس شخصی ها، لباس نظامی نمی پوشد. پس از نماز خود برای دریافت جایزه اش در بهم زدن سخنرانی حسن خمینی به سبک
شعبان بی مخ که خودش را در مراسمی مشابه می رساند به شاه، خود را رساند به علی خامنه ای تا چفیه او را بعنوان جایزه خود بگیرد. مخالفت اولیه خامنه ای و مکالمه بازدارنده ای که با هم داشتند و درعکس منتشر شده در پیک نت- عکس دو از بالا- کاملا محسوس است، از بیم  همین عکسبرداری ها و فیلمبرداری ها و همچنین نوشته شدن تمام ماجرای بهم زدن سخنرانی سیدحسن خمینی و واکنش های پس از آن به حساب علی خامنه ای بود. و باحتمال زیاد، ترتیب دهندگان تمام آن وقایع با همین حساب هم چفیه را در مقابل دوربین ها از گردن خامنه ای باز کردند تا نشان دهند که نه فقط فرماندهی کل قوای مسلح به توپ و تفنگ و تانک و موشک، بلکه فرماندهی قوای مسلح به چاقو و قمه و زنجیر و پنجه بکس و انواع کپسول های گاز خردل و سرطان زا و ... حتی آموزش دیده های تجاوز به زندانیان سیاسی نیز با خود ایشان است!


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بروکسل به احترام یک سال مبارزه مردم ایران با خشونت طلبان کلاه از سر برمی دارد
بروکسل در 22 خرداد شاهد سه تجمع در عرض روز برای ایران خواهد بود
تجمع اول به ابتکار عفو بین الملل در یکی از میادین پر رفت و آمد بروکسل در ساعت 12:30 تا 15 خواهد بود. گروهی از ایرانیان از جمله اتحاد برای ایران_بلژیک نیز سازمان عفو بین الملل را در اعتراض به زندانی کردن معترضین و فعالین کارگری و سیاسی اجتماعی در این همایش شرکت خواهند کرد
انجمن بیان از ساعت15 تا 17 در محل دیگری در مرکز شهر بروکسل نمایشگاه بزرگی از تصاویر یک سال گذشته ایران و مبارزین سیاسی اجتماعی برگزار می کند. بنا به گفته یکی از مسئولین انجمن بیان تصاویر بسیار گویا و پر شکوه تهیه شده است
و بلاخره اتحاد برای ایران -بلژیک با دعوت از تعدادی از فعالین سیاسی اجتماعی بلژیکی و ایرانی دعوت به تجمع در مقابل سفارت جمهوری اسلامی از ساعت 17 تا 19 را کرده است. در این همایش بینابین سخنرانیها از موزیکهای مربوط به جنبش سبز مردم ایران استفاده خواهد شد و شعارهای دسته جمعی سرداده خواهد شد


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوری هرچه بیشتر چین از رژیم منزوی جمهوری اسلامی
ایسنا: نماينده چين در سازمان ملل گفت: دور جديد تحريم‌ها عليه ايران بايد اجرايي شود. نماينده چين در سازمان ملل در موضعي تعجب‌برانگيز خواستار اجرايي شدن كامل دور جديد تحريم‌ها عليه ايران شد و از تهران خواست از درخواست‌هاي بين‌المللي درباره برنامه هسته‌يي‌اش پيروي كند! لي بائودانگ، نماينده چين در سازمان ملل روز چهارشنبه گفت: چين از همه اعضاي آژانس بين‌المللي مي‌خواهد كه قطعنامه را به طور جامع و با حسن نيت اعمال كنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گاردین/ چرا در ایران علیه اسراییل تظاهرات نیست؟/خامنه ای وحشت زده است، اما نه از اسراییل ، بلکه از مردم کشور خودش.
این ترجمه آزادی از این مقاله گاردین است
آیا این سکوت نشان از تغییر سیاست ایران در قبال اسراییل است؟
در اختیار گرفتن کنترل کشتی با پرچم ترکیه، موجی از اعتراض در همه شهرهای دنیا به همراه داشت،باکو، استانبول، کانادا به خیابان امدند و تا صدای اعتراض خود را بگوش برسانند.، اما در تهران و دیگر شهرهای بزرگ ایران، کاملا سکوت برقرار است.
این برای رژیم ایران غیر طبیعی است، رهبر ایران، خود را مدافع حقوق بانون در سرتاسر دنیا می دانند، و با هر ناملایمت کوچکی در غزه، خامنه ای اولین کسی است که ترتیب راهپیمایی را می دهد. نمونه اش را در حنگ سال 2009 در غزه دیدیم.تظاهرات نیز به محض پخش کارتون محمد و یا برای کشته شدن قتل زن مصری، توسط یک نژاد پرست در آلمان، این دولت ایران است که قبل از همه ترتیب تظاهرات را می دهد.
عجیب اینکه از زمان آغاز بحران حمله به کشتی توسط اسراییل ، شاهد هیچ تظاهراتی در ایران نیستم،هرچند که ممکن است دولت ایران مدعی تظاهرات مردم در مراسم سالگرد مرگ خمینی شود.
چه اتفاقی رخ داده است؟
خامنه ای ، هراسناک است، نه از اسراییل ، بلکه از مردم خودش. او و رژیمش در داخل ایران در انزاو به سر می برند، آنچنان اعتبار خویش را از دست داده اند که می ترسند هر راهپیمایی به راهپیمایی علیه رژیم تبدیل شود.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این بار در ایرلند از متکی با تخم مرغ و ... استقبال کردند
http://www.youtube.com/watch?v=ayN1_b1OFlQ&feature=player_embedded
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ما شیریم و خورشید پشت ما است
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر