۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

50 Ghaza Ghabl az Mordan Bayad Bokhorid

KYc

50 غذا قبل از مرگ

این مجموعه شامل آشنایی با 50 غذای روز دنیا است  
در این مجموعه سعی شده 50 مورد از غذاهای خاص اعم از غذاهای دریایی ، اسپاگتی ، دسر ، سالاد و غذاهای سریع و متنوع و ... را در اختیار علاقمندان بصورت کاملا زنده و با زبان انگلیسی قرار بدهد . 
آشپزی هنر است و هر کس می تواند آشپزی کند. 
اگر خواهان غذاهای کاملا متفاوت هستید از این مجموعه دیدن فرمائید. 
برای مشتاقان غذاهای دریایی 
انواع ماهی ، میگو ، خرچنگ ، صدف ، حلزون ، هشت پا ، و ... جانوران دیگری که حتی نامشان را نمی دانیم به شیوه هایی کاملا جدید در این مجموعه طبخ می شوند. 
طبیعتا به مرور زمان وجود تقاضا و اشتیاق از جانب مردم باعث شده غذاهای متنوعی در دنیا شکل بگیرد و طبخ شود . 
در این مجموعه ما با خاص ترین غذاها شما را آشنا می کنیم . اسامی و نوع پخت غذاها آن قدر مفصل و متنوع می باشد که هر بیننده ای را به تعجب وا می دارد. 
بهتر است ما نیز با 50 غذای برتر دنیا آشنا شویم هر چند بعضا ً طمع ، رنگ ، شکل و شمایل غذاها شاید برای بعضی از ایرانیان دلچسب نباشد اما افراد کنجکاو هم کم نیستند که از دیدن این همه تنوع به وجد می آیند و به خود جرات امتحان کردن می دهند و تجاربی به یاد ماندنی به جای می گذارند. 
در نهایت با توجه به این تنوع کم نظیر در نوع و پخت غذاها خود را از تجارب جدید محروم نکنید و اگر علاقمند هستید از این مجموعه دیدن کنید . 
محصول کمپانی : BBC          زبان : انگلیسی                 زمان برنامه: 59 دقیقه

 

قیمت: 14800 تومان

روش خرید: برای خرید 50 غذا قبل از مرگ، پس از کلیک روی لینک خرید زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی لینک خرید زیر کلیک کنید.

 

لینک خرید

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر