۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

اس ام اس های جدید و جوک روز

پیره زنه تو تاکسی میگوزه به خاطره اینکه بفهمه راننده فهمیده یا نه میگه شنیدم بنزین گرون شده؟! راننده میگه به گوزت 

 

--------------------------- 

 

 

مبانی کامپیوتر: آن بخش از یک سیستم را که می‌توان با چکش خرد کرد، سخت‌افزار و آن قسمت را که فقط می‌توان به آن فحش داد، نرم‌افزار می‌گویند! 

 

 

------------------------------ 

 

 

به ترکه میگن اگه یک دختره بهت پا بده چیکار میکنی؟ میگه میدم به یک جانباز  

 

 

-------------------------------- 

 

 

- "محافظ"نوامیس: این خانوم با شما چه نسبتی دارند؟ + "مزاحم" نوامیس: نامزدم هستن - "محافظ" نوامیس: از ماشین پیاده شید لطفآ، این خودرو به دلیل ایجاد مزاحمت برای نوامیس توقیف میشه. + نامزد "مزاحم" نوامیس: جناب سروان ایشون واقعن نامزد من هستن! هیچ مزاحمتی هم برای من ایجاد نکردن، اصلان من از ایشون شکایتی ندارم!!! - "محافظ" نوامیس: نه خانوم شما بدنتون گرمه نمیفهمید. ایشون دارن مزاحم شما میشن!  

 

----------------------- 

 

 

وقتی میری پارک دائم به یه نقطه خیره نشو. سری تکون بده و یه حرکتی بکن. وگرنه میان بجای مجسمه می دزدنت!  

 

-----------------  

 

رئیس بانک به مشتری میگه : برای گرفتن وام باید به 2 سوال پاسخ بدی
1- شب جمعه شما شورت خانم رو در میاری یا خودش؟
مشتری : من در می یارم
رئیس بانک : حالا سوال 2 کارتون که تموم شد کی شورت رو پاش می کنه؟
مشتری : خودش
رئیس بانک متاسفم وام به شما تعلق نمی گیره
مشتری : چرا ؟
رئیس بانک : چون خرتون که از پل گذشت پول ما رو هم نمی دی  

 

----------------------  

 

نصيحت يه ترک به زنش: هر وقت يه سوسک تو دستشويي ديدي با دمپايي فورا نکوب رو سرش... بي توجه از بغلش رد شو... اين کار از صدتا فحش براش بدتره  

 

--------------------------  

 

زنی مشغول درست کردن تخم مرغ برای صبحانه بود.
ناگهان شوهرش سراسیمه وارد آشپزخانه شد و داد زد: مواظب باش، مواظب باش، یه کم بیشتر کره توش بریز.. وای خدای من، خیلی درست کردی ... حالا برش گردون ... زود باش.
باید بیشتر کره بریزی ... وای خدای من از کجا باید کره بیشتر بیاریم؟؟ دارن می‌سوزن. مواظب باش. گفتم مواظب باش! هیچ وقت موقع غذا پختن به حرفهای من گوش نمی‌کنی ... هیچ وقت!! برشون گردون! زود باش! دیوونه شدی؟؟؟؟ عقلتو از دست دادی؟؟؟ یادت رفته بهشون نمک بزنی. نمک بزن... نمک.....

زن به او زل زده و ناگهان گفت: خدای بزرگ چه اتفاقی برات افتاده؟! فکر می‌کنی من بلد نیستم یه تخم مرغ ساده درست کنم؟

شوهر به آرامی گفت: فقط می‌خواستم بدونی وقتی دارم رانندگی می‌کنم، چه بلائي سر من مياري  

 

-------------------------  

 

چند فحش قدیمی:

۱٫ -از جلوی چشمام خفه شو .

۲٫ -کسی با تو زِرِ نزد

۳٫ -صداتو واسه من داد نزن .

۴٫ -وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند . 

 

چند فحش جدید:

۱٫ -دستت بشکنه از زانو .

۲٫ -خودم دست دارم ، جوابشو میدم !!!  

 

----------------------  

 

يه ترکه با بچه ش «گرگم به هوا» بازي مي کرده ؛ يهو جو مي گيردش بچه شو مي خوره...  

 

-----------------------  

 

يا ابوالفضل چيست؟
واژه اي است که اصفهاني ها هنگام ورود مهمان ،
اردبيلي ها براي بلند کردن اجسام سنگين
و لرها از آن در پيچها به جاي ترمز استفاده مي کنند
 

 

 
 

این آدرس رو فراموش نکنید

 

اس ام اس های جدید و جوک روز با آپدیت روزانه - آخرین آپدیت ۱۰ خرداد

 

 

 

 

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی

    

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل خالی با عنوان لغو عضویت به "منصور قیامت" مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر