۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

كليپ تصويري كمانچه نوازي از استاد بديعي


تعدادي از دوستان پيام فرستاده بودند كه چرا كليپ هاي ارسالي من كوتاه هستن- متاسفانه من هم فيلمهاي كامل تصاوير ارسالي را ندارم و هر آنچه كه در آرشيوم موجود است برايتان ارسال ميكنم - و باز هم خواسته بودند كه فيلمهاي تصويري بيشتر به اشتراك گذاشته شود- من سعي مي كنم هر آنچه كه دارم براي دوستان ارسال كنم- در ضمن من دو فيلم مستند كه ساخته تلويزيون ملي ايران ( قبل از انقلاب) هستش رو دارم . با عنوان هاي - شاگردان صبا و سرگذشت بزرگان موسيقي ايران كه در اين دو فيلم  با اكثر بزرگان موسيقي ايران گفتگو مي شود و اجراهاي مختلفي هم از هنرمندي آنها نمايش داده مي شود- البته آپلود آنها براي من دشوار و وقت گير است- اگر دوستان اينترنت پر سرعت دارند و  اين دو فيلم رادارند براي ديگران بفرستند وگرنه كه در اولين فرصت اين جانب اين كار را خواهم كرد
و در آخر يك كليپ تصويري قديمي يك دقيه اي ( اگر درست چهره ايشان را شناخته باشم) از استاد رحمت اله بديعي

دوستار شما امير جعفري
 http://www.4shared.com/file/GVSklNrU/___online.html


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر