۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

خاله سهيلا +18

مامان خسته از سر كار مياد خونه و علي كوچولو ميپره جلو ميگه: سلام مامان
مامان: سلام پسرم
علي كوچولو: مامان امروز بابا با خاله سهيلا اومدن خونه و رفتن تو اتاق خواب و درو از روي خودشون قفل كردن و....
مامان: خيلي خوب عزيزم هيچي ديگه نميخواد بگي، امشب سر ميز شام وقتي ازت پرسيدم علي جان چه خبر بقيه اش رو جلوي بابا تعريف كن  

 

 

 

سر ميز شام پدر با اعتماد به نفس در كانون گرم خانواده مشغول شام خوردنه كه مامان ميگه: خوب علي جون بگو بيبنم امروز چه خبر بود؟
علي كوچولو: هيچي من تو خونه بودم كه بابا با خاله ....
بابا: بچه اينقدر حرف نزن شامتو بخور
مامان: چرا ميزني تو پر بچه بذار حرف بزنه ...بگو پسرم
علي كوچولو: هيچي من تو خونه بودم كه بابا با خاله سهيلا اومدن و رفتن تو اتاق خواب و..
بابا: خفه شو ديگه بچه سرمونو بردي شامتو بخور!
مامان: به بچه چيكار داري چرا ميترسي حرفشو بزنه....بگو علي جان
علي كوچولو: هيچي من تو خونه بودم كه بابا با خاله سهيلا اومدن و رفتن تو اتاق خواب و در رو از رو خودشون بستن. منم رفتم از سوراخ در نيگا كردم ديدم كه ....
بابا: تو انگار امشب تنت ميخاره! برو گمشو بگير بخواب دير وقته.
مامان: چيه چرا ترسيدي نميذاري بچه حرفشو بزنه؟ نترس پسرم، بگو
علي كوچولو: هيچي من تو خونه بودم كه بابا با خاله سهيلا اومدن و رفتن تو اتاق خواب و در رو از رو خودشون بستن. منم رفتم از سوراخ در نيگا كردم ديدم بابا داره با خاله سهيلا از اون كارايي ميكنه كه تو هميشه با عمو سعید ميكني!

  

 

 

 

 

شلوارتو بکش بالا - ناهنجاری جدید در کشور آمریکا 

 

 

وقتی اوضاع شلوغ بشه از این بی حیایی ها هم میشه 

 

 

جاسازی دوربین مخفی در جاهایی که فکرش را هم نمیکنید - اختصاصی ایرونی دات کام

 

 

 

 

کلی مطلب باحال دیگه که لینکاشون در آدرس زیر قرار داده شده 

 

 

http://lalakiskis.mihanblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی

    

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل خالی با عنوان لغو عضویت به "منصور قیامت" مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر