۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

[iran7031:205]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن

Tel : 001 ( 818 ) 714 0 717
Sms : 001 ( 818 ) 714 0 718
E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032


مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هرانا؛ با انتشار دو فیلم مستند، محسن بیک وند به انفرادی منتقل شد/20 تن به حفاظت زندان احضار شدند
hra-news.org
در پی انتشار فیلم شکنجه و تجاوز در زندان رجایی شهر کرج صبح امروز دو مامور وزارت اطلاعات با حضور در حفاظت این زندان 20 تن از زندانیان را به حفاظت زندان منتقل و در این میان محسن بیک وند یکی از قربانیان به سلول انفرادی منتقل شد.
بنا بر اطلاع گزارشگران هرانا، در پی انتشار دو سند از شکنجه و تجاوز در زندان رجایی شهر که توسط مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران منتشر شده است، محسن بیک وند به همراه 20 تن از زندانیان به حفاظت زندان منتقل و تهدید شدند.
در این بین آقای بیک وند یکی از قربانیان که به شدت مورد شکنجه فردی به نام حسن آخریان قرار گرفته است به دلیل عدم همکاری با ماموران وزارت اطلاعات در ارائه نام فیلم بردار و مصاحبه کننده با وی به سلول انفرادی منتقل شد.
همچنین عوامل مشکوکی نیز با آقای بهرام تصویری تماس گرفته و به وی اعلام داشتند که حیثیت نامبرده در خارج از زندان با انتشار فیلم لکه دار شده است.
لازم به ذکر است دو مامور وزارت اطلاعات از تهران به این زندان اعزام شده اند تنها برای بررسی و شناسایی عوامل دخیل در انتشار فیلم در این زندان بسر می برند و تا کنون هیچ مسئولی با انتشار این اسناد برای پیگیری مستندات ارائه شده از سوی دو قربانی تحقیقاتی را برای مجازات مجرمین انجام نداده است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبادله اعلامیه های شدیداللحن میان تهران و مسکو
"میخاییل زاداروژنی" خبرنگار "بیزنس اف ام" در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی این رادیو منتشر شده می نویسد که "محمود احمدی نژاد" رییس جمهور ایران به "دمیتری مدودف" رییس جمهور روسیه توصیه نمود که تلاش کند تا روسیه به جمع "دشمنان تاریخی" ایران نپیوندد. "سرگی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه به نوبه خود گفت که اعلامیه های پرزیدنت احمدی نژاد مبنای احساسی داشته اند. به گفته کارشناسان، برای اولین بار مناقشه پنهان میان مقامات روسیه و ایران علنی شده و به سطح رسانه ها رسیده است.
وی در مقاله خود نوشت: پیش از این محمود احمدی نژاد به رییس جمهور آمریکا توصیه می کرد و حال به همتای روسی خود؛ وی به مدودف پیشنهاد نمود که هنگامی که با ملت بزرگ ایران سر و کار دارد، جانب احتیاط را رعایت کند. وی گفت که روسیه تحت فشار آمریکا قرار گرفته و افزود که مسکو باید تصمیم خود را نسبت به مسئله تحریمات علیه ایران عوض کند. سخنان رییس جمهور ایران را سرگی لاوروف چنین تفسیر نمود: "ما این اعلامیه را سخنانی بیان شده از روی احساس ارزیابی کردیم. اگر سخنان ایشان را به روسی درست ترجمه کرده باشند وی می گوید که روسیه باید چه کارهایی در قبال برنامه هسته ای ایران انجام دهد و از کسی پیروی نکند. روسیه هیچگاه از کسی پیروی نکرده و مطیع کسی نبوده جز منافع ملی خود".وی افزود که کلیه تصمیمات مسکو بر اساس مسئولیت روسیه بعنوان کشوری بزرگ اتخاذ می شوند که در حل مسائل دشواری مانند اوضاع پیرامون ایران شرکت می کند".
به قول مولق مقاله، غرب هم اکنون از اختلاف نظرات جدی میان مسکو و تهران طی دو دهه اخیر سخن می گوید. اما در حقیقت به گفته ناظران، مسئولین روسیه مدتهاست که از سیاست های رییس جمهور ایران ناراضی هستند که دائما تلاش می کند تا مسکو را در برابر غرب قرار دهد. "یوگنی ساتانوفسکی" مدیر انستیتوی مطالعات اسرائیل و خاور نزدیک درباره دورنمای این اوضاع می گوید: "همه چیز مطلقا به مقامات ایرانی بستگی دارد. بعبارت دیگر آنها ثبات عمل چندانی ندارند. بالاخره ما طی دهه اخیر بارها ایران را از شرایط بحرانی مختلف بیرون کشیدیم و سیاست روسیه نمی تواند بی نهایت حکم چتر و یا ابزاری برای سیاستمداران ایرانی داشته باشد".
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شکایت از جنایتکاران رژیم جمهوری اسلامی برای رسیدگی در دادگاه بین المللی
http://www.iranpressnews.com/icc/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تکلیف خودتان را با خودتان مشخص کنید , بعد بروید سراغ مردم


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این یورش وحشیانه بیشتر شبیه حمله مغولان به ایران بوده است
tahavolesabz.com
اطلاعیه ای که توسط روابط عمومی دفتر فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر شده، به شرح زیر می باشد:
"صبح شنبه هشتم خرداد، هنگامی که کارکنان فدراسیون اسلامی ورزش زنان بر سرکار خود حاضر شدند با صحنه غیر منتظره ای روبرو گردیدند: قفل شکستۀ درها، اتاق های بهم ریخته، میزهای زیر و رو شده، اسناد و مدارک بیرون ریخته شده …. همه چیز حاکی از آن بود که عده های با داشتن زمان کافی وخیال راحت از جنبه امنیتی با بازکردن و بعضاً شکستن قفل ها نسبت به بهم ریختن و شکستن وسایل، زیر و رو کردن اوراق اداری نه به قصد سرقت که به قصد ایجاد وحشت و آزار و اذیت اقدام نموده اند.
اقداماتی نظیر جابجایی گاوصندوق و شکستن قفل آن بدون دست زدن به داخل آن، صدمه زدن به پنکه ها، شکستن المنت سماور، ریختن مقادیر زیادی دستمال در توالت و جاگذاشتن رشته کلید های ساخته شده با نام قفل ساز نمی تواند کار سارقانی باشد که از خود با شربت و پرتقال نیز پذیرایی کرده اند .
در این یورش وحشیانه که بیشتر شبیه حمله مغولان به ایران بوده، و نشاندهنده ماهیت عاملان آن است فقط یک مانیتور مستعمل و دو جعبه خاتم( صنایع دستی) و چند کالای کوچک دیگر که احتمالاً برای ردگم کردن بوده است به سرقت رفته است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دانشجوی نخبه المپیادی عبدالله یوسف‌زادگان، بعد از هفتاد روز، هنوز در انفرادی است
عبدالله یوسف‌زادگان از نخبگان فرهنگی کشور، دارنده مدال طلای المپیاد ادبی و دانشجوی ممتاز کارشناسی ارشد حقوق در دانشگاه علامه طباطبایی است.
عبدالله یوسف‌زادگان پس از هفتاد روز بازداشت همچنان در بازداشت موقت در سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین به سر می‌برد و در دو هفتة اخیر از تماس تلفنی و ملاقات با خانواده هم محروم بوده‌است.
به گزارش کلمه، علی‌رغم مراجعات مکرر خانواده یوسف‌زادگان به مسئولان و امنیتی و قضایی در مشهد و تهران، هنوز اطلاع دقیقی از علت بازداشت این دانشجوی نخبه و تداوم بازداشت انفرادی  ، چشم‌انداز پرونده او به دست نیامده است و خانواده وی همچنان در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند.
گفتنی است تاکنون ۱۸۵ دانشجوی المپیادی و تعدادی از فارغ‌التحصیلان مدارس فرهنگ کشور با امضای نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به ریاست قوه قضاییه خواستار آزادی فوری عبدالله یوسف‌زادگان شده‌اند و تعداد زیادی از دوستان وی با اتشار یادداشت‌هایی به بازداشت او اعتراض کرده‌اند. عبدالله یوسف‌زادگان از نخبگان فرهنگی کشور، دارنده مدال طلای المپیاد ادبی و دانشجوی ممتاز کارشناسی ارشد حقوق در دانشگاه علامه طباطبایی است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عکس ازکاخ سردار جعفری (فرمانده کل سپاه) + جاده 18 میلیارد تومانی وِیژه او
che-mishavad.blogspot.com
آدرس: تهران.اتوبان افسریه.خ هجرت (قبل از استادیوم تختی) . ستاد مشترک کل سپاه


این پادگان ستاد مشترک دارای 4 درب میباشد که یکی در خود اتوبان افسریه و 3 تا از آنها در خ هجرت است.
در این محل حدود 3000 نفر نیروی سرباز و حدود 600 کادر در تمام سطوح هستند که غالبا درجات عالی میباشند (از سرهنگ تا سرتیپ تمام) .
"در یک صبحگاه مشترک .خود جعفری به سربازان گفت که ما میخواهیم فقط بگوییم که سپاه اینجا 3000 نیرو داره , این برامون مهمه"


با شماره روی عکس محلها را معرفی مینماییم:


1- اتوبان هجرت (شرق تهران)


2-درب سرباز رو (نیروی لباس شخصی عبور نمیکند و مخصوص سربازان وظیفه است)


3 -درب شهید فیاض بخش  و خیابان منتهی به کاخ سردار جعفری
(محل ورود کادریها و مراجعینی مانند پیمانکاران سپاه)


4- محل حضور عمده سربازان وظیفه


5- جاده مخصوص سردار جعفری:
به طول 3 کیلومتر که در طول 3 سال با هزینه 18 میلیارد تومان ایجاد شد.
پیمانکار این جاده حوزه مهندسی مرکزی سپاه بود. این در حالی است که هزینه هر کیلومتر جاده که توسط شهرداری احداث میشود در زمینهای صاف 800 میلیون تومان و در کوهستان 1.02 میلیادر تومان میباشد)
  * تا سال 87 سردار جعفری  و مهمانانش برای ورود  از درب شماره 3 وارد میشدند اما برای جلوگیری ا دیده شدن این جاده را ایجاد کردند.غالب مهمانان درجه داران کشورهای آفریقایی یا عرب بودند که با اسکورت وارد پادگان میشدند و کاخ میرفتند.اما با این جاده کمتر از این ورودی برای این کار استفاده میشود. اینجاده از پشت ستاد به اتوبان هجرت وارد میشود.


6- کاخ سردار جعفری
این ساختمان حدود 600 متر مربع به سبک فرانسوی ساخته شده و در دو طبقه و سفید رنگ که به کاخ معروف است.


7- محل اصلی دفتر نمایندگی مقام عظمای ولایت در سپاه


9- محل کار سرداران و به اصلاح کله گنده های سپاه
در یکسری آپارتمانهای با زیر بنای 1000 متر در 10 طبقه و امکانات کامل برای کار
(هر کسی که شما میبینید روزی یه چیزی میگه دفترش اینجاست)


10- پادگان آموزشی یگاه ویژه پلیس پاسدار
=============================
برای دیدن تصاویر بزرگتر . روی تصاویر کلیک نمایید:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مراجع تقلید چرا ایران سومین کشور بلاخیز دنیاست
در اخبار امده است که   ایران، سومین کشور آسیب پذیر در برابر حوادث طبیعی است  و پیشتر آمده بود که  اولین کشور در تلافات جاده ای  و اولین کشور در سقوط هواپیما   و اعدام  و ده‌ها مورد دیگراست که نشان می دهد ایران جز بلاخیزترین کشورهای دنیاست.
اقایان مراجع تقلید ,امامان جمعه چرا ایران بعد از اندونزی و بنگلادش مسلمان باید سومین کشوری باشد که بلایای طبیعی دران بیشتر از ۲۲۹ کشور جهان باشد چرا در زمینه تلفات جاده‌ای و سقوط هواپیما و اعدام ...اول باشد. چرا یک بارندگی چنان سیلی می‌آورد که روستایی را با خود می‌برد و از ان سو کویرها گسترش پیدا می کنند .  چرا یک زلزله ۵-۶ ریشتری که درکشورهای پیشرفته کمترین خسارت را ایجاد می‌کند درایران ده‌ها هزار نفر را به کام مرگ می‌کشاند. چرا جان مسافران اینقدر بی ارزش شده است . چرا این قدر بلا بر سر ملت مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی نازل می شود.
بله جوابتان  در پوشش زنان و بدحجابی  و برهنگی زنان  است.
مگر ایران اسلامی مدنظر شما هنوز مشکل برهنگی دارد  شاید دلیل فشار مضاعفتان بر زنان در طرح‌های امنیت اخلاقی و ناموسی نسبتی جدید همین است.  شاید هم مسبب این بلایا چند تارموی زنان است که بیرون از روسری است والله هم ناراحت می‌شود و با زلزله وسیل تلافی می‌کند.
و لابد اینکه تا حالا ایران نابود نشده است به خاطر وجود مبارک شما آخوندهای نشانه الله بر روی ایران است و اگر زنان حجاب کامل اسلامی داشتند اینقدر بلا و حوادث نازل نمی‌شد.
حالا چرا در غرب ملحد اینقدر بلا نازل نمی‌شود جوابش  را هم شما می‌دانید  و احتمالا فقط الله گیر داده است به ملتهای مسلمان وکار چندانی با کشورهای ملحد ندارد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اعلام اعتصاب غذای مادر توکلی
sahamnews.org
به دنبال اعلام اعتصاب غذای مجید توکلی، مادر وی نیز از اعتصاب غذای خود خبر داد.
مادر این فعال دانشجویی گفته است: "از روزی که مجید اعتصاب غذا را شروع کرده، من هم اعتصاب غذا کرده‌ام و هیچ غذایی نخورده‌ام."
علی توکلی برادر مجید نیز، به رسانه‌ها گفته است که برادرش با وجود بیماری ریوی دست به اعتصاب غذا زده و خانواده‌ شدیدا نگران وضعیت جسمی او هستند.
مادر توکلی گفته است "خیلی‌ها تماس می‌گیرند و به من دلداری می‌دهند و من واقعا خوشحالم که مجید من تنها نیست."
لازم به ذکر است مجید اعلام کرده است تا زمان بازگشت به بند عمومی اعتصاب غذای خود را ادامه خواهد داد .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فعال محکوم به اعدام: اعتصاب خود را تا مرگ ادامه خواهم داد
این فعال کرد محکوم به اعدام به قاضی گفته است: " من می دانم که به زودی اعدام خواهم شد، بنابراین با اراده خویش به زندگی خود پایان خواهم داد و کاری خواهم کرد که پس از مرگم نیز تنها شرمساری برایتان باقی بماند".
***
کردیش پرسپکتیو- حبیب الله گلپری پور فعال کرد محکوم به اعدام که از روز 22 اردیبهشت در اعتصاب غذا به سر می برد گفت: اعتصاب خود را تا مرگ ادامه خواهم داد.
حبیب الله گلپری پور شهروند کرد اهل سنندج به اتهام محاربه از طریق فعالیت تبلیغی و عضویت در یک حزب مخالف نظام به استناد ماده ۱۸۶ و ۱۹۰ قانون مجازات اسلامی از سوی دادگاه انقلاب مهاباد به اعدام محکوم شده است.
نامبرده در اعتراض به صدور حکم اعدام و همچنین محدودیت های اعمال شده و شرایط بسیار نامناسب زندان مهاباد از روز چهارشنبه 22 اردیبهشت در اعتصاب غذای نامحدود به سر می برد.
در هیمن خصوص سایت خبری 24 کاتژمیر اعلام نمود که گلپری پور در دیداری که با قاضی پرونده داشته است مورد تهدید قرار گرفته که چناچنه اعتصاب غذای خود را نشکند به زودی حکم اعدام وی صادر خواهد شد.
این فعال کرد محکوم به اعدام در پاسخ به این تهدید از سوی قاضی مربوطه گفته است: " من می دانم که به زودی اعدام خواهم شد، بنابراین با اراده خویش به زندگی خود پایان خواهم داد و کاری خواهم کرد که پس از مرگم نیز تنها شرمساری برایتان باقی بماند".
اعتصاب غذای آقای گلپری پور از روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه همچنان ادامه دارد و گفته می شود نامبرده در وضعیت جسمانی وخیمی به سر می برد.
شایان ذکر است سید احسان مجتوی وکیل نامبرده به صدور این حکم اعتراض نموده که تاکنون هیچ پاسخی دریافت ننموده است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
http://www.facebook.com/group.php?gid=342751176306
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر