۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

[FARSKIDS20.COM] Download Film,Serial,Bazi va Software 2010 ba Link Mostaghim


آخرین مطالب انجمن


http://img38.imageshack.us/img38/1917/2j17x2e.jpg

دانلود فیلم Shutter Island 2010 با لینک مستقیم

http://www.iwatchstuff.com/2009/07/22/shutter-island-poster.jpg


دانلود فیلم Shutter Island 2010 با لینک مستقیم

خلاصه داستان: فیلم جزیره مسدود به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ، در سال ۱۹۵۴ در امریکا شکل می گیرد ، مامور ویژه ایالتی چاک آل (مارک رافلو) به همرا ه همکارش تدی دنیل ( لئو ناردو دیکاپریو ) مامور می شوند تا برای رسیدگی به پرونده یک سری قتل و فرار مذنون دیوانه از یک تیمارستان به جزیره ماساچوست سفر کنند. اما در طول رسیدگی به این پرونده اتفاقاتی در تیمارستان می افتد که …


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

http://lh4.ggpht.com/_4b9fZK142hk/Sw4OKmyH2iI/AAAAAAAADVs/jJIB8499IQg/s512/flashforward-poster.jpg


دانلود سریال FlashForward S01E22 با لینک مستقیم

یک مامور FBI در لوس آنجلس به نام مارک بنفورد (جوزف فاینس) تصمیم میگیره که علت وقوع این اتفاق رو پیدا کنه. برای همین هم دیتابیسی راه اندازی میکنه و از مردم سراسر دنیا میخواد که اونچه که در مدت دو دقیقه بیهوشی‌شون دیدند رو با این سایت به اشتراک بذارن.

اسم این دیتابیس که براش یک سایت هم راه‌اندازی شده و میتونید از این آدرس نگاهی بهش بندازین و اگه دوست داشتین تصویر ذهنی خودتون رو واردش کنید، Mosaic Collective هستش. گردانندگان این دیتابس معتقدند که با کنار هم گذاشتن این تصاویر از سراسر دنیا، مثل کنار هم گذاشتن قطعات موزاییک، تصویر کلی ای تشکیل میشه که میتونه راز اتفاقی که نام Global Blackout v رو روش گذاشتن رو متوجه شد.
یکی از نکات جالب این سایت، تاکید قابل توجهیه که به تعامل بازدید‌کننده‌گان سایت با گردانندگان اون داره. پخش سریال هنوز شروع نشده، اما ایده‌ی جذاب داستان و نکته‌سنجی طراحان اون، باعث شده خیلی ها از سراسر دنیا، فیلمی از اونچیزی که فکر میکنند در شش ماه آینده براشون پیش اومده رو تهیه کنند و روی کانال یوتیوب اختصاصی این سایت آپلود کنند...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود فیلم Heartless 2009 با لینک مستقیم

دانلود فیلم  Heartless


دانلود فیلم Heartless 2009 با لینک مستقیم

خلاصه داستان : جیمی مورگانز همواره بخاطر لکه مادرزادی که بر صورت دارد و شبیه قلب است در عذاب است. او در محله ایی زندگی می کند که خلافکاران وحشتناکی دارد. روزی متوجه می شود که محله ی آنها شیاطین خبیثی دارد.

جهت سهولت دانلود و صرفه جویی پهنای باند کاربران عزیز این فیلم با تکنولوژی پیشرفته XVid کم حجم شده و دارای حجمی برابر 500 MB می باشد


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/60dd76673dc36aa6fce33977ba5f0c70.jpeg

دانلود بازی Blur 2010 با لینک مستقیم + کرک


سرانجام Activision بازی زیبای Blur را منتشر کرد.در این بازی Bizarre جدیدترین طرح Blur یعنی wheel – to – wheel را قرار داده است.که میتونید ماشین را از پایه دگرگون کنید.شما میتوانید در این بازی با ۲۰ نوع اتوموبیل وجود دارد که با سلاح ها ی پیشرفته و جدیدی مجهز شده اند.ماشین ها توانایی های زیادی دارند که با کمک این توانایی ها وبرق ماشین ها را از دور خارج کنید.ما تکلیفمان را انجام داده ایم تا این بازی همان سبک قدیمی و سنتی خود را داشته باشد.و برای Gamer هیجان و استایل جدیدی را به ارمغان آوردیم.Martyn Chudley مدیر خلاق Bizarre می گوید مایک سبک جدید را برای گیمر ها به ارمغان آوردیم ما از تمام تجربه های خودما استفاده کردیم تا Gamer ها هر چه بیشتر از این بازی لذت ببرن شخصیت ها بازی در اتوموبیل هایشان کارهای خاصی انجام میدند!ما میدانیم که یک مسابقه تفریحی برای هرکسی میتواند هیجان آور باشد.شما در بازی میتونید از جاده منحنی برین و دزدکی بدون این که کسی بفهمه به ماشین ها ضربه بزنید و یا با سلاح هاتون آن ها را دگرگون کنید.بازی در مکان های LA، San Francisco، UK,Barcelona اتفاق می افتد. گیمرها میتوانند به صورت آنلاین ۲۰ نفره بازی کنند. همچنین قابلیت اجرای بازی به صورت ۴ نفره split-screen وجود دارد.

ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب:
بالاترین سطح گرافیکی که تا به اکنون در بازی های ماشین سواری مشاده کردید.
نورپردازی چشم نواز
صدا گذاری بی نظیر به نحوی که صدای انفجار ها از بهترین الگوها شبیه سازی شده است.
میحیط های وسیع و زیبا
استفاده از بهترین و مدرترین  ماشین های روز
لحظات نفس گیر و هیجان انگیز


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود کرک جدید آفیس 2010 - KMS Activator for Microsoft Office 2010

plugins/content/imagesresizecache/1c089060a14614eb3ad703ad2eb8fbcf.jpeg

دانلود کرک جدید آفیس 2010 - KMS Activator for Microsoft Office 2010

امروز نسخه جدید کرک فعال سازی آفیس 2010 منتشر شد و ما آنرا جهت دانلود در اختیار کاربران عزیز  پی سی دی  قرار داده ایم. امیدوار هستیم مورد استفاده قرار بگیرد.

 






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

دانلود کارتون شرک ۲۰۱۰ – Shrek Forever After با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم : جریان آخرین فیلم شرک از این قراره ! شرک احساس میکنه که اهلی شده. صدای غرشش رو از دست داده. غرشی که تا بوجود میومد همه روستاییان پا به فرار میگذاشتن. برای اینکه قدرت غول بودن و جذبه اش را دوباره بدست بیاره به مقابله با Rumpelstiltskin میره اما روش درستی انتخاب نکرده. الاغه صاحب پیدا کرده و گربه چاق و تنبل شده و فیونا …






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/8f22549597cb3da6a3f068044f79b44e.jpeg

تبدیل فیلم دی وی دی به سایر فرمت های تصویری با Chanel DVD Ripper v1.1.6.322

Chanel DVDRipper  نرم افزار  حرفه ای جهت تبدیل انواع دی وی دی به فرمت های دیگر تصویری می باشد. با این  نرم افزار  می توانید از تمامی فیلم های دی وی دی در کامپیوتر خود با حجم کمتری اما کیفیت عالی پشتیان گیری نمایید.

مشخصات این  نرم افزار:

- قابلیت استخراج فیلم های دی وی دی و تبدیل آنها به AVI , Divx , WMV , VCD , SVCD MP4 (PSP and iPod Formats) ,MP3
- امکان استفاده از تکنولوژی Dolby Surround هنگام تبدیل فیلم ها
- قابلیت تنظیم صدا گذاری و میزان صدا
- قابلیت بخش بندی و جدا سازی قسمت های مختلف فیلم
- و ...



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

دانلود نسخه نهایی Adobe Dreamweaver CS5 ME با لینک مستقیم + کرک

*** پشتیبانی از زبان فارسی ***

Adobe DreamWeaver CS5 که در حقیقت نسخه 11 این ابزار می باشد علاوه بر پشتیبانی از اکثر فرمت ها توانایی طراحی به صورت Design و Code را دارد ، پشتیبانی کامل از تکنولوژی های جدید استفاده شده در صفحات وب و به ویژه دو زبان PHP و .Net به کاربران حرفه ای در طراحی سایت های پویا کمک زیادی می کند.
واسط کاربری جذابنرم افزارو البته حرفه ای که اکثر گزینه ها به صورت هوشمند در کدنویسی اضافه می شوند و البته با توجه به تغییرات و بهینه سازی هایی که در این نسخه انجام شده سرعت عملکرد آن ها هم افزایش یافته است ، طراحان را در طراحی های سریعتر یاری می دهد. بهینه سازی های انجام شده با توجه بهگرافیکو حجم نسبتا سنگیننرم افزارتنها مختص به این ابزار نمی شود و ادوبی سعی کرده با این ترفند
آپلود مستقیم فایل ها برروی هاستینگ با امکان تغییرات مستقیم برروی صفحات ، امکان هماهنگ سازی با بانک اطلاعاتی ، رنگ بندی برای هر سیستم برنامه نویسی به منظور سهولت در شناسایی کدها و یا خطایابی ، سازگاری مثال زدنی با CSS و HTML و نسخه های جدید آن ، سازگاری کامل تر با فلش و متعلقاتش ، سازگاری با فتوشاپ و بهینه سازی های انجام شده برای نمایش سریعتر و بهتر تصاویر در وب سایت ، پشتیبانی از تکنولوژی Ajax و موارد بسیار دیگر از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این ابزار به وضوح به چشم می خورد.
نسخه جدید نسبت به قبل تغییرات جدیدی را در خود می بیند که هریک از آن ها علاوه به بهبود عملکردنرم افزارامکانی جدید به حساب می آیند. یکی از این قابلیت ها که فوق العاده می تواند برای کاربران حرفه ای و همچنین مدیران سایت ها مفید باشد سازگاری و امکان ویرایش مستقیم سیستم مدیریت سایت ها یا همان CMS هاست که به راحتی می توانند در Adobe DreamWeaver CS5 کدها یا حتی سایت را ویرایش کنند. این سیستم ها که از معروفترین آن ها می توان Wordpress و Joomla می توان اشاره نمود که از PHP استفاده می کنند.
امکان جدید دیگری که در این نسخه اضافه شده است سازگاری هرچه بهتر با CSS بوده که کمک زیادی در طراحی ها می دهد. برای کدنویسی هایی به زبان PHP هم امکاناتی جدیدی در نظر گرفته شده که برای حرفه ای های این زبان بسیار مفید است ؛ کدها به صورت هوشمند در ادامه تایپ کاربر اضافه خواهند شد و این امر برای طراحی ها و همچنین ویرایش سیستم های مدیریتی فوق العاده مفید خواهد بود. راه اندازی بسیار ساده یک سایت از جمله خصوصیاتی است که با چند دقیقه کار با Adobe DreamWeaver CS5 به راحتی قابل حس خواهد بود.
نسخه 11 ایننرم افزارکه به تازگی هم ارائه شده به صورت کامل آماده گردیده تا شما کاربران حرفه ای که قصد طراحی و یا ویرایش و یا حتی تجربه ای جدید را دارید می توانید Adobe DreamWeaver CS5 از سرورهای  پی سی دی  دریافت نموده و از امکانات فوق العاده آن نهایت استفاده را ببرید. ساده همچنان میان تمام کاربران محبوب باقی بماند.


 

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/03723523a1369a1711ef2c134d2a3704.jpeg

اسکرین سیور فوق العاده زیبای موتور اتومبیل - 3D Build an internal combustion engine

امروز برای شما یک محافظ نمایش (Screen Saver) بسیار زیبایی را آماده کرده ایم! این محافظ نمایش نحوه ی عملکرد یک موتور اتوموبیل را به شکلی بی نشیر, با کیفیتی عالی و به صورت سه بعدی شبیه سازی می کند. تک تک قطعات موتور را می توانید در حال حرکت مشاهده کنید و در کنار آن از یک موسیقی بسیار زیبا استفاده شده است تا قلب هر دوستدار اتومبیل را به تپش در آورد. هم اکنون می توانید این اسکرین سیور بی نظیر را از سایت پی سی دی دانلود نمایید.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 123

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 123:
- آماده‌باش براي آمدن اپراتور تازه‌وارد
- ستاد هدفمند کردن يارانه‌ها در وزارت ارتباطات تشکيل شد
- حق‌لايسنس ‌401 ميليارد توماني
- کمک به هدفمند کردن يارانه
- جيره‌بندي نشاني‌هاي اينترنتي!
- اينترنت تمام شد؛ سوال نفرماييد!
- صداي ايران، تن گوگل را لرزاند!
- مراقب باشيد؛ آدرس‌ها دارند نو مي‌شوند!
- همه امدادهاي ويندوز
- با چهارمين بدافزار خطرناک فعلي جهان آشنا شويد، ماري لابه‌لاي تار‌هاي وب
- دسترسي به مخزن نمونه سوالات امتحان نهايي
- خودکارسازي فرآيندها در لينوکس
- سيستمي براي دوبعدي و سه‌بعدي‌ها
- نرم‌افزاري براي ساخت فلش‌مموري‌ بوت
- طراحي دکوراسيون داخلي ويندوز 7
- شاهزاده ايراني: شن‌هاي فراموش‌شده
- ترفند همراه، باتري تقلبي را به دام بيندازيم
- نسخه جديد بازي Medal of Honor با شمايلي تازه در راه است
- اتومبيل‌راني را با بازي Split Second: Velocity تجربه کنيد
- سفينه فضايي يا اسپيکري باکيفيت؟
- و...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


Tetris v4.35 نسخه ای حرفه ای از بازی خانه سازی جاوا

امروزه بازی های فکری مختلفی را می توان مشاهده نمود که برای گوشی های تلفن همراه طراحی شده است. یکی از این بازی ها بازی ای می باشد که در گذشته بر روی گیم های دستی با عنوان خانه سازی دارای نامی آشنا برای ما می باشد. ورود هر تکه از بالا رو به پایین و چینش صحیح آن ها به گونه ای که جاهای خالی پر شود.
Tetris نام نسخه ای از این بازی می باشد که با نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانید اقدام به اجرای بازی در هر زمانی نمایید. این بازی که دارای طرفداران بسیاری می باشد از ویژگی هایی نیز در نسخه جدید خود برخوردار می باشد. تم های مختلف برای محیط بازی ، قابلیت درجه بندی سطح بازی ، توانایی رقابت با دوستان به کمک ثبت امتیازات و رتبه بندی و ... از جمله این ویژگی ها می باشد.
سازگار با تمام گوشی هایی که از سیستم عامل جاوا پشتیبانی می کنند




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


بازی بسیار زیبا و جذاب موبایل The Train Defender

بازی بسیار زیبا و جداب The Train Defender یکی اززیباترین و جدیدترین بازی های موبایل است که به تازگی توسط شرکت Playbuff 2010 و در سایز 240x320 و در فرمت جاوا تولید شده است که می توانید ار  پی سی دی  دریافت کنید .







HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



تم جدید و زیبای Golden Clock برای گوشی های نوکیا

Golden Clock  تم جدید برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که این تم بسیار زیبا بوده و دارای آیکون های منوی فوق العاده زیبایی می باشد.هم اکنون می توانید این تم را که بر روی گوشی هایی چون نوکیا ۵۵۳۰  نوکیا ۵۸۰۰ و N97 و سامسونگ i8910 – Omnia HD قابل نصب می باشد را از  پی سی دی  دریافت نمایید.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



نمایش متن اهنگ ها در موبایل TuneWiki v0.02 S60v5

این برنامه همزمان با پخش ویدئوی یک ترانه از سایت یوتیوب متن آن را نیز روی صفحه می نویسد تا از این طریق، دارنده تلفن همراه بتواند متن را بخواند و با موسیقی پخش شده هم صدایی کند.این نرم افزار مخصوص گوشیهای سری ۶۰ ویرایش پنجم میباشد که هم اکنون در سایت  پی سی دی  در دسترس شما قرار گرفته است.







HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


http://www.2baksa.net/download/images/~off/images2010/2ca22e7f3fe6c2cda402711af3d30155748ab2a0.jpg

دانلود نرم افزار آرایش بانوان Photo Makeup Editor 1.35

نرم افزار Photo Makeup Editor  را میتوان به مانند یک انیستیتو زیبایی در نظر گرفت که در آن تمامی لوازام آرایش صورت فراهم شده است و شما در محیط آن به راحتی میتوانید قسمتهای دلخواه از عکس تهیه شده از چهره ی افراد را ویرایش کنید. در واقع شما برای زیبایی چهره خود به انیستیتوهای زیبایی مراجعه میکنید تا در هنگام گرفتن عکس، چهره شما به بهترین شکل ممکن ظاهر شود حال با این نرم افزار هم میتوانید بعد از گرفتن عکس هم صورت خود را مجددآ به انیستیتو ببرید تا ویرایش های نهایی بر روی آن صورت گیرد. در این نرم افزار ابزاهایی همچون ابزار ویرایش رنگ لب ها ، ابزار ویرایش مژه ها ، ابزار ویرایش رنگ گونه ها ، ابزار ویرایش رنگ دندان ها ، ابزار ویرایش رنگ چشم ها و بسیاری از لوازم آرایشی دیگر که در انیستیتو های زیبایی وجود دارد در این نرم افزار هم به شکل ابزاری برای ویرایش قسمتهای مختلف چهره قرار داده شده است که شما با بهره گیری از آنها میتوانید قسمتهای های دلخواه از عکس مورد نظرتان را ویرایش نمایید تا باعث زیبایی هر چه بیشتر آن گردد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخي از ویژگیهای اين نرم افزار:
- امکان ویرایش قسمت های مختلف چهره در عکس.
- داشتن ابزارهای مختلف ویرایش چهره.
- داشتن تمام لوازم موجود در یک انستیتو زیبایی.
- امکان تغییر رنگ هر کدام از ابزاهای ویرایشی.
- امکان ایجاد تغیییرا ت در تنظیمات ابزارها.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

تغییرات اساسی و زیبا در دسکتاپ گوشی با Voyager Home Screen v3.63c

با استفاده از این نرم افزار شما میتونید شکل صفحه Idle گوشی رو عوض کنید!ا این نرم افزار فوق العاده قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 میباشد که میتوانید از سایت بزرگ  پی سی دی  دریافت کنید.







HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود نرم افزار زیارت آنلاین نسخه یک

دانلودنرم افزارزیارت آنلاین نسخه یک

نرم افزار زیارت آنلاین نسخه یک که توسط سایت شیعه ها طراحی و ساخته شده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
قابلیت های این نسخه مشاهده حرم های مطهر ائمه می باشد که شما می توانید بودن مراجعه به سایت از ایننرم افزاربه صورت آنلاین مشاهده و زیارت نمایید.و ایننرم افزاراز نظر حجمی بسیار کم و مناسب می باشد.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/24e74e6aaa557d17796a2ef1c1377fed.jpeg

بالا بردن کیفیت آهنگ با Sound Normalizer 2.90

ایننرم افزارکیفیت فایل های MP3 و Wav را افزایش می دهد.تنظیم کردن صدا و نرمال کردن فایلهای صوتی از دیگر کارهای ایننرم افزارمی باشد.
در زیر برخی از امکانات ایننرم افزارآورده شده است:

تنظیم کردن حرفه ای صدا برای فایل های MP3 و Wav

تبدیل فایل های MP3 و Wav به یکدیگر
اعمال تغییرات فایل ها به صورت دسته ای(Batch)
پشتیبانی از ID3 v1 and v2 Tag جهت تغییر مشخصات فایل های MP3(Artist ….)
استفاده آسان و کاربری راحت و....



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/08d3c2b5b00b53012a15763343b07e8d.jpeg

دانلود بازی زیبای Street Fighter Alpha برای موبایل

بازی StreetFighterAlpha یکی از پرطرفدارترین بازی های ارائه شده برای انواع کنسول های بازی می باشد که نسخه های متعددی از آن تا کنون ارائه شده است.سایت  پی سی دی  نسخه ی موبایلی این بازی فوق العاده زیبا را برای کاربران محترم قرار داده است که دارای محیطی هیجان انگیز و گرافیکی بسیار خوب می باشد.رزولوشن های پشتیبانی شده توسط این بازی 176×208 ، 240×320 ، 320×240 ، 320×240 و 360×640 می باشد.این بازی دارای فرمت جاوا است و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای این پلنتفرم می باشد.برای دانلود این بازی بسیار زیبا می توانید با ادامه ی مطلب مراجعه کنید.




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png





دانلود سریال 24 فصل هشتم قسمت بیست و چهارم با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی


دانلود سریال 24 فصل هشتم قسمت بیست و چهارم با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

در فصل هشتم سریال 24 وعده داده است که یک نمایش بی همتا و و جذاب از عناصر و شخصیت های جدید همراه با عوامل و محیط جدید  به نمایش بگذارد.سی تی یو در این فصل به کلی دگرگون شده است اما جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

منتظر قسمت های بعدی باشید...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/996bae72592893de59cf0729fd93634d.jpeg

نرم افزار رایت دی وی دی  و ایمیج قوی Alcohol 120 7.0.0

نرم افزار رایت Alcohol 120% ابزاری قدرتمند برای رایت سی دی و دی وی دی در ویندوز می باشد که امکان تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها و سی دی های شما را به روشی ساده و سریع فراهم می نماید. علاوه براین ایننرم افزاراین امکان را برای شما فراهم می نماید تا سی دی هایی را که بیشترین استفاده از آنها را دارید به صورت فایلهای ایمیج برروی رایانه خود ذخیره نمایید، تا بتوانید آنها را در صورت نیاز به آسانی و تنها با استفاده از یک کلیک ساده فراخوانی نمایید. این برنامه همچنین اکنون از عملکرد Pre-Mastering و فرمت دیسک های نوری بلوری  نیز پشتیبانی می نماید، این برنامه معنای جدیدی از دنیای چندرسانه ای را برای شما به ارمغان می آورد ، بدون شک Alcohol سرآمد و پیشتاز در گروه نرم افزاری مشابه خود می باشد که قابلیت کپی نمودن و ضبط سی دی ها  و دی وی دی های مختلف را با روشی ساده از برنامه فراهم می آورد. عملکرد جدید Alcohol Xtra که اکنون به ایننرم افزاراضافه شده است،  عملکردی منحصربفرد Pre-Mastering می باشد که با استفاده از جدیدترین فناوری که برنامه توسط آن ساخته و و ویژگی های جدیدی برای در نظر گرفته شده اند، این امکان را برای برنامه فراهم می نماید تا مکان خود را به عنوان بهتریننرم افزاردر گروه خود را همچنان حفظ نماید. توسط ایننرم افزارمی توانید از سی دی هایی که بیشترین استفاده را از آنها دارید بصورت فایل ایمیج برروی رایانه ذخیره نموده و آنها را با سرعتی ۲۰۰ برابر بیشتر در ۳۱ درایو مجازی سی دی یا دی وی دی اجرا و فراخوانی نمایید.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار  Alcohol 120% 7.0 Multilanguage :
-استفاده از آخرین فناوری های موجود برای شکستن جدیدترین قفل های امنیتی دیسکهای نوری
- تهیه نسخه های پشتیبان عالی از سی دی ها و دی وی دی های ارزشمند شما
- قابلیت ایمیج گرفتن از سی دی ها و دی وی دی های بیشتر مورد استفاده قرار گیرنده شما
- قابلیت فراخوانی فایلهای ایمیج توسط درایو مجازی نرم افزار
- ایجاد بیش از ۳۱ درایو مجازی مختلف برای فراخوانی همزمان فایلهای ایمیج
- قابلیت رایت بیش از یک سی دی یا دی وی دی در آن واحد حتی از منابع مختلف با بهر گیری از آخرین فناوری های رایت
- سازگاری عالی با درایوها
- عبور از جدیدترین قفل های امنیتی موجود برروی دیسک های نوری با استفاده از ابزارهای قفل شکنی قدرتمند نرم افزار
- پشتیبانی از تعداد انبوهی از فرمت فایلهای ایمیج مانند MDS, CCD, BIN, CUE, ISO, CDI, BWT, BWI, BWS, BWA  و بسیاری دیگر
- پشتیباین فنی عالی توسط متخصصین
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- پشتیبانی از چندین زبان
-سازگاری با تمام ویندوز ها از جمله ویندوز سون(هفت)
و..


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/6685c70ff826cba27eeefdca92c9778e.jpeg

دانلود انیمیشن زیبا Killer Bean Forever 2009

انیمیشن از آنجا شروع می شود که یک دانه قهوه به اسم Bean سعی دارد کمی بخوابد اما در همسایگی اش در یک گاراژ، گروهی از دانه های قهوه مشغول برگزاری پارتی هستند و صدای موزیک آنها آنچنان زیاد است که مانع خوابیدن Bean می شوند. همین امر باعث بروز اتفاقات عجیب و غریب و خنده داری می شود که Jeff Lew خالق این انیمیشن و در واقع همه کاره این اثر به آن می پردازد.از ویژگیهای این انیمیشن کوتاه این است که تمام کارهای آن یعنی نویسندگی، کارگردانی، ساخت و طراحی کارکترها، نورپردازی، انیمیت ، صداگذاری ، موسیقی و ... توسط یک نفر انجام گرفته که این می تواند برای کسانی که به کارهای سه بعدی علاقمند اند جالب و آموزنده باشد. در واقع Jeff Lew از اعضاء جلوه های مجازی فیلمهای معروفی چون Transformers ،Matrix، X-Men، Kung Pow و...است که این کار را در سال 2000 ساخته و آخرین اثرش را در تایمی بلند اخیراً به اتمام رسانده است که ادامه داستان همین انیمیشن کوتاه می باشد که بزودی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/c1f762d7e81690013e2cb3ab8761c9c6.jpeg

پاکسازی ویندوز از ویروس با Kaspersky Virus Removal Tool 9.0.0.722

Kaspersky Virus Removal Toolنرم افزاربسیار قدرتمندی است که توسط آزمایشگاه کسپراسکای تولید شده است و به شما امکان حذف ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، انواع Rootkits و نرم افزارهای مخرب دیگر را می دهد. ایننرم افزاربرای پاک کردن موقت ویروس ها به کار می رود و ابزاری دفاعی ندارد برای امنیت ۹۹٫۹% سیستم نیاز به نصب نرم افزارهای امنیتی مانند امنیت اینترنت کسپراسکای نیاز دارید. این نرم افزارنیازی به فعال سازی ندارد و بدون استفاده از اینترنت به کار خود ادامه می دهد.

ویژگی هاینرم افزارKaspersky Virus Removal Tool 9.0.0.722 :
- شناسایی برنامه های جاسوسی و مخرب و توانایی برای حذف آنها
- حذف خودکار و دستی انواع برنامه های مخرب
- محیطی کاربر پسند و بسیار راحت
- توانایی نصب روی سیستم های آلوده با الگوریتمی خاص
- استفاده از الگو برای شناسایی ویروس ها و کرم های اینترنتی
- قابل نصب بر روی تمامی ویندوز های موجود


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/af93dabfca3bf1d50bcae9a48b67cfb4.jpeg

دانلود آخرین نسخه نال شده Directadmin 1.334

Direct Admin 1.334 اسکریپت نال شده دایرکت ادمین . اکثر دوستان وب مستر که سرور مجازی دارند با اسکربپت دایرکت ادمین آشنا هستند  . کنترل پنل دایرکت ادمین برای مدیریت هاست بر روی سرور نصب می شود که شما بتوانید به تمامی هر چه تمام تر از تمامی امکانات سرور بهره ببرید. هم امنون می توانید این اسکریپت را از سایت  پی سی دی  دانلود نمایید.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/dba50d4f3e7a207103a4eaa3b5eccbdd.jpeg

دانلود کلیپ های یوتیوب و MySpace با aTube Catcher 2.0.352

aTube Catcher 2.0.352 نرم افزار  رایگانی می باشد که با آن امکان دانلود کلیپ های سایت های Youtube,Myspace,Google Video و بسیاری دیگر را خواهید داشت.

این برنامه بر روی ویندوز های 9X/NT/2000/XP/Vista/Seven کار می کند.







HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


*** جهت مشاهده مطالب بیشتر کلیک کنید ***









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر