۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

Re: چرا از ملاقات مجدد در ظهيرالدوله استقبال نشد؟

ebi sadjad عزیز سلام
 من از این پیشنهادتون ممنونم وآمادگی مو برای این نوع تماسها اعلام می کنم 
برای همین هم ابتدا به ساکن به عنوان اولین نفر 09151141305 را برای تماسها مون تقدیم میکنم.
البته بگذریم از اینکه ما خبر نگار جماعت تلفنمونو همه دارند حتی حافظ شیرازی اما با این کار 
امیدوارم بقیه هم شروع کنند و قرارها منسجم تر بشه. ممنون کوچیک همه محمد رضایی


2010/5/30 ebi sadjadi <cactoos95@gmail.com>
با سلام
دوستان گرامی :
من پیشنهاد میکنم برای یارانی که اشتیاق به ملاقات در این گردهمایی هها
را دارند یک وبلاگ درست کنیم یا در سایتی عضو شویم تا این قرارها
مستحکمتر بشه . حتی دوستان میتوانند شماره تلافن خود را به دبیری که
منتخب میشود بدهند تا این پیشنهادات مستحکم تر بشه .
با درود
ابراهیم سجادی

On 5/29/10, Avaz Khamosh <avaz_khamosh1@yahoo.com> wrote:
>
> چرا از ملاقات مجدد در ظهيرالدوله استقبال نشد؟
> به نظر من علتهاي مختلفي باعث عدم استقبال شده:
> گرم شدن هواي تهران - نبود وسيله نقليه شخصي براي همه -  شروع ماه امتحانات
> درسي محصلين- و شايد تعيين محل ملاقات تكراري باعث شد كه استقبالي از اين
> ملاقات دوستانه نشه-
> البته من چون مي دونستم در اون روز نمي تونم بيام هيچ پيامي مبني بر حضور خود
> براي دوستان نفرستادم. ولي بهتر بود دوستاني كه وعده داده بودند به قول خود وفا
> مي كردند.
> به حر حال
>  اميدوارم بعد از اتمام امتحانات درسي براي نوبت هاي آينده با دقت نظر بيشتر،
> منطقه اي خوش آب و هوا انتخاب بشه و براي صرف ناهار دسته جمعي قرار ملاقات
> گذاشته بشه. اگر هم تعداد هم كم باشه ناراحتي بوجود نمي آد چون دو سه نفري هم
> ميشه از طبيعت لذت برد و اگر هم استقبال بشه كه بهتر.
> پس به خاطر عدم حضور دوستان زياد گلايه نكنيم و براي ماه هاي آينده يك منطقه
> خوب انتخاب كنيم و...به اميد روزهاي بهتر
>
>
>
>
>
>
>

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر