۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۶, پنجشنبه

بچه دار شدن پیرزن از نوه ی خودش !!!

یک زن 72 ساله، دوستان و اقوامش را با افشای این حقیقت که قصد بچه دار شدن از نوه اش دارد، شوکه کرد! 
 
 
 
 
 
 

http://uploadr.ir/images/2mxwrrcmfxkgca7lb51r.jpg

 
 
 

 

یاهو نیوز : خانم پیرل کارتر، 72 ساله، گفته است که او هیچگاه از الان شادتر نبوده است ، بعد از اینکه رابطه با محارم را شروع کرده است، او با نوه 26 ساله اش ، فیل بایلی، رابطه دارد. / خانم بازنشسته از ایندینا در آمریکا است.او اکنون به دنبال یک رحم اجاره ای است که فرزند مشترک او و نوه اش را حامله شود/ او گفته که نظر بقیه برایش مهم نیست، او عاشق فیل است و فیل نیز عاشق اوست. من فرزندم را دستانم نگه خواهم داشت و فیل نیز یک پدر مفتخر خواهد بود. /عاشق این خانم ، پسر دخترش است / او گفته است که بار اولی که فیل را دیده است، فهمیده که رابطه مادربزرگ و نوه ای نخواهند داشت! برای اولین بار بعد از سالها من از لحاظ جنسی زنده ام، اولین بار ، در هفته دومی که با هم بودیم، بعد از شام و شراب، خانم اولین اقدام را برای رابطه کرده اند. من او را به اتاقم صدا زدم، او را به روی تخت نشاندم ، به او تکیه کردم و او را بوسیدم، من فکر می کردم که او مرا پس بزند ، اما او در پاسخ مرا بوسید. / فیل نیز گفته است که من نیز می خواستم او را ببوسم ، احساسم مرا گیچ کرده بود! /بله هنگامی که در جای عمومی همدیگر را می بوسیم، مورد تمسخر قرار می گیریم ، اما ما اهمیتی نمی دهیم. شما نمی توانید تصمیم بگیرید که عاشق چه کسی می شوید!/ این زوج قصد داردن 54هزار دلار برای یک رحم اجاره ای بپردازند. /آنها در آگهی خود، برای خانم که رحمش را اجاره دهد و فکرش نیز باز باشد، درخواست داده اند و و روکسانا به آنها جواب مثبت داده است.

 

 

 

*******************************

 
 
 

تقدیم به طرفداران پرسپولیس

 
 
 
 

مستند 6تایی ها + 4 فیلم ایرانی جدید - فقط 3000 تومان (مدت فروش محدود)

 
 
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر